طراحی جدید SUV هوشمند برای سال 2023 ، که در تصاویر ثبت شده ثبت شده است

[ad_1]

این اولین نگاه ما به نسخه تولیدی SUV تمام برقی آینده اسمارت است که وظیفه آن راه اندازی مجدد نام تجاری تحت مالکیت مشترک دایملر و جیلی است.

نام خودرو در نمایشگاه خودرو مونیخ که توسط Concept # 1 تجسم شده است ، هنوز مفقود شده است ، اما آنچه به نظر می رسد نقشه های ثبت اختراع برای طراحی SUV است در دفتر مالکیت معنوی اروپا ثبت شده است.

تصاویر نشان می دهد که یک تغییر جزئی از طراحی خودروی مفهومی ایجاد شده است ، با تغییراتی شامل قرار دادن کاپوت مناسب ، نوع جدید جلوپنجره پایین و چرخ های کوچکتر و آماده حرکت. سطح و تناسب خودرو کاملاً با مفهوم مطابقت دارد ، اما این نباید تعجب آور باشد.

وقتی اسمارت در اوایل امسال در مونیخ رونمایی شد ، کانسپت شماره 1 نشان داد “ایده روشنی از اولین مدل تولیدی در نسل جدید خودروهای تمام برقی اسمارت” – و نشان داد که این شرکت از پیشنهادات کوچک خود برای شهر کنار می رود. ماشین ها

کانسپت شماره 1 4290 میلی متر طول و 1698 میلی متر ارتفاع دارد – بنابراین کمی بلندتر از VW Golf در کل ، با خط سقفی که بیش از 10 سانتی متر بالاتر از نیسان جوک فعلی قرار دارد. فاصله بین دو محور 2750 میلی متر است که بیش از 10 سانتی متر بیشتر از شریک بزرگتر SUV – قشقایی است. اسمارت به وضوح امیدوار است که مدل تولیدی فضای کافی برای معرفی خود به عنوان یک SUV تمام الکتریکی خانوادگی داشته باشد. به این ترتیب ، اگرچه کانسپت چهار نفره است ، این شرکت می گوید آخرین خودرو – که قبل از پایان سال آینده معرفی می شود – پنج نفر را در خود جای می دهد.

جیلی در پیشرفت فنی خودرو پیشرو است و در حالی که اسمارت انتخاب معماری را تایید نکرده است ، استفاده از پلتفرم تمام برقی جدید SEA که از مدل های چینی و همچنین ولوو نوزاد آینده نیز پشتیبانی می کند ، بی خطر است.

در همین حال ، دایملر مسئول سبک داخلی و خارجی خودرو است. گوردون واگنر ، مدیر ارشد طراحی این شرکت ، می گوید: “مفهوم №1 در حال بازتعریف برند اسمارت به شکل بسیار سرد و بزرگ شده است. ما یک DNA طراح کاملاً جدید ایجاد کرده ایم که می تواند اسمارت را به عنوان یک برند طراحی پیشرو معرفی کند. ”

ظاهر کلی کانسپت شماره 1 با تمام اسمارت های قبلی فاصله زیادی دارد – نشانه نحوه احیای شرکت از ابتدا. نمای کلی دارای برآمدگی های کوتاه جلو و عقب است – معمولاً یک EV در پلت فرم سفارشی – در حالی که درهای بدون قاب و ستون های A رنگ آمیزی به جلوه ای از “سقف شناور” می رسند.

از دیگر ویژگی های کانسپت می توان به رینگ های آلیاژی 21 اینچی ، چراغ های جلو و چراغ های عقب LED و دسته های قابل مشاهده درها اشاره نکرد. اسمارت می گوید درها – از جمله درهای عقب لولایی – پنهان هستند و فقط توسط “عناصر سبک” آشکار می شوند. جلو پنجره جلوي خودرو به مثلث هاي كوچكي تقسيم مي شود كه مي توانند به صورت جداگانه روشن شوند. این بخشی از “نمایش نور” است که ماشین می تواند به موقع با ریتم موسیقی اجرا کند.

در داخل ، یک کنسول مرکزی شناور وجود دارد که حداقل قابلیت ذخیره یک طبقه مسطح بین صندلی های جلو و یک سیستم مرکزی سرگرمی 12.8 اینچی با صفحه لمسی را ارائه می دهد. اسمارت می گوید این ماشین دارای رایانه مرکزی است که چهار قسمت اصلی سیستم های خودرو را کنترل می کند: اطلاعات سرگرمی ، کمک رانندگی ، تحرک الکتریکی و معماری خودروی برقی / الکترونیکی. این شرکت ادعا می کند که 75 درصد پردازنده های خودرو را می توان از راه دور از طریق به روزرسانی های بی سیم به روز کرد.

اسمارت اطلاعات فنی منتشر نکرده است ، اما گفته می شود که SEA از اندازه باتری بین 58kWh تا 100kWh پشتیبانی می کند و SUV احتمالاً حدود 70 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. در حالی که این پلت فرم همچنین می تواند تنظیمات موتور دوگانه با بیش از 500 اسب بخار را در خود جای دهد ، به احتمال زیاد اسمارت دارای یک موتور واحد است – به احتمال زیاد در عقب برای کمک به چرخش باریک باریک – با قدرت 260 اسب بخار. نسخه چهار چرخ محرک نیز امکان پذیر است.

با نام رمز HX11 ، انتظار می رود این SUV – به همراه جانشینان برقی Smart Fortwo و Forfour – در کارخانه سرمایه گذاری مشترک جدید در شیان ، چین ، با ظرفیت 300000 خودرو در سال تولید شود.

آیا فکر می کنید SUV هوشمند موفقیت آمیز خواهد بود؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.