استون مارتین والکری در راه است

[ad_1]

توسعه ابرخودرو استون مارتین والکری به نقطه عطفی جدید رسیده است زیرا مهندسان این شرکت آزمایش های جاده ای را در V12 آینده ، پرچمدار موتور وسط آغاز کردند.

جدیدترین عکس ها والکری را – که قرار است در نیمه دوم سال 2020 منتشر شود – در جاده های عمومی در انگلستان ، مملو از پلاک ، برای اولین بار نشان می دهد. با این حال ، آزمایش جاده در مراحل اولیه خود است. تا کنون ، راننده اصلی خودرو کریس گودوین در جاده های اطراف زنجیره سیلورستون ، جایی که در چند هفته گذشته ارزیابی پویایی از پیست والکیری انجام شده است ، رانندگی می کرد.

در هفته های آینده ، تیمی از مهندسان از Aston Martin و Red Bull Advanced Technologies از جاده های محلی فراتر رفته و به دفتر مرکزی استون گایدون و زنجیره ای Silverstone می روند و مجموعه کاملی از آزمایش های جاده ای در دنیای واقعی را آغاز می کنند.

آخرین نگاه ما به Valkyrie اولین شانس ما برای شنیدن موتور V12 خودرو در حال حرکت بود. مجموعه ای از ویدئوها که توسط استون مارتین در شبکه های اجتماعی ارسال شده است نشان می دهد که والکیری در حال دور زدن سیلورستون است و بهترین دید را از رقیب آینده مک لارن سنا در اختیار ما قرار می دهد.

استون مارتین مشخصات کاملی را برای والکری منتشر کرده است که تأیید می کند پیشرانه V12 هیبریدی این خودرو قدرت ترکیبی 1160 اسب بخار و 900 نیوتن متر تولید می کند. مدل تولید Valkyrie همچنین شامل یک سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KERS) است ، شبیه به سیستم مورد استفاده سواران فرمول 1.

فناوری ترکیبی والکری همزمان با Integral Powertrain Ltd و Rimac توسعه یافته است که به ترتیب موتور الکتریکی و باتری را تامین می کنند. موتور الکتریکی در گیربکس Valkyrie نصب شده است و 160 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور را به تنهایی تامین می کند. ارقامی مشابه با قوی ترین 1.6 لیتری چهار سیلندر نیسان قشقاییبه

بدون سیستم هیبریدی ، 6.5 لیتری V12 جوی استون مارتین 1000 اسب بخار تولید می کند. در دور موتور 10،500 و گشتاور 740 نیوتن متر در 7000 دور در دقیقه ، در حالی که خط قرمز آن در 11،100 دور در دقیقه ثابت است. این مسابقه با Cosworth و Red Bull Racing ، با استفاده از تجربه به دست آمده از موفقیت های آنها در فرمول 1 توسعه یافته است.

برای افزایش قابلیت اطمینان موتور ، اکثر اجزای داخلی آن (میل بادامک ، میل لنگ ، پیستون و غیره) از مواد جامد آسیاب می شوند. علاوه بر این ، پین های آن تیتانیوم هستند تا وزن را به حداقل برسانند. نتیجه یک موتور است که مقیاس های وزن 206 کیلوگرم را کج می کند.

جالب اینجاست که V12 برای نگه داشتن پشت Valkyrie در کنار هم استفاده می شود. این یک جزء ساختاری از شاسی خودرو است که از چرخ های عقب پشتیبانی می کند و تعلیق و برداشته شدن آن والکری را به دو نیم کرده و ارتباط فیزیکی بین چرخ های جلو و عقب را از بین می برد.

فقط 150 نسخه جاده والکری ساخته خواهد شد و همه آنها قبلاً بین 2-3 میلیون پوند خریداری شده اند. بعداً ، تعداد محدودی از 25 مدل AMR Pro مخصوص Valkyries با تعداد محدودی همراه خواهد شد.

طرح

والکری دارای بدنه ای کم ارتفاع و سازش ناپذیر است و طوری طراحی شده است که تا حد ممکن به خودروهای جاده ای فرمول 1 نزدیک باشد.به همین دلیل طراحی خودرو تحت سلطه قوانین آیرودینامیک است. دو تونل بزرگ ونتوری در دو طرف کابین خلبان حرکت می کنند و موتور را دور می زنند. استون مارتین در کنار دو حفره در شکاف جلویی Valkyrie ، می گوید که آنها در نیروی پایین “دستاوردهای قابل توجهی” ایجاد می کنند.

بدنه سبک است ، عمدتا از فیبر کربن ساخته شده است و نسبت قدرت / وزن 1: 1 را به هایپرکار می دهد. سیستم تعلیق پیکربندی کاملاً جدیدی است که به گونه ای طراحی شده است که هم در جاده قابل استفاده باشد و هم بتواند با مقدار نیروی فشاری کنار بیاید. که بدن تولید می کند ، که در مدل های AMR Pro تا 1000 کیلوگرم خواهد بود.

فضای داخلی والکری سمفونی مینیمالیسم است ، با الیاف کربن برهنه که بیشتر سطوح نمایان را آراسته است و یک خط تیره که تنها چند دکمه و یک صفحه لمسی مرکزی دارد. به نظر می رسد فرمان قابل تعویض به طور مستقیم از اتومبیل در Le Mans برداشته شده است ، با یک سری دکمه ها و کلیدها به جای ساق های معمولی برای کنترل کنترل های اصلی و عملکردهای رانندگی.

صندلی ها مستقیماً روی وان فیبر کربن نصب شده اند و استون انتظار دارد رانندگان در حالت “دراز کشیدن” قرار بگیرند که یادآور اتومبیل های مسابقه ای امروز فرمول 1 و لمانز است. مهار چهار نقطه ای به صورت استاندارد نصب می شود ، اما اگر خریداران قصد دارند زمان زیادی را در پیست صرف کنند ، ممکن است یک سیستم شش نقطه ای دیگر مشخص شود.

صفحه نمایش چرخ به عنوان داشبورد عمل می کند ، در حالی که دو صفحه نمایش متصل به دوربین در هر طرف خودرو به عنوان جایگزین آینه های معمولی در عمل می کنند. دید عقب به احتمال زیاد ضعیف است ، زیرا فضایی که معمولاً توسط صفحه پشتی اشغال می شود توسط یک ورودی بزرگ موتور ادعا می شود.

میشلن لاستیک Valkyrie را تهیه می کند. استون تأیید کرده است که هایپرکار خود در ترکیب شرکت فرانسوی Pilot Sport Cup 2 با ابعاد 265/30 ZR20 در جلو و 325/30 ZR21 در عقب اجرا خواهد شد. لاستیک ها در اطراف چرخ های آلیاژی منیزیم با مهره های قفل مرکزی با مشخصات مسابقه پیچیده می شوند تا جرم ناپدید شده کاهش یابد.

مشارکت های فناوری

همراه با Cosworth و Red Bull Racing ، Alcon و Surface Transforms به جمع پیوستند و یک سیستم ترمز سبک و قدرتمند برای والکری فراهم کردند. تولیدکننده فناوری آلمان بوش همچنین سیستم کنترل کشش هایپر کارت ، برنامه پایداری الکترونیکی و واحد کنترل موتور را تأمین می کند.

گیربکس طراحی جدیدی است که توسط نیوی و تیم مسابقه ردبول به طور خاص برای والکری توسعه یافته است. استون مارتین مدیرعامل اندی پالمر وی گفت: “این یک ماشین هاله بدون بهانه است – لوکس ترین خودرو در کلاس خود ، اما همچنین سریع ترین و سریع ترین. این خودرو قادر خواهد بود با سرعت یا سرعتی بیشتر از F1 یا LMP1 از مدار سیلورستون عبور کند.

نیوی اعتراف کرد که مدتها بود می خواست ماشین جاده بسازد. او به ما گفت که این جاه طلبی او از شش سالگی بوده است. وی گفت: “فرصت توسعه و پیاده سازی این ایده ها با مارک و تیم استون مارتین بسیار هیجان انگیز است.” این به ما امکان می دهد فناوری توسعه یافته خود را به F1 به عرصه جدیدی تبدیل کنیم. “

نظرات خود را در مورد استون مارتین والکیری جدید در قسمت نظرات زیر به ما بگویید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.