آئودی RS 3 جدید با هاچ بک با قدرت 395 اسب بخار. با قیمت 50،900 پوند

[ad_1]

آئودی RS 3 جدید در حال حاضر در انگلستان با قیمت 50،900 پوند برای هاچ بک و 51،900 پوند برای سدان به فروش می رسد. انتظار می رود اولین تحویل ها در ماه نوامبر انجام شود.

آئودی RS 3 که برای رقابت با مرسدس AMG A 45 S طراحی شده است ، از یک موتور بنزینی 2.5 لیتری توربوشارژ بهره می برد که 395 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

نیروی محرکه از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه و دیفرانسیل عقب با قابلیت تقسیم گشتاور هوشمند به چهارچرخ محرک منتقل می شود-و آئودی می گوید این هاچ بک می تواند از 0 تا 62 مایل در ساعت را تنها در 3.8 ثانیه پیش از ورود به الکترونیک محدود کننده سرعت خود در 155 ، شتاب دهد. مایل در ساعت

آئودی خط RS 3 را به چهار سطح تجهیزات تقسیم کرده است. ارزان ترین مدل به صورت استاندارد با رینگ های آلیاژی 19 اینچی ، چراغ های جلوی LED و کروز کنترل عرضه می شود.

در داخل ، خریداران کنترل آب و هوا دو ناحیه ، صندلی های اسپرت چرمی گرم شده Nappa ، خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و سیستم سرگرمی 10.1 اینچی صفحه لمسی را دریافت می کنند.

بالای مدل پایه RS 3 Carbon Black قرار دارد. این خودرو 55.550 پوند قیمت دارد و رینگ های آلیاژی مشکی مات 19 اینچی ، چراغهای LED ماتریکس رنگی ، شکاف جلویی مشکی براق و روکش فیبر کربنی برای درپوش آینه ، اسپویلر عقب ، آستانه های جانبی و کاپوت را به آن اضافه می کند.

آئودی همچنین نسخه محدود RS 3 Launch Edition را ایجاد کرده است که تنها 96 نمونه از آن در انگلستان به فروش می رسد. با قیمت 56،900 پوند ، هریک دارای سیستم تعلیق تطبیقی ​​، سیستم اگزوز اسپرت ، سانروف شیشه ای پانوراما و کالیپرهای ترمز قرمز است.

کابین دارای صندلی های برقی جلو ، سیستم استریو برتر Bang & Olufsen ، صفحه نمایش ، شارژر بی سیم مخفی تلفن هوشمند و تزئین داشبورد مشکی براق است. آئودی همچنین حداکثر سرعت مجاز خودرو را به 174 کیلومتر در ساعت رسانده است.

قیمت بالای آئودی RS 3 Vorsprung 58650 پوند است که از جمله پیشرفت های آن می توان به رینگ های آلیاژی مشکی 19 اینچی ، درب عقب برقی و دوربین پارک 360 درجه اشاره کرد. همه این اثاثه یا لوازم داخلی در RS 3 Saloon موجود است ، که 1000 £ مشخصات بیشتر برای مشخصات دارد.

آئودی همچنین بسته اختیاری RS Dynamic را ارائه می دهد که برای مدل اصلی 5500 پوند اضافی و برای انواع Carbon Black و Vorsprung 5000 پوند هزینه دارد. این خودرو ترکیبی از گزینه های اضافی از جمله کمک فنرهای تطبیقی ​​، ترمزهای سرامیکی و سیستم اگزوز اسپرت است. این بسته همچنین حداکثر سرعت RS 3 را به 180 کیلومتر در ساعت افزایش می دهد.

آئودی RS 3 جدید: رکورد تور در نوربرگرینگ

آئودی RS 3 رکورد تور نوربرگ رینگ را برای خودروهای جمع و جور با زمان 7: 40.7 دقیقه به ثبت رساند – که 4.6 ثانیه سریعتر از رکورد قبلی رنو مگان RS Trophy -R است.

این دور رکورد توسط راننده توسعه آئودی فرانک استیپلر ثبت شد و RS 3 با تایرهای اختیاری Pirelli Trofeo R برای استفاده در جاده تأیید شد (در انگلستان موجود نیست). ترمزهای اضافی ساخته شده از سرامیک کربنی در خودرو نصب شده اند و 10 کیلوگرم در مقایسه با محصولات فولادی استاندارد صرفه جویی می کنند.

دیفرانسیل جداساز گشتاور جدید آئودی نقش مهمی در طول این تور داشت. این فناوری در RS 3 آغاز شد و از کلاچ چند لایه در هر محور عقب استفاده کرد تا 100 درصد گشتاور موتور را به هر چرخ عقب برای فرمان بهتر ارسال کند.

استیپلر می گوید تقسیم کننده گشتاور دارای مزایای عمیقی است. وی گفت: “RS 3 جدید هنگام رانندگی از وسط پیچ تا انتهای آن و هنگام شتاب گرفتن از پیچ بسیار چابک تر است.” “برای من ، تقسیم کننده گشتاور یک جهش کوانتومی از نظر رانندگی چابک است.”

تلاش های آئودی در پیست نوربرگرینگ نه تنها Megane RS Trophy-R ، بلکه تعدادی از اتومبیل های اسپرت تمام عیار را نیز از بین می برد. Aston Martin Vantage ، Porsche Taycan و Lotus Exige Cup 380 تور RS 3 را دنبال می کنند.

آئودی RS 3 جدید: شاسی و پلت فرم

RS 3 از نسخه ارتقا یافته اصول اولیه MQB Evo موجود در آئودی S3 استفاده می کند که مجهز به سیستم چهار چرخ محرک این برند و دیفرانسیل عقب جدید RS Torque Splitter است.

این سیستم دارای چندین حالت مختلف رانندگی است. راحتی / کارآیی قدرت چرخ های جلو را در اولویت قرار می دهد ، در حالی که حالت اتوماتیک با توجه به شرایط و سبک رانندگی ، گشتاور را به طور متوازن جدا می کند.

حالت پویا گشتاور اضافی را به چرخ های عقب می فرستد تا چابکی را افزایش دهد. حالت RS Performance به طور خاص برای پیست طراحی شده است ، کالیبراسیون موتور و گیربکس را واضح تر می کند ، در حالی که از دیفرانسیل عقب برای کاهش زیر و عقب رفتن استفاده می کند.

با این حال ، اگر می خواهید یک قلدر باشید ، شاسی دارای تنظیمات دیگری به نام RS Torque Rear است که بیشتر قدرت موتور را به چرخ های عقب بیرونی هدایت می کند تا کنترل رانندگی را آسان تر کند. سه حالت ESC (روشن ، ESC Sport و خاموش) نیز تعیین می کند که چقدر زاویه رانش خودرو اجازه می دهد.

آئودی همچنین تغییرات زیادی را در شاسی بالای هاچ بک S3 طراحی کرده است تا عملکرد RS 3 را افزایش دهد. ارتفاع رانندگی خودرو 10 میلی متر کمتر از S3 است و RS 3 جلو از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده می کند. یاتاقان های لولا منحصر به فرد ، بازوهای پایین تقویت شده و زیر قاب سفت تر.

نسبت فرمان متغیر مخصوص RS نیز بسته به زاویه فرمان ، سرعت فرمان را تغییر می دهد ، که به حفظ ثبات در حالت مستقیم و افزایش پاسخ در پیچ کمک می کند.

قسمت عقب خودرو برای قرار دادن دیفرانسیل عقب جدید ، با یک قاب فرعی سفارشی ، یک نوار ضد رول جدید و طراحی چند محوره جدید با فنرها و کمک فنرهای جداگانه ، تعمیر اساسی شده است.

خریداران همچنین می توانند تنظیمات خودرو را برای بهتر شدن در پیست بهبود بخشند. سیستم تعلیق RS اختیاری آئودی به کمک فنرهای تطبیقی ​​و میزان بیشتری از سرازیری می افزاید ، که طبق نام تجاری منجر به “پاسخ دقیق تر فرمان” می شود.

برای مشاهده لیست بهترین هاچ بک های داغ ما در حال فروش اینجا کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.