Vauxhall Astra جدید 2022 اکنون از 23275 پوند به فروش می رسد

[ad_1]

واکسهال آسترا جدید اکنون با قیمت 23275 پوند قابل سفارش است. اولین محموله های هاچ بک نسل هشتم اوایل سال آینده وارد بازار می شود و آماده رقابت با فورد فوکوس و فولکس واگن گلف است.

سه سطح از تجهیزات به نام های Design، GS Line و Ultimate وجود دارد. این طراحی ارزان‌ترین است و با رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، چراغ‌های LED جلو، سنسورهای پارک عقب و هشدار خروج از خط عرضه می‌شود.

در داخل، دیزاین دارای یک خوشه ابزار دیجیتال 10 اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی 10 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto است. واکسهال همچنین دکمه های فیزیکی را برای کنترل تهویه مطبوع خودرو برای استفاده راحت تر حفظ کرده است.

قیمت مدل اسپرت GS Line از 26170 پوند شروع می شود. به‌روزرسانی‌های مدل پایه شامل رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی مشکی، سقف مشکی متضاد، پنجره‌های خصوصی و نشان جلوپنجره مشکی است. صندلی راننده نیز با گواهینامه AGR (کمپین پشتی سالم تر) جایگزین شده است که به گفته واکسهال راحت تر و پشتیبانی تر از صندلی استاندارد است.

همچنین تجهیزات کمی بیشتر از جمله سنسورهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل فعال، تشخیص علائم جاده و دوربین 360 درجه وجود دارد. مدل های اتوماتیک با اهرم تعویض پشت فرمان نیز موجود است.

قیمت بهترین محدوده Vauxhall Astra Ultimate از 29285 پوند شروع می شود. به‌روزرسانی‌های نسخه GS Line شامل رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی با رینگ‌های برش الماس، چراغ‌های جلوی Vauhall Pixel LED بهبود یافته، شیشه جلوی گرم‌کن و سانروف است.

کابین همچنین دارای یک آسانسور با نمایشگر هدآپ، شارژر بی سیم تلفن هوشمند، روکش داخلی آلکانترا و یک صندلی مسافری دارای گواهینامه AGR است. یک سیگنال متقاطع عقب و یک عملکرد تغییر خط نیمه مستقل مشخصات را تکمیل می کند.

جدید Vauxhall Astra 2022: موتورها و درایوها

واکسهال آسترا از سال 2023 با پیشرانه الکتریکی خالص در دسترس خواهد بود، اما از زمان عرضه این هاچ بک با دو واحد محرک بنزینی، یک دیزلی و پلاگین هیبریدی در دسترس خواهد بود.

این محدوده با یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر بنزینی با توربوشارژر شروع می شود که می تواند در اشکال با 108 یا 128 اسب بخار موجود باشد. قیمت نسخه 128 اسب بخاری. هر دو دستگاه به صورت استاندارد با گیربکس شش سرعته دستی نیز در دسترس هستند، اگرچه مدل قدرتمندتر به صورت اتوماتیک ارائه می شود.

ارقام CO2 بین 123 تا 125 گرم در کیلومتر برای نسخه 108 اسب بخاری است. و بین 122 تا 127 گرم در کیلومتر برای مدل قدرتمندتر که به صورت اتوماتیک نیز موجود است. با این حال، گزینه اتوماتیک مصرف سوخت را به 51.4 مایل بر گالن کاهش می دهد.

تنها نوع دیزلی 128 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 300 نیوتن متر گشتاور – افزایشی از 230 نیوتن متر در هر دو موتور بنزینی – و بسته به مشخصات به 64.3 مایل بر گالن در چرخه WLTP می رسد. قیمت Astra با موتور دیزلی از 24875 پوند شروع می شود.

قیمت انواع پلاگین هیبریدی از 32200 پوند شروع می شود. این خودرو دارای یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر بنزینی و موتور الکتریکی است – و 178 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 360 نیوتن متر گشتاور. این سیستم توسط پژو 308 جدید نیز استفاده می‌شود که آسترا معماری Stellantis EMP2 را با آن به اشتراک می‌گذارد.

هیبریدی با قدرت 178 اسب بخار شتاب 0-62 مایل در ساعت در 7.7 ثانیه قبل از رسیدن به حداکثر سرعت 140 مایل در ساعت. Vauxhall همچنین نسخه قدرتمندتری از سیستم PHEV 222 اسب بخاری را عرضه خواهد کرد که این زمان را 0.2 ثانیه از 0-62 مایل در ساعت کاهش می دهد و حداکثر سرعت Astra را به 146 مایل در ساعت افزایش می دهد. اینکه آیا این مدل به بریتانیا می آید یا نه، هنوز تایید نشده است.

Vauxhall ادعا می کند 201.8 تا 256.8 mpg و 24 تا 31 g / km CO2 در چرخه WLTP برای هر دو مدل، بسته به مشخصات. این به همراه یک مسافت پیموده شده تنها با برق حدود 35 مایل، به لطف باتری 12.4 کیلووات ساعتی. تمامی مدل های هیبریدی آسترا از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می فرستند.

جدید Vauxhall Astra 2022: طراحی و داخلی

نسل هشتم آسترا با استفاده از جلوپنجره جدید ویزور و چیدمان چراغ‌های جلو واکسهال، الهامات زیادی از طراحی از شاسی بلند موکا گرفته است. آخرین نسخه از لوگوی شرکت گریفین نیز بر روی دماغه و دم خودرو دیده می شود.

چراغ‌های جلوی باریک از جدیدترین زبان طراحی برند پیروی می‌کنند و خریداران می‌توانند به صورت اختیاری آنها را با جدیدترین فناوری پیکسل LED اینتلی لوکس واکسهال ارتقا دهند. این لامپ ها دارای 168 المان LED بین خود هستند و می توانند به طور خودکار الگوی پرتو را تنظیم کنند تا جاده های چالش برانگیز را روشن کنند یا از خیره کردن کاربران جاده های روبرو جلوگیری کنند.

Astra جدید بر اساس پلت فرم EMP2 Stellantis دارای 4374 میلی متر طول و 1860 میلی متر عرض است – و پایه های جدید به این معنی است که استحکام پیچشی 14 درصد نسبت به خودروی قبلی افزایش یافته است. فاصله بین دو محور نیز با 13 میلی‌متر افزایش به 2675 میلی‌متر رسیده است که فضای اضافی را برای سرنشینان عقب آزاد می‌کند. حجم صندوق بار 422 لیتر است که 41 لیتر بیشتر از آنچه در فولکس واگن گلف دریافت می کنید است.

واکسهال کابین آسترا را نیز تعمیرات اساسی کرد. تنظیمات دیجیتال کابین خلبان Pure Panel این برند توسط Mokka ساخته شده است که دارای دو نمایشگر 10 اینچی عریض است – یکی برای ابزار و دیگری برای سیستم اطلاعات سرگرمی. Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم پشتیبانی می‌شوند.

طراحان این شرکت داشبورد خودروی قبلی را با حرکت دادن کنترل‌های سیستم‌های تهویه مطبوع و تهویه بر روی یک ردیف نازک از دکمه‌ها در زیر صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ساده کرده‌اند. این تنظیمات با طراحی جدید فرمان ترکیب شده است.

مهندسان واکسهال توجه ویژه ای به موقعیت رانندگی آسترا داشتند که در مقایسه با خودروی قدیمی 12 میلی متر کاهش یافت. صندلی‌ها طراحی دیگری با ملحفه تمیز هستند که ادعا می‌کنند هم راحت هستند و هم پشتیبانی می‌کنند – و با عملکردهای تهویه و ماساژ و همچنین تودوزی آلکانترا ارائه می‌شوند.

Vauxhall Astra جدید 2022: فناوری و تجهیزات

فناوری کمک راننده یکی دیگر از زمینه‌های بهبود Astra است، بنابراین Vauxhall همه چیز را در این مدل جدید به کار گرفته است. چهار دوربین در اطراف بدنه خودرو برای پشتیبانی از کمک های کلیدی راننده و عملکردهای کمکی رانندگی، و همچنین یک دوربین چند منظوره نصب شده بر روی شیشه جلو مجهز شده است. همچنین پنج حسگر رادار و سنسور اولتراسونیک در جلو و عقب وجود دارد.

تمام این تجهیزات داده ها را به سیستم Intelli-Drive Vauxhall ارسال می کند. این یک دستیار رانندگی نیمه خودمختار است که می تواند شتاب و ترمز خودرو را کنترل کند و در لاین بزرگراه تغییراتی ایجاد کند، به شرطی که راننده دست خود را روی فرمان نگه دارد.

در مدل‌های با گیربکس اتوماتیک، سیستم حتی می‌تواند خودرو را متوقف کند و هنگام توقف و استارت به‌طور خودکار دوباره روشن شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دوربین پارک 360 درجه، تشخیص علائم جاده، سیگنال متقاطع عقب و موقعیت‌یابی فعال در خط اشاره کرد که می‌تواند کمک فرمان را برای نگه داشتن Astra در وسط خط شما ارائه دهد.

اولین تحویل در اوایل سال آینده برنامه ریزی شده است و نسخه کاربردی تر Sport Tourer در اواخر سال 2022 عرضه خواهد شد.

واکسهال آسترای جدید چه چیزی را باید شکست دهد؟ نگاهی به لیست ما بیندازید بهترین هاچ بک های موجود در حال حاضر

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.