[ad_1]
مرسدس در حال آماده سازی یک نسخه All-Terrain از کلاس C استیت خود است و جاسوسان ما قبل از عرضه نسخه پنهانی از رقیب آینده A4 Allroad را پیدا کرده اند.
ویل در ماه سپتامبر در IAA مونیخ به عنوان دومین مدل در محدوده مرسدس که تحت درمان All-Terrain قرار گرفت ، برای اولین بار معرفی می شود. کلاس E اولین خودرویی بود که به عنوان بخشی از تغییر حالت All-Terrain شامل چهارچرخ محرک ، افزایش ارتفاع سواری و محافظت از بدنه بود.
همانطور که در این عکس های جاسوسی نشان داده شده است ، می توان انتظار مشابهی را برای C-Class داشت. استتار این خودروی پیش تولید نمی تواند امتداد پلاستیکی قوی قوس چرخ ها را پنهان کند و در زیر استتار می توانید حفاظت بیشتری از آستانه ها را مشاهده کنید.
مشاهده تغییرات در قسمت عقب سخت تر است ، اما می توان فرض کرد که All-Terrain به یک چرخ عقب پلاستیکی مشکی نیز مجهز است. All-Terrain همچنین دارای ارتفاع قابل ملاحظه بالاتری برای سوار شدن به سطح زمین نسبت به واگن استیشن استاندارد C است.
سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم به عنوان گزینه ای برای C کلاس جدید حذف شده است که فقط در محور عقب مدلهای پلاگین هیبریدی موجود است. این می تواند برای مدل All-Terrain تغییر کند ، اگرچه ارتفاع سواری قابل انعطافی به مدل می دهد. برای مرجع ، E-Class All-Terrain 29 میلی متر بالاتر از استاندارد حرکت می کند و سیستم تعلیق بادی آن اجازه می دهد تا فاصله بیشتری 20 میلی متر در حداکثر ارتفاع داشته باشید.
مرسدس 4MATIC سیستم چهار چرخ محرک به طور استاندارد در کلاس C کلاس All-Terrain نصب می شود و تا حدی از قابلیت آفرود برخوردار است. این تنظیم عمدتا در شرایط عادی محرک را به چرخ های عقب می فرستد ، اما در صورت تشخیص لغزش می توان گشتاور بیشتری را به چرخ های جلو تقسیم کرد.
مانند خودروی معمولی ، C-Class All-Terrain به صورت انحصاری با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک 9G-Tronic در دسترس خواهد بود ، اما باید دید آیا محدوده موتور به گزینه های دیزلی محدود خواهد شد یا خیر. کلاس E-all-terrain..
در غیر این صورت ، All-Terrain می تواند از پیشرانه های مشابه کلاس C معمولی استفاده کند ، که همه آنها از فناوری ترکیبی نرم EQ Boost مرسدس استفاده می کنند.
گزینه های بنزینی شامل دو موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 168 یا 204 اسب بخار و یک واحد 2.0 لیتری با قدرت 255 اسب بخار است. هر دو دیزل نیز از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر استفاده می کنند که به ترتیب 197 و 261 اسب بخار قدرت تولید می کند.
همچنین پتانسیل یک پیشرانه پلاگین هیبریدی مطابق C300e وجود دارد. این موتور ترکیبی از یک موتور 2.0 لیتری با 198 اسب بخار است. با موتور الکتریکی با قدرت 126 اسب بخار ، برای قدرت ترکیبی 304 اسب بخار.
ظرفیت صندوق عقب کلاس C 490 لیتر است – 30 لیتر بیشتر از خودروی قبلی – تا 1510 لیتر افزایش می یابد. اگرچه این رقم ممکن است تحت تأثیر ادغام سیستم چهار چرخ محرک قرار گیرد.
بقیه کابین نیز به اشتراک گذاشته می شود ، به این معنی که All-Terrain از آخرین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس استفاده می کند. این صفحه نمایش 11.9 اینچی لمسی مرکزی را با داشبورد دیجیتال 12.3 اینچی ترکیب می کند و شامل یک دوربین 360 درجه ، پخش موسیقی و یک دستیار صوتی Hey Mercedes می شود.
برای اطلاع از قیمتها و نگاهی عمیق به مرسدس C کلاس جدید ، اینجا را کلیک کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk