[ad_1]
عکاسان جاسوس ما آئودی A4 آوانت جدید را در روند برنامه توسعه خود قبل از تاریخ عرضه مورد انتظار در سال 2023 مشاهده کردند. این جاسوس ها همچنین اولین باری است که A4 بعدی را فلزی می بینیم و اولین نگاه ما به استایل جدید خودرو را نشان می دهد. .
تغییرات آئودی در نسل ششم A4 آوانت تکاملی است. چراغهای جلوی خودرو کمی نازکتر، دریچههای جانبی کمی باریکتر هستند و برخلاف مد فعلی، به نظر میرسد که جلوپنجره رادیاتور کوچکتر شده است. با این حال، شبح اصلی خودرو تقریباً یکسان است.
کابین بازنگری عمیق تری دریافت خواهد کرد. ما انتظار داریم یک داشبورد جدید با کنترلهای فیزیکی حتی کمتر و یک کنسول مرکزی بازطراحی شده با سوئیچهای انتخابگر جدید داشته باشیم، زیرا A4 بعدی احتمالاً تنها با گیربکس اتوماتیک در دسترس خواهد بود.
با این حال، بزرگترین تغییرات در زیر پوست رخ خواهد داد. A4 بعدی مانند مدل فعلی بر اساس MLB باقی خواهد ماند، اما از طیف وسیعی از موتورهای احتراق داخلی جدید بهره می برد که الیور هافمن، رئیس بخش توسعه فنی آئودی، آنها را “بهترین” توصیف می کند. [the company] تا به حال شروع شده است.”
بیشتر این محدوده بر اساس نسخه به روز شده موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی فولکس واگن EA888 با توربوشارژر خواهد بود. بهبودها شامل توربوشارژرهای جدید با بخش متغیر است که ادعا می کنند پاسخ گاز و سیستم تزریق سوخت با فشار بالاتر را بهبود می بخشند.
برقی شدن نیز نقش کلیدی در محدوده A4 ایفا خواهد کرد. موتور بنزینی با فناوری هیبریدی نرم 48 ولتی در انتهای محدوده و فناوری هیبریدی کامل پلاگین در انتهای بالای محدوده در دسترس خواهد بود. گزینه دوم احتمالاً از همان مجموعه باتری های 14.4 کیلووات ساعتی و موتور الکتریکی مانند سایر مدل های MLB مانند Q5 استفاده می کند.
قدرت دیزل نیز باقی خواهد ماند، اگرچه احتمالاً ویولن دوم را روی طیف جدید موتورهای بنزینی برقی آئودی بنوازد. بیشتر محدوده دیزلی باید بر اساس همان موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 201 اسب بخاری باشد که در SUV Q5 نیز وجود دارد.
آئودی همچنین ممکن است نسخه ای کاملاً الکتریکی از A4 Avant را در مراحل بعدی چرخه عمر این خودرو عرضه کند که باعث برتری برند نسبت به رقبا خواهد شد. در حال حاضر هیچ یک از رقبای اصلی A4 به عنوان یک استیشن واگن صرفا الکتریکی عرضه نمی شود. همانطور که BMW i4 و تسلا مدل 3 نشان داده است، در حال حاضر تمرکز در این کلاس بر روی خودروهای سدان است.
با این حال، در صورت تحقق، A4 صرفاً الکتریکی احتمالاً به پلتفرم دیگری منتقل خواهد شد، زیرا پایه MLB برای درایوهای EV تنظیم نشده است. این خودرو می تواند از نسخه اصلاح شده شاسی PPE استفاده کند که تحت Q6 e-tron آینده خواهد بود یا از معماری جدید SSP گروه فولکس واگن که باید در سال 2025 وارد بازار شود.
اکنون اینجا را کلیک کنید تا بررسی ما از سدان جدید آئودی RS 3 را بخوانید…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk