[ad_1]
ما در اینجا در Auto Express از طرفداران بزرگ خودروهای کوچک هستیم. آنها برای اکثر کاربردها به اندازه کافی بزرگ هستند، به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند و اغلب جزو ارزان ترین خودروهای جدیدی هستند که می توانید در مسیر خود تهیه کنید. جای تعجب نیست که تولید کنندگان آنها را “نقاط دسترسی” به محدوده وسیع تر خود می نامند.
این امروز به اندازه پنج سال پیش درست نیست، به خاطر داشته باشید. تشدید قوانین آلایندگی و فشار مداوم برای کیت های ایمنی بیشتر، قیمت بسیاری از برندها را به طور کلی از بازار خودروهای شهری خارج کرده است. به عنوان مثال، واکسهال، فورد و رنو خودروهای کوچکتر از سوپرمینی را نمی فروشند. سیتروئن و پژو قرار است همین مسیر را طی کنند.
بنابراین مایه دلگرمی است که میبینیم تویوتا چیزی متفاوت را با Aygo X جدید خود امتحان میکند – نه تنها با دادن ظاهری جدید و بدبو به آن، که آن را به اولین کراس اوور کودک در نوع خود تبدیل میکند، بلکه با تصمیمش برای پایبندی به قدرت بنزینی معمولی.
آنچه در اینجا واقعاً اتفاق میافتد – برخی از برندها سعی میکنند خودروهای شهری خود را انکار کنند و برخی دیگر به این ژانر پایبند هستند – یک بازی موش و گربه در مورد انتشار CO2 ناوگان و مجازاتهای احتمالی برای اهداف از دست رفته است. تصادفی نیست که شرکتهایی با برنامههای هیبریدی و/یا کاملاً برقی قوی و جاافتاده، مایلند مدلهای ارزانتری را که تمیز کردن آنها سختتر است و در عین حال سود میبرند، ضربه بزنند.
هیوندای و کیا، هر دو بازیگر اصلی خودروهای برقی، می توانند خودروهای شهری با قدرت معمولی بفروشند. تویوتا که هیبریدی های “خود بارگیری” را در بیشتر محدوده معمولی خود دارد، معتقد است که می تواند همین کار را انجام دهد. مدت زمان باقی ماندن آن احتمالاً به قوانین انتشار گازهای گلخانه ای اتحادیه اروپا بستگی دارد تا سلیقه مصرف کنندگان.
برای هزاران خریدار، خودروهای شهری بهترین و شاید تنها راه در خودروهای جدید هستند. بنابراین در حالی که هنوز می توان آنها را حتی با اندکی کمتر از یک سوپرمینی خریداری کرد، ما باید Aygo X و رقبای آن را جشن بگیریم. و از ترکیب بسته بندی شده آنها از سرگرمی، سبک و قدرت بنزینی لذت ببرید.
در حال حاضر بهترین خودروهای شهری را برای خرید کاوش کنید…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk