آئودی S1 کواترو هونیترون یک ماشین دریفت الکتریکی برای کن بلاک است

[ad_1]

آئودی یک خودروی دریفت سفارشی تمام الکتریکی با الگوبرداری از آئودی اسپرت کواترو S1 E2 افسانه‌ای برای رالی و راننده Gymkahana، کن بلاک، ساخته است. به گفته بلاک، این محصول یکبار مصرف که S1 e-tron کواترو هونیترون نامیده می‌شود از فیبر کربن ساخته شده است و از یک موتور الکتریکی در هر محور برای تولید نیروی عظیمی استفاده می‌کند که برای چرخاندن چرخ‌ها با سرعت تقریباً 100 مایل در ساعت کافی است.

مشخصات قدرت دقیق هنوز فاش نشده است، اما Gymkhana قبلی Block، موستانگ Hoonicorn وحشی، 1400 اسب بخار قدرت تولید می کند و خودروهای الکتریکی با عملکرد بالا بیش از 1000 اسب بخار قدرت تولید می کنند. این خودرو برای اولین بار در حال عمل، در دستان Block، در ویدیوی شیرین کاری آینده دیده می شود.

S1 Hoonitron با قوانین ایمنی FIA مطابقت دارد و از ابتدا توسط Audi Sport توسعه داده شد. این طراحی تنها در چهار هفته تکمیل شد و تا حد زیادی عملکرد مدرن خودروی نمادین آئودی اسپرت کواترو S1 E2 Pikes Peak است. قسمت کابین در پشت یک کاپوت جلوی بلند قرار گرفته است، درست مانند نمونه اصلی، و یک اسپلیتر جلویی چشمگیر و اسپویلر بلند پشتی ادای احترام به Pikes Peak است.

سوراخ های عمیقی در پشت چرخ های جلو و یک برش تهاجمی دیگر در جلوی قوس های عقب وجود دارد. چراغ های LED جداگانه نوار چراغ های عقب را تشکیل می دهند که در بالای دیفیوزر عمیق عقب قرار دارد. مجموعه ای از چرخ های فیبر کربنی با فن توربو بسته را کامل می کند.

کن بلاک می گوید: «S1 Hoonitron بسیاری از آنچه آئودی قبلاً در سال 1980 با آن شناخته شده بود را ترکیب می کند. “من با طیف گسترده ای از خودروهایی که از موتورهای احتراق داخلی و جعبه دنده استفاده می کنند آشنا هستم، اما چیزهای جدیدی وجود داشت که باید در اینجا یاد می گرفتم. تبدیل شدن به دونات با سرعت 150 کیلومتر در ساعت مستقیماً از زمین – فقط با پای راستم – برای من یک تجربه کاملاً جدید است.

در دستان Block، S1 Hoonitron قصد دارد در دنیای Gymkhana، جایی که قبلاً با فورد فیستا 650 اسب بخاری رقابت می کرد، در انتقال به برق پیشگام باشد. و پیکاپ هیولایی فورد F-150 با قدرت 950 اسب بخار.

نظر خود را در مورد Hoonitron در نظرات به ما بگویید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.