آئودی A4 جدید از سال 2023 به موتورهای بنزینی و دیزلی متصل می شود

[ad_1]

آئودی اعلام کرده است که تا پایان این دهه به یک تولید کننده تمام الکتریکی تبدیل می شود – اما در عین حال ، این شرکت در حال طراحی آخرین هورا برای موتورهای احتراق داخلی در نسخه جدید و بالقوه نهایی مدیر عامل جمع و جور A4 است.

انتظار می رود که در سال 2023 وارد شود ، آئودی A4 بعدی بر روی پلت فرم MLB نسل فعلی باقی می ماند. اما در حالی که شامل افزایش برقی ، شامل هیبریدهای نرم و پلاگین می شود ، همچنان بر اساس نسل جدیدی از موتورهای بنزینی و دیزلی است ، که توسط مدیر ارشد فناوری آئودی ، الیور هافمن ، به عنوان “بهترین تا کنون معرفی شده است”. ”.

هافمن که به طور اختصاصی با Auto Express صحبت می کرد ، گفت که A4 ، که حدود یک پنجم فروش جهانی آئودی را به خود اختصاص می دهد ، یک مدل “فوق العاده مهم” برای این شرکت است.

وی به ما گفت: “توسعه نسل بعدی A4 در حال انجام است.” “ما این خودرو و A6 را برای سالهای طولانی عرضه خواهیم کرد. تولید جدیدترین مدل جدید موتور احتراق در سال 2025 آغاز می شود و با چرخه زندگی معمولی در 2033 به پایان می رسد. اما برخی از مدل ها را خیلی زودتر عرضه می کنیم. ”

انتظار می رود A4 تا زمان ورود خود در سال 2023 در این جدول زمانی جا بیفتد و اگرچه نسخه دیزلی در دسترس خواهد بود ، اما بیشتر محدوده از توسعه بیشتر موتور بنزینی 2.0 لیتری توربوشارژ EA888 استفاده می کند.

گفته می شود VW روی توربین های متغیر در توربوشارژر کار کرده است که برای بهبود پاسخگویی دریچه گاز در سرعتهای پایین و در عین حال ارائه قدرت کلی بالاتر طراحی شده است. ما همچنین باید منتظر فشار تزریق سوخت بیشتری باشیم ، به این دلیل که موتور 2.0 لیتری در حال حاضر در این نتیجه با متوسط ​​ترین واحد 1.5 لیتری TSI ، که در بسیاری از SEAT ها ، Skodas و VW موجود است ، شکست خورده است.

هافمن گفت موتورهای بنزینی جدید “بیشتر برقی خواهند داشت ، مطمئناً استانداردها را برآورده خواهند کرد” و این احتمالاً شامل فناوری 48 ولت پیشرفته برای نسخه های هیبریدی نرم و یک باتری محور عقب بزرگتر برای پلاگین است. در نسخه های هیبریدی.

می توان انتظار داشت که A4 PHEV با سایر مدلهای MLB ، به ویژه Q5 ، با ظرفیت قابل استفاده 14.4 کیلووات ساعت مطابقت داشته باشد. این امر به مهندسان آئودی اجازه می دهد تا 62 مایل برد الکتریکی ارائه شده توسط جدیدترین مرسدس C 300 e را مورد هدف قرار دهند.

تنظیم شاسی A4 تا حد زیادی بدون تغییر باقی می ماند ، اگرچه تجهیزات الکتریکی 48 ولت طیف وسیع تری از فناوری ها را ارائه می دهد ، مانند نوارهای محافظ فعال ، که به صورت آپشن یا به صورت استاندارد در انواع با عملکرد بالاتر در دسترس هستند.

تصویر منحصر به فرد ما نشان می دهد که چگونه A4 تکامل می یابد و از خودروهای آئودی و مفاهیم خودروهای برقی سرنخ هایی می گیرد ، در حالی که به نسبت های موجود خود وفادار است. انتظار می رود تنها چند میلی متر بیشتر طول بکشد ، در حالی که فاصله بین دو محور تقریباً یکسان خواهد بود.

در داخل ، گام تا 48 ولت اتصال بیشتری را به عنوان بخشی از یک پنل پشتی مرتب شده به ارمغان می آورد ، که حتی کنترل های فیزیکی کمتری را شامل می شود. مهندسان آئودی قادر خواهند بود کنسول مرکزی را در اطراف کلیدهای ضامن کوچک کنند ، زیرا این خودرو احتمالاً تنها با گیربکس های اتوماتیک دو کلاچه و یک مبدل گشتاور در دسترس خواهد بود.

علیرغم تصمیم برای حفظ موتورهای بنزینی و دیزلی ، آئودی ممکن است نسخه ای کاملاً الکتریکی ارائه دهد تا بتواند رقیبی شبیه به i4 کاملاً برقی BMW و تسلا مدل 3 داشته باشد. این مدل شبیه مدلهای معمولی بود ، اما یکسان نیست

هافمن در پاسخ به این پرسش که آیا A4 تمام برقی (که احتمالاً با A4 e-tron مشخص می شود) با نسخه های معمولی قابل فروش است یا خیر ، گفت: “ما واقعاً خوشحالیم که همکاری قوی در گروه داریم-با پورشه برای PPE. [platform]، با VW برای MEB [platform]، و پلت فرم خود ما ، MLB. ما قدرت توسعه و ساخت بسترهای تخصصی برای اکثر فناوری ها را داریم.

وی افزود: “ما به پلتفرمی نگاه کردیم که می توانستیم هر دو واحد قدرت را در اختیار داشته باشیم ، اما این یک سازش است. بنابراین من واقعاً خوشحالم که می توانیم و قدرت انجام هر دو را داریم. ”

به نظر می رسد که چنین خودرویی در اواخر عمر A4 با استفاده از نسخه اصلاح شده پلت فرم PPE ، که در Q6 e-tron آینده قرار دارد ، یا معماری یکپارچه SSP گروه VW ، وارد بازار شود. که تا سال 2025 پیش بینی می شود.

نحوه تکامل آئودی A4

نسل آئودی A4

B5 (01-1994)

نام B5 ، که برای اولین نسل A4 صادر شد ، نشان داد که این خودرو همانطور که توسط آئودی 80 شروع شده بود را ادامه می دهد ، و آن را پنجمین نسل از اجرایی جمع و جور آئودی می کند.

B6 (2006-06)

B6 زیبا توسط طراحان Peter Schreier و Luke Donkerwalk نوشته شده است. این موتور قدرتمند V8 را در بزرگترین S4 معرفی کرد ، در حالی که RS4 سریعتر هنوز در راه نیست.

B7 (07-2004)

طول عمر کوتاهی برای B7 وجود داشت ، که در واقع یک فیس لیفت قوی از B6 بود. شاید این A4 باشد که به خاطر طوفان RS4 با 414 اسب بخار ، بیشتر مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

B8 (2008-2016)

آئودی برای نسل A4 A4 به پلت فرم MLB منتقل شده است. افزایش قابل توجه فاصله بین محورها با معرفی اولین واگن ایستگاه آفرود A4 Allroad همراه شد.

B9 (2016 تا کنون)

B9 فعلی در مقایسه با B8 پیشرفت قابل توجهی در زمینه ارتباطات و سرگرمی داشته است. فقط برای استیشن واگن RS 4 Avant بدون V8 عرضه می شود ، اما دارای توربو شش سیلندر است
سالم 444 اسب بخار

آئودی A4 جدید چه چیزی را باید شکست دهد؟ اینها بهترین خودروهای نمایشی در حال فروش هستند …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.