“یارانه رانندگان برای تغییر به خودروهای برقی چیزی جز ضروری نیست”

[ad_1]

این نیمه کاره بازی فروش اتومبیل جدید است که در سراسر انگلستان در سال 2021 انجام می شود. با وجود مشکلات در قطعات و تحویل خودرو و همچنین چندین مشکل و عدم قطعیت دیگر مربوط به Covid ، بیش از 900 مورد در انگلستان ثبت شده است تا کنون 000 خودرو در سال جاری به عنوان افراد ، شرکت ها ، کشور ما و سایر کشورهای تولیدکننده خودرو قبل از همه گیری از حالت عادی و مطمئن دور مانده اند ، تقریباً یک میلیون نفر در شش ماه اول در انگلستان ثبت شده اند ، و سپس به نظر من دو میلیون تا پایان سال ممکن است لعنتی چشمگیر

تقریباً از هر 10 خودروی جدید که از ژانویه تا ژوئن ثبت نام کرده اند ، نشان فولکس واگن را حمل می کنند و این برند را به شماره بی چون و چرا در لیگ فروش تبدیل کرده است. نام تجاری خواهر آئودی سوم است ، بی ام و چهارم و مرسدس پنجم. فقط فورد ، در رتبه دوم ، در برابر قدرت مارک های آلمانی در پنج برند برتر مقاومت می کند. Vauxhall ، تویوتا ، کیا ، نیسان و لندرور ، به ترتیب ، بقیه 10 را تشکیل می دهند. پس از آنها پژو ، اشکودا ، هیوندای ، ولوو ، SEAT و MINI قرار دارند.

اینها چهار شرکت آلمانی هستند ، یک آمریکایی ، سه انگلیسی ، دو کره ای ، یک زوج ژاپنی ، بعلاوه یک شرکت فرانسوی ، چک ، سوئدی و اسپانیایی ، هر کدام در نیمه اول سال 2021 هزاران خودرو به خریداران انگلیسی می فروشند. ، رنو ، هوندا و جگوار باید همان جا باشند ، اما نیستند.

نگران کننده تر اینکه فیات هنوز به مرز 10000 نرسیده است ، در حالی که نام تجاری خواهرش آلفا رومئو تنها 734 خودرو به فروش رسانده است ، بنابراین بیشترین افت را به صورت سالانه از سوی هر سازنده ای تجربه می کند. مالک جدید ، Stellantis ، باید تصمیم بگیرد که آیا غواصی کند و Alfa را از آبهای آشفته بریتانیا نجات دهد یا مارک را کنار بگذارد به این دلیل که شبکه نمایندگی های انگلستان که به طور متوسط ​​روزانه چهار خودرو می فروشد ، ناپایدار است. علامت های س questionال نیز مطمئناً باید بر فراز مارک DS آن ، که طبق داده های SMMT در سال جاری تنها 858 ثبت کرده است ، پرواز کنند.

به عنوان یک نکته شادتر ، با افزایش مقرون به صرفه بودن گزینه های قدرت خودرو ، تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان خراب شده به صورت اختیاری دست خود را در جیب خود می گذارند و آنها را با پول سخت خود خریداری می کنند. خرید ترجیحی تا کنون موتور بنزینی خالص باقی مانده است – این نوع هنوز تقریباً توسط نیمی (48.6)) از مشتریان در سال 2021 خریداری می شود. محبوب ترین منبع انرژی بعدی بنزین نرم هیبریدی (11.7)) و پس از آن دیزل خالص (10.2) است. ) ، الکتریکی خالص (8.1) ، هیبرید کامل (8.0) ، دیزل نرم هیبرید (7.0) و پلاگین هیبرید (6.4).

به زبان ساده ، در اواسط امسال ، از هر 10 خودروی جدید فروخته شده ، شش مورد بنزین خالص یا دیزل خالص بودند. فقط بیش از سه مورد از 10 هیبرید هستند. کمتر از یک در 10 کاملاً برقی است. بعداً در دهه 2020 ، دولت فعلی بریتانیا به دنبال این است که این نسبت های فروش را به طور موثری معکوس کند. یک یا دو سال بعد ، او عملاً هوس 10 خودرو از 10 خودروی جدید فروخته شده می کند که کاملاً برقی هستند. و برای دستیابی به اهداف بسیار بلندپروازانه (برخی می گویند دست نیافتنی) است ، به هویج بیشتر و چوب کمتر نیاز است. یارانه های قابل توجه و سخاوتمندانه برای ترغیب رانندگان به حرکت عظیم از خودروهای بنزینی ، دیزلی یا هیبریدی به خودروهای برقی تمیز در ماه ها و سال های آینده چیزی کم ندارد.

آیا می خواهید خودرویی کاملاً برقی بخرید؟ بهترین خودروهای برقی در حال فروش را اینجا ببینید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.