[ad_1]
آینده MINI جسورانه تر از همیشه خواهد بود زیرا این برند برای عرضه نسل جدیدی از خودروها از سال 2023 به بعد آماده می شود. بیشتر این خودروهای جدید نسخههای تازهای از خودروهای مورد علاقه قدیمی خواهند بود، اما این شرکت همچنین در حال برنامهریزی جسورانهای فراتر از قلمرو معمول خود است و دو مدل کاملاً جدید را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد.
یکی از این مدلهای جدید یک شاسیبلند برقی جمعوجور خواهد بود که در چین بر روی پلتفرم جدیدی که به طور مشترک توسط BMW و شرکت چینی Great Wall ساخته میشود، ساخته خواهد شد. این کراس اوور الکتریکی جدید به صورت موازی ساخته خواهد شد و اساس فنی خود را با نسل بعدی هچ 3dr به اشتراک خواهد گذاشت.
با این حال، اگرچه مدتی است که از این دو مدل جدید میدانیم، آخرین اخباری که از MINI منتشر میشود، تایید خودرویی است که این برند را به مسیری کاملاً جدید میبرد و برای تولید روشن میشود.
در جدیدترین پرونده استراتژیک خود، این برند بیان می کند که همراه با هچ کوچکتر 3dr و برادر کراس اوور خود، عرضه خود را به اندازه بزرگتر در بخش “کامپکت پریمیوم” با خودروی جدیدی که “در کنار جانشین” خواهد بود گسترش خواهد داد. به MINI Countryman فعلی.
کانتریمن جدید با ردپایی رو به رشد و گزینه ای برای بنزین و برق پاک در سال 2023 وارد بازار خواهد شد. همراه ورودی آن به عنوان یک “مفهوم وسیله نقلیه جدید” توصیف شده است که “خواسته های بسیاری از مشتریان برای فضای اضافی و راحتی و افزایش تنوع را برآورده می کند”.
این همان مقداری است که MINI فعلاً میخواهد با این خودروی کاملاً جدید ثبت نام کند، اما زبان مورد استفاده این برند – یعنی مضامین فضا و انعطافپذیری – میتواند چیزی بیش از یک شوخی در مورد انتظارات باشد. آنها می توانند یک نسخه تولیدی از مفهوم Urbanaut یا یک خودروی مشابه را نشان دهند که اکنون در برنامه محصول MINI قرار دارد.
مفهوم Urbanaut در اوایل سال جاری از یک مدل دیجیتال به یک نمونه اولیه تبدیل شد و ما مرحله بعدی – نسخه تولیدی – را در تصاویر اولیه انحصاری خود بررسی کردیم.
گریه کردن در مورد اینکه چگونه چنین وسیله نقلیه ای با برندی که در اطراف خودروهای کوچک ساخته شده است مناسب نیست، آسان است، اما چیزهای زیادی در Urbanaut وجود دارد که با سنت های این برند مطابقت دارد. با طول 4.46 متر، کمی بلندتر از کانتریمنی است که اکنون داریم و تقریباً اندازه یک هاچ بک خانوادگی مانند مزدا 3 دارد. کانتریمن بعدی نیز به این نوع اندازه خواهد رسید.
اولیور هایلمر، که سرپرست تیم طراحی MINI است، در اوایل سال جاری به Auto Express گفت که مفهوم Urbanaut با استفاده از “روش اصلی تفکر برند” طراحی شده است. وی خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از فضای داخل، نه ابعاد خارجی آن، چیزی است که آن را با ارزش های MINI مطابقت می دهد.
او توضیح داد: Urbanaut کارآمدترین MINI از نظر مثلاً ردپای فیزیکی و فضای داخلی است، در حالی که تخمین میزند که ظهور چنین مدلی تا سال 2030 طول میکشد.
کنجکاو ماندن در مورد هدف برند در 10 سال بسیار مهم است – می توانید آنچه را که داشتید را در آنجا رها کنید، اما این خطرناک نیز هست. و من از آن دسته افرادی نیستم که فقط داشته های شما را حفظ کنم و بس. شما از دست خواهید داد.
ما نمی توانیم با گستره ای که امروز داریم رشد کنیم. به هیچ وجه، “هیلمر هشدار داد. “هر چه جوان تر باشید، کمتر می توانید از نظر نوآوری انجام دهید.”
اگر برخی از عناصر رادیکال داخلی این کانسپت به عناصری از خودروهای تولیدی تبدیل شوند، مطمئناً Urbanaut به رئیس طراحی MINI زمینه نوآوری خواهد داد.
تقریباً مطمئناً با برق یا حداقل با گزینه درایو الکتریکی باتری وارد می شود. MINI در آستانه دور شدن از برندی است که کاملاً به معماری BMW UKL وابسته است. با توجه به اینکه پلت فرم جدید Great Wall EV در سال 2023 عرضه می شود و انتظار می رود کانتریمن بعدی از معماری چند انرژی BMW FAAR استفاده کند، MINI ناگهان در موقعیت انعطاف پذیری در مورد پلت فرم ها قرار می گیرد و این می تواند تعادل را به نفع خود تغییر دهد. خودرویی مانند Urbanaut اتفاق می افتد.
برای بررسی عمیق MINI Electric فعلی اینجا را کلیک کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk