آسمان آسمان جدید طراحی و مفهوم آینده شخصیت جدا شده را نشان می دهد

[ad_1]

این مفهوم جدید اسکای اسفورد آئودی است – اولین مورد در سه گانه خودروهای مفهومی “spheres” ، که جهت طراحی نسل بعدی مارک را تجسم می کند.

Skysphere یک رودستر دو نفره لوکس تمام الکتریکی است که در اطراف کانسپت طراحی شده است تا با کمک فاصله بین دو محور متغیر ، دو تجربه متفاوت را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

آسمان دارای دو حالت مختلف رانندگی است. اولین مورد “Grand Touring” نام دارد و در این تنظیمات فرمان و پدال ها عقب کشیده می شوند و آسمان به طور مستقل با استفاده از فناوری سطح 4 حرکت می کند.

در حالت دوم – “اسپورت” – می بینید که چگونه فرمان و پدال ها به حالت عادی خود باز می گردند و فاصله بین محورها 250 میلی متر کوچک می شود و طول کلی خودرو را از 5.19 متر به 4.94 متر کاهش می دهد. ارتفاع رانندگی نیز 10 میلی متر کاهش می یابد ، در حالی که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی تقسیم می شود و نیمی از صفحه نمایش بیشتر روی راننده متمرکز می شود.

آسمان آئودی: شاسی و رانندگی

آسمان بر اساس پلت فرم تولید آئودی ساخته نشده است ، اما این خودرو دارای سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​و سیستم فرمان سیمی است که چرخ های جلو و عقب را کنترل می کند. فرمان محور عقب بخشی از تنظیمات شاسی برای بهبود چابکی است.

از آنجا که سیستم فرمان به طور مستقیم به چرخ ها متصل نمی شود ، امکان تغییر سریع بین تنظیمات اسپرت تر و راحتی بیشتر را فراهم می کند تا تفاوت شخصیتی بین دو حالت نورگیر را افزایش دهد.

نیروی مورد نیاز از یک باتری است که “انتظار می رود بیش از 80 کیلووات ساعت باشد” برای برد ادعا شده WLTP 500 کیلومتر (حدود 310 مایل). این باتری یک موتور الکتریکی را نصب می کند که روی محور عقب نصب شده و 623 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 750 نیوتن متر گشتاور ؛ آئودی مدعی است که کره آسمانی حدود 1800 کیلوگرم وزن دارد که شتاب صفر تا 62 مایل در ساعت آن در 4.0 ثانیه است.

این برند هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد فناوری شارژ فاش نکرده است ، اما تأیید کرد که آسمان بر اساس فناوری معماری الکترونیکی 800 ولت طراحی شده است که توسط کانسپت A6 e-tron این شرکت و بر اساس پلت فرم تجهیزات حفاظتی شخصی VW ساخته شده است. گروه.

باتری این خودرو حداکثر 270 کیلو وات شارژ DC را می پذیرد و می تواند باتری خود را از پنج تا 80 درصد در تنها 25 دقیقه شارژ کند ، بنابراین ما انتظار داریم زمان مشابهی سریع برای باتری کوچکتر در حوزه آسمانی داشته باشیم.

طرح

Skyphere یک طراحی صد در صد دیجیتالی است. مرکز طراحی آلمانی آئودی از طریق جلسات دیجیتالی و برنامه های نرم افزاری مشترک با مرکز طراحی تازه افتتاح شده در مالیبو ، کالیفرنیا همکاری می کند.

الهام بخش آسمان از رودستر Horch 853 1937 است ، با مفهوم جدید آئودی که از این مدل قدردانی می کند ، از جمله کاپوت بلند و کابین منحرف.

با این حال ، جلو و عقب آن کوتاه است ، در حالی که رینگ های آلیاژی 23 اینچی آیرودینامیکی حضور زیادی به آن بخشیده و بر طراحی کم ارتفاع آن تأکید می کند. این با مشخصات جانبی تقویت شده است ، با پانل های کشویی کشویی برای تنظیم فاصله بین دو محور. در قسمت پشتی فضای ذخیره سازی برای کیف های آخر هفته وجود دارد که با بندهایی در زیر یک صفحه شفاف در جای خود قرار گرفته است.

به دلیل درایو الکتریکی و کاهش نیاز به سرمایش ، جلو دارای یک صفحه نمایش بزرگ دیجیتالی تک فریم است که شامل LED هایی است که می توانند جلوه های بصری را نشان داده و به عنوان یک وسیله ارتباطی عمل کنند. پانل ها نیز بسته به حالت رانندگی با امضای نور متفاوت تغییر می کنند.

صفحه نمایش بر قسمت جلویی مدل عرض دو متری غالب است و می تواند در هنگام باز کردن قفل ماشین ، و همچنین تغییر حالت رانندگی و هنگام تغییر فاصله بین دو محور ، سکانس های خوشایند را نشان دهد. یک پنل LED در پشت به آن متصل شده است که به روشی مشابه کار می کند.

درهای لولایی “Suicidal” با دهانه گسترده دسترسی آسان به کابین را فراهم می کند و اگرچه آسمان خراش به شکل سقف باز ارائه شده است ، اما به ما گفته می شود که برای محافظت در برابر آب و هوا سقف تاشو دارد.

در داخل ، عناصر طراحی با الهام از هنر دکو وجود دارد و آسمان با پارچه میکروفیبر مقاوم تزئین شده است. چوب اکالیپتوس سازگار با محیط زیست و چرم مصنوعی همچنان به عنوان یک موضوع پایدار در مورد مصالح داخلی به کار می روند.

مفهوم grandsphere که ماه آینده در نمایشگاه خودرو مونیخ ارائه می شود ، به آسمان ملحق می شود. این خودرو یک سدان لوکس جدید را به تصویر می کشد که می تواند الهام بخش آئودی A8 آینده باشد ، در حالی که کانسپت Urbansphere در سال 2022 تصور آئودی از یک SUV متمرکز بر شهر را در آینده نشان می دهد.

برچسب “کره” در نام این سه مدل به قصد آئودی برای “قرار دادن فضای اطراف مسافران (” کره “) و تبدیل شدن به یک تجربه برای آنها – فضای داخلی – در مرکز طراحی آن اشاره دارد.

اکنون بررسی ما درباره جدیدترین خودروی برقی آئودی را بخوانید ، Q4 e-tron Sportback

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.