[ad_1]
فولکس واگن قیمت های دقیقی را در بریتانیا برای T7 Multivan جدید خود قبل از افتتاح سفارشات در ژانویه 2022 ارائه کرد. اولین نمونه های جایگزین T6 Caravelle در اواخر ماه مارس به مشتریان تحویل داده می شود.
MPV مبتنی بر ون با قیمت 43160 پوند برای مدل 1.5 TSI Life 1.5 اسب بخاری در دسترس خواهد بود. کیت استاندارد اثاثه یا لوازم داخلی Life شامل آلیاژهای 16 اینچی، درهای کشویی دوبل، سیستم اطلاعات سرگرمی 10 اینچی و صفحههای TFT دیجیتال کابین VW است. فناوریهای ایمنی فعال مانند Front Assist و Lane Assist نیز گنجانده شدهاند.
این یک گام بزرگ به سمت طراحی شیک است، تا حدی به این دلیل که در ابتدا فقط با موتور بنزینی 2.0 TSI با 201 اسب بخار در دسترس بود. با قیمت 58130 پوند، کیتی مانند IQ فولکسواگن را اضافه میکند. چراغ های جلو ماتریسی LED روشن، ناوبری ماهواره ای، دستیار پارکینگ، درب های کشویی کاملا برقی و درب عقب برقی با عملکرد باز شدن آسان. آلیاژهای 17 اینچی نیز گنجانده شده است.
در نهایت، نسخه پرتاب انرژی تنها با 215 اسب بخار در دسترس است. مدل پلاگین هیبریدی. با قیمت 59515 پوند، تجهیزاتی مانند سیستم صوتی Harmon Kardon، شیشههای خصوصی، سقف شیشهای پانوراما و آلیاژهای 18 اینچی را حمل میکند.
این خودرو دارای نگاه تیزبین و نام جدیدی برای بزرگترین MPV مبتنی بر ون فولکس واگن است، زیرا VW T7 Multivan به عنوان جایگزینی برای T6 Caravelle رونمایی شده است. در حالی که Caravelle وسیله نقلیه ون سایز متوسط فولکسواگن بود، مدل جدید بهعنوان یک مدل کاملاً جدید در دسترس است که جایگزین VW Touran و MPV Sharan خواهد شد، در حالی که T6 به عنوان یک خودروی تجاری به تولید خود ادامه خواهد داد. هر دو مدل با شناسه تمام الکتریکی تکمیل خواهند شد. این تغییر به این معنی است که مولتی ون به روز است، با فضای داخلی پر از فناوری و شاسی جدید، از جمله یک پیشرانه هیبریدی با اضافه شدن به ماژول.
از نظر خارجی، مولتی ون جدید دارای سبکی است که جایی بین طیف مدل های الکتریکی ID گلف و فولکس واگن قرار می گیرد، با جلوپنجره نازک و چراغ های LED استاندارد، دماغه نسبتا صاف، پانل های بدنه تمیز و طراحی جدید چراغ های عقب افقی. هدف ستون های A باریک بهبود دید رو به جلو است، در حالی که سطح شیشه ای بزرگ احساس فضا را در فضای داخلی ایجاد می کند.
در داخل، فولکس واگن چیدمان داخلی را با هفت صندلی به روز کرده است. اکنون پنج صندلی جداگانه وجود دارد – بنابراین نیمکت سه نفره بزرگ و سنگین Caravelle دیگر وجود ندارد – و خود صندلی ها تا 25 درصد سبک تر از صندلی های قبلی خود هستند. همانند Caravelle، صندلیها را میتوان به لطف ریلهای کف به جلو و عقب برد، دو صندلی ردیف وسط را میتوان 180 درجه چرخاند و یک میز چند حالته بین آنها وجود دارد.
کف کاملاً مسطح مولتی ون به این معنی است که اکنون میز را می توان به طور کامل بین صندلی های جلو جابجا کرد. برای اولین بار، سقف شیشه ای پانوراما اضافی در دسترس است.
فناوری آنبورد شامل صفحههای کابین دیجیتال 10.25 اینچی VW، کنترلهای صفحه لمسی و اتصال USB-C است، در حالی که نمایشگر هدآپ اختیاری اولین مورد برای خودروهای تجاری فولکسواگن است. eSIM یکپارچه به این معنی است که Multivan همیشه متصل است، در حالی که ناوبری ماهواره ای و خدمات مرتبط – همانطور که در جاهای دیگر در محدوده VW دیده می شود – در دسترس هستند.
در قسمت های دیگر داخل، مولتی ون به صورت استاندارد دارای ترمز دستی برقی است، در حالی که همه مدل ها فقط دارای DSG اتوماتیک هستند و حذف کلید تعویض دنده و اهرم ترمز دستی فضای بیشتری را ایجاد کرده است. صندوق عقب 469 لیتری در حالت هفت نفره و 1844 لیتری با حذف ردیف عقب وجود دارد. مولتی ون در دو طول با ابعاد 4973 میلی متر و 5173 میلی متر عرضه می شود که این مدل ها حداکثر ظرفیت 3672 لیتر و در صورت مجهز شدن به شیشه پانوراما تا 4553 لیتر دارند.
اگرچه T7 Multivan قابلیت مسافربری بهبود یافته را ارائه می دهد، در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ایجاد پایه ای برای طیف جدیدی از کمپینگ های کالیفرنیا وجود ندارد – آنها همچنان بر اساس ون T6.1 Transporter خواهند بود.
موتور پرچمدار یک سیستم هیبریدی پلاگین مشابه گلف و پاسات GTE است. راهاندازی eHybrid از یک موتور 1.4 TSI توربو بنزینی و الکتریکی برای ایجاد قدرت ترکیبی 215 اسببخار استفاده میکند، در حالی که باتری لیتیوم یونی 13 کیلووات ساعتی برق را به تنهایی برای حدود 30 مایل تامین میکند. eHybrid در هنگام راه اندازی با دو موتور بنزینی، 1.5 TSI با 134 اسب بخار در دسترس است. و 2.0 TSI با 201 اسب بخار. جالب اینجاست که دیزل 2.0 TDI با قدرت 148 اسب بخار است. – موتوری که زمانی در دنیای خودروهای تجاری فولکسواگن همه جا حاضر بود – در بازار موجود نخواهد بود، اما در عوض در سال 2022 وارد بازار خواهد شد.
کیت ایمنی از مدل های دیگر مبتنی بر MQB با توقف های اضطراری شهری، علائم جاده ای و کمک خطوط پیروی می کند، در حالی که Multivan همچنین دارای Car2X است، سیستمی که امکان ارتباط محلی با سایر وسایل نقلیه و زیرساخت های بزرگراه را فراهم می کند تا در مورد تاخیرها و تاخیرهای احتمالی هشدار دهد. دوربین های 360 درجه و رانندگی نیمه خودکار IQ.DRive Travel Assist نیز موجود است.
برای مطالعه در مورد MPV جدید فولکس واگن مبتنی بر Caddy اینجا را کلیک کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk