[ad_1]
مازراتی به طور رسمی نسل بعدی GranTurismo را معرفی کرده و مارک ایتالیایی فروش آن را با درایو تمام برقی تأیید کرده است.
انتظار می رود GranTurismo EV در سال 2022 وارد بازار شود و در برابر تسلا مدل S Plaid و پورشه تایکان قرار بگیرد. اما برخلاف رقبای اصلی خود ، از طرح سنتی GT دو درب با کاپوت بلند ، دم کوتاه و فضای داخلی دو صندلی برخوردار خواهد بود.
این تصاویر به عمد برخی از جزئیات دقیقتر طراحی جدید را پنهان می کند. با این حال ، کاملاً واضح است که ببینید این خودرو از مفهوم آلفیری 2014 الهام گرفته خواهد شد ، همان پایه های برآمده ، درپوش مچاله شده و جلوپنجره مشبک گسترده.
چراغ های جلوی باریک شبیه نمونه هایی است که در ابرخودروی MC20 یافت می شود و در عقب ما انتظار آخرین تکرار چراغ های عقب بومرنگ مازراتی را داریم که باید در SUV Grecale آینده نیز وجود داشته باشد.
مازراتی مشخصات پیشرانه الکتریکی GranTurismo جدید را منتشر نکرده است ، اما در سال 2019 ، هنگام ارائه سرمایه گذاری برای مدل های برقی آینده خود ، مازراتی گفت که قصد دارد برای کوپه اسپرت الکتریکی آینده خود ، پیشرانه سه چرخ محرک داشته باشد.
این سیستم با جدیدترین فناوری شارژ 800 ولت و “بیش از 50 درصد قدرت بیشتر” نسبت به مدل بنزینی V8 قدیمی ، که به قدرت EV حدود 680 اسب بخار می رسد ، تبلیغ شد. مازراتی همچنین گفت که این خودرو سبک خواهد بود و سیستم الکتریکی حداقل تأثیر در فضای داخلی و ظرفیت صندوق عقب را خواهد داشت.
مسافت طولانی رانندگی و همچنین زمان شارژ سریع قول داده شده بود ، اما با این حال ارقامی برای تأیید این ادعاها بدست خواهیم آورد با این حال ، GranTurismo جدید برای اینکه در کلاس خود رقابتی باشد ، باید بین 300 مایل از سفر به پریز برق بگذرد و در صورت اتصال به یک شارژر DC سریع ، در حدود 20 دقیقه قادر به شارژ 80 درصدی است.
مازراتی همچنین قصد دارد تجهیزات کمکی بیشتر راننده را به مدل های نسل بعدی خود معرفی کند و به طور بالقوه به فناوری سطح 3 مستقل ارتقا یابد. رانندگی در بزرگراه.
اکنون بررسی ما از Maserati GranTurismo فعلی را بخوانید. نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk