آلفارومئو جولیا مانند یک سدان تمام الکتریکی زندگی خواهد کرد

[ad_1]

به گفته ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل این برند، آلفارومئو جولیا مانند یک سدان تمام الکتریکی زندگی خواهد کرد.

در حالی که شرکت روی شاسی بلندهای الکتریکی نیز تمرکز خواهد کرد، با اولین خودروی الکتریکی کامل آلفارومئو در سال 2024، ایمپاراتو به Auto Express گفت: “آلفا رومئو آینده ای برای جولیا خواهد داشت و همین کار را برای SUV ها انجام خواهد داد، زیرا ما چینی هستیم. و ما.” آمریکایی است، اما این شکل از جولیا فوق العاده است، من نمی خواهم آن را از دست بدهم.

این خودرو کاملاً زیباست، بنابراین آینده ای برای این نوع خودروها وجود دارد، اما آینده ای خواهد بود که برقی خواهد شد. این احتمالاً به معنای 100 درصد کامل BEV است [battery electric vehicle] برای آلفارومئو.”

به گفته ایمپاراتو، انتقال به برقی‌سازی کامل برای نمایشگاه اصلی آن الزامی است، زیرا این برند در تلاش است تا سال 2027 مجموعه خود را از مدل‌ها به کاملاً برقی تبدیل کند.

“من باید چند انتخاب بزرگ داشته باشم. او گفت: اگر بخواهم عملکردی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشم، باید شجاع باشم. «اگر بگویم برای برق می روم، برای برق می روم. من نیمه باردار نیستم، اگر می دانید منظورم چیست؟ کار نمی کند. این یک خطر است، اما طبیعی است. ما اینجا هستیم تا کمی ریسک کنیم، اما نقطه عطف را برای من پشت سر گذاشته‌ایم.”

علیرغم حرکت به سمت سیستم های محرکه تمام الکتریکی، رئیس آلفا تاکید کرد که این برند همچنان به رویکرد راننده محور و اسپرتی که خودروهایش در طول تاریخ 111 ساله خود مشهور شده اند، اولویت خواهد داد.

ایمپاراتو گفت: “من دوست دارم این شعار “نور درست است” را برای آلفارومئو داشته باشم. “حتی اگر یک تن باتری پشت سرم داشته باشم، می خواهم ایده سبکی را منتقل کنم، حتی اگر برق گرفته باشم. این پایه و اساس آلفارومئو است و ما در حال ساخت این طیف جدید بر اساس آن هستیم. اما این کافی نیست – ما در حال کار بر روی جوی هستیم که هنگام رانندگی با آلفارومئو در سال 2025 احساس خواهید کرد.

به گفته ایمپاراتو، این صدای مصنوعی نیز نخواهد بود. این مرد فرانسوی تاکید کرد که نمی خواهد مشخصات نادرستی را در خودروهای آلفا معرفی کند که با ارزش های آن همخوانی ندارد.

در نتیجه، تیم نوآوری او بر روی احساساتی که می‌خواهد مشتریان احساس کنند، ارتعاشات، بازخورد، کار می‌کند «احتمالاً برخی صداها و حرکات جدید، اما هیچ چیز نادرستی – این هدف است».

در مورد پایه های فنی جولیا جدید، سالن از پلت فرم موتور احتراق داخلی جورجیو به معماری STLA Large شرکت مادر Stellantis که حداقل 800 کیلومتر (497 مایل) را ارائه می دهد، با اندازه باتری های مختلف حرکت می کند. طبق اطلاعات سرمایه گذاران Stellantis، از 101 کیلووات ساعت به 118 کیلووات ساعت. همچنین یک گزینه شارژ سریع پیشرو در کلاس را با برد اضافی تا 20 مایل در دقیقه ارائه می دهد.

STLA Large برای مدل‌های چهار چرخ متحرک طراحی شده است و شرکت مادر آلفا زمان ممکن را از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت تا 2.0 ثانیه برای خودروهای مبتنی بر این فناوری مشخص کرده است. به گفته ایمپاراتو، در ترکیب با عناصری که خودروهای معمولی آن باید ارائه دهند، این برند در تمامی معرفی‌های خودروهای جدید، نسخه‌ی عملکرد محور Quadrifoglio را بررسی می‌کند و تلاش می‌کند تا این گزینه قدرتمندتر و تهاجمی‌تر را ارائه دهد که “کاملاً” است. سازگار با پیام Quadrifoglio است که ما از همان ابتدا از نام تجاری حمایت کرده ایم.

ایمپاراتو اضافه کرد که اگر آلفارومئو نتواند عملکرد مناسبی را که برای ورود کوادریفوگلیو به یک بخش لازم است را ارائه دهد، این برند با ایجاد چنین خودرویی به خطر نخواهد افتاد.

Stellantis دارای سه پیشرانه الکتریکی خواهد بود که سومین آن دارای فناوری 400 یا 800 ولت و حداکثر 443 اسب بخار است. روی موتور این بدان معنی است که برای رسیدن به سطح عملکرد مورد نیاز برای جولیا کوادریفوگلیو، احتمالاً از تنظیماتی برای رانندگی چهار چرخ متحرک با دو موتور استفاده می کند.

برای محافظت از ویژگی‌ها، آلفا به خودروهای آینده خود نیاز دارد تا عضوی از تیم محصول این برند را در توسعه معماری STLA Large داشته باشند. “مردی که توسط ما برای تعیین مشخصات، ویژگی ها و عملکرد ساخته شد، فابیو میلاواکا است، مردی که نسخه GTA را برای آلفارومئو توسعه داد. آلفارومئو را تنفس می کند، بنابراین ویژگی های لازم را برای تعریف این طراحی کاملا تمیز خواهد داد.

با این حال، بعید است که GTV در آینده وجود داشته باشد، زیرا ایمپاراتو از فروش کوپه سه در در این بخش به عنوان یک مانع بالقوه در مقایسه با فروش سدان پنج در یاد می کند.

جولیا بخشی از تهاجمی محصولات تمام الکتریکی آلفا خواهد بود که از سال 2024 آغاز می شود – احتمالاً یک SUV است – که یک واشر و دو پیشرانه ارائه می دهد. برای پنج سال آینده هر سال یک محصول یا یک رویداد بزرگ به دنبال خواهد داشت و این طرح قبلا امضا شده و بودجه تخصیص داده شده است.

Tonale در سال 2022 پس از 12 هفته تاخیر به بازار عرضه می شود تا عملکرد خودرو را بهبود بخشد و به دنبال آن یک رویداد محصول در سال 2023 برگزار می شود که احتمالاً یک SUV کوچک خواهد بود. اولین خودروی الکتریکی کامل در سال 2024 عرضه خواهد شد و ما شاهد عرضه بزرگی در سال های 2025، 2026 خواهیم بود و آلفارومئو را به عنوان یک BEV کامل در سال 2027 خواهیم دید. این مورد تایید و تامین مالی شده است.”

همچنین تعدادی “ماشین رویایی” وجود دارد که ایمپاراتو دوست دارد آنها را بسازد. اگرچه او تصدیق کرد که GTV در آن لیست قرار دارد، اما گفت: «اگر مجبور به انتخاب باشم، Duetto Spider را انتخاب می کنم. بدیهی است که ما این خودرو را طراحی کرده‌ایم، اما قبل از اینکه آلفارومئو کاملاً محافظت شود جرات نمی‌کنم آن را روی میز بگذارم. [in its finances]. اما ما می توانیم این کار را با پل تکنولوژیکی که در برنامه محصول داریم انجام دهیم، مشکلی نیست.

بررسی ما از BMW i4 تمام الکتریکی را در اینجا ببینید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.