ابرخودروی جدید مک لارن آرتورا از سال 2021 به قدرت هیبریدی V6 مجهز می شود

[ad_1]

ابرخودروی هیبریدی مک لارن آرتورا جدید قرار است تا پایان سال 2021 به بازار عرضه شود و مک لارن از دو نفره بنزینی-برقی جدید خود به عنوان اولین مدل هیبریدی با عملکرد بالا نام برد.

آرتورا از یک پلت فرم کاملاً جدید استفاده کرده است که برای جا دادن پیشرانه هیبریدی جدید خود طراحی شده است و این اولین مک لارن است که از پیکربندی موتور سوزن داخلی شش سیلندر استفاده می کند. این مدل به عنوان یک جایگزین برقی برای مدل هایی مانند 570S در زیر اتومبیل های 720S و 765LT در سری سوپرکارهای مک لارن در نظر گرفته شده است.

پلت فرم جدید MCLA – معماری سبک وزن McLaren Carbon – است که به گفته این شرکت از حمامهای قبلی با فیبر کربن قوی تر ، ایمن تر و سبک تر است. MCLA در تاسیسات جدید این شرکت در جنوب یورکشایر ساخته خواهد شد.

در قلب آرتورا پیشرانه جدید 3.0 لیتری توئین توربو V6 قرار دارد که 577 اسب بخار قدرت دارد. و گشتاور 585 نیوتن متر است. 94 اسب بخار افزایش یافته است. از سیستم ترکیبی ؛ موتور الکتریکی مجهز به باتری 7.4 کیلووات ساعتی که به ماشین اجازه می دهد فقط با قدرت الکتریکی تا 19 مایل کار کند. خروجی های ترکیبی مشترک 671 اسب بخار و 720 نیوتن متر است.

همچنین گفته شده است که موتور الکتریکی شارژ گشتاور را فراهم می کند و پاسخ دریچه گاز را بهبود می بخشد ، در حالی که مقادیر رسمی CO2 را به 129 گرم در کیلومتر کاهش می دهد ، با متوسط ​​مصرف سوخت اعلام شده بیش از 50 مگاپیکسل – ارقام قابل توجه برای خودرویی که 0- 62 مایل در ساعت در 3.0 ثانیه ، 0-124 مایل در ساعت در 8.3 ثانیه و با حداکثر سرعت بیش از 200 مایل در ساعت.

به گفته مک لارن ، فناوری MCLA برای الکتریکی سازی بهینه شده است – نشانه ای از مک لارنس سریعتر و سریعتر الکتریک شده – و هدف آن این است که Artura را “رانندگی هیجان انگیز اما زندگی در آن آسان کند”.

ماشین فوق العاده سبک است ، با توجه به تجهیزات الکتریکی موجود در آن ، با وزن خشک 1395 کیلوگرم – واکنش شدید گاز یک محرک اصلی در طول برنامه است.

همچنین بهبود قابلیت اطمینان و هزینه مالکیت نیز مهم است – ظاهراً پس از بازخورد صاحبان مک لارن – و این امر با پنج سال ضمانت خودرو ، به علاوه شش سال پوشش باتری و 10 سال برای بدنه پشتیبانی می شود.

در داخل اتومبیل یک کیفیت بالاتر در کیفیت درک شده وجود دارد ، در حالی که فرایندهای تولید بهبود می یابد – دوباره برای بهبود طول عمر – در حالی که ماشین 25٪ سیم کشی کمتری نسبت به مدل های قبلی ورزشی دارد.

راحتی چیزی است که مک لارن روی آن تمرکز کرده و اثبات می کند که آرتورا فقط یک اجرا نخواهد بود. سیستم سرگرمی و سرگرمی هشت اینچی جدید حتی از ویژگی های Apple CarPlay و Android Auto برخوردار است ، در حالی که کروز کنترل تطبیقی ​​و به روزرسانی های به روز نیز در دسترس خواهد بود.

موتور جدید که مستقیماً در پشت راننده و سرنشین قرار دارد ، 50 کیلوگرم سبک تر و 150 میلی متر کوتاه تر از V8 مک لارن است و دارای زاویه 120 درجه ولت است ، که به توربو دوقلو اجازه می دهد تا در داخل “هوای گرم” بنشیند ، تا مرکز را حفظ کند جاذبه کم خط قرمز در حال خارش ستون فقرات در 8.500 دور در دقیقه است.

این موتور چرخ های عقب را از طریق جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک جدید با کلاچ دوتایی (البته با تعویض دستی) ، با موتور الکترونیکی واقع در توپی گیربکس ، هدایت می کند.

ردپای گسترده ای این خودرو دارای فاصله محوری است که تا 2.64 متر با حداقل پیش آمدگی جلو و عقب گسترش یافته است ، در حالی که سیستم تعلیق جدید چند پیوندی عقب دارای دیفرانسیل الکترونیکی سبک است – اولین مورد برای مک لارن. این لاستیک ها به صورت سفارشی توسط Pirellis با فناوری کاهش صدا و تراشه الکترونیکی ساخته شده است تا اطلاعات را به رایانه های خودرو برگرداند و چرخ های 19 اینچی را در جلو ، 20s در عقب را بپیچاند.

فرمان برای حداکثر احساس از طریق هیدرولیک کمک می کند ، در حالی که چرخ دارای دوربین شکاری ابزار جمع و جوری است که در بالای آن قرار دارد. چرخ را تنظیم کنید و ابزارها با آن تنظیم می شوند. انتخابگر حالت درایو نیز روی چرخ ابزار قرار دارد که به شما اجازه می دهد حالت های راحتی ، اسپرت یا پیست را برای تنظیم سیستم تعلیق و موتور تنظیم کنید ، در حالی که فقط حالت برقی نیز دارد.

از لحاظ شیک ، ظاهر آرتورا متفاوت از چیزی است که Rob Melville مدیر طراحی به ما گفت که او در زبان طراحی مک لارن “بالغ” است. وی گفت: “این طرح سه فاز داشت.” “تمیزی ، مجسمه سازی فنی و جواهرات کاربردی.

“بدنه به دور ماشین پیچیده شده است ، بنابراین بسیار طبیعی است.”

آنچه ملویل آن را “خط چکش” مک لارن می نامد ، جلو با چراغ های جلوی LED با فرو رفتگی عمیق است. DRL ها در زیر آنها روی بدنه چکش ، بالای ورودی های هوای مجسمه سازی شده با دقت قرار دارند.

ملویل و تیمش سخت تلاش کرده اند تا تعداد خطوط بسته اطراف بدن را کاهش دهند ، و این در طرفین مشخص است ، که طبق معمول ، ورودی های هوای بزرگ در عقب درب های دیجیتال تحت سلطه قرار می گیرند.

در عقب ، چراغ های LED نازک بادام از سیگنال های دم ، ترمزها و نشانگرها مراقبت می کنند و در یک مشبک مشکی در دو طرف صدا خفه کن نصب می شوند. با گازهای خروجی زیاد ، دیفیوزر بزرگ تمام عرض عقب قادر است به کار روان خود ادامه دهد.

به طور کلی ، وقتی فناوری با برق در هسته عملکرد و کارایی ، علاوه بر تأکید بیشتر بر توانایی استفاده روزانه از آرتورا ، زمینه جدیدی را برای مک لارن ایجاد می کند ، ظاهر چیز جدیدی نیست. اما بعید به نظر می رسد که بسیاری از خریداران احتمالی ، که باید 182،500 پوند قبل از گزینه ها برای اضافه کردن یکی به مجموعه خود پیدا کنند ، به تأخیر می اندازد. اولین تحویل ها در سه ماهه سوم سال جاری پیش بینی می شود.

برای بررسی عمیق مک لارن GT اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.