آینده نیسان میکرا به عنوان یک سوپرمینی تمام الکتریکی دیده می شود

[ad_1]

نیسان به شریک خود در اتحاد، رنو روی آورده است تا ببیند آیا ارزش ساختن جانشینی برای نیسان میکرا فعلی را دارد یا خیر – و خودروی مورد بحث تقریباً مشخص است که تغییر به سمت قدرت خالص را نشان می دهد.

رقیب برند ژاپنی فورد فیستا و واکسهال کورسا برای فروش آخرین نسل پنجم خود می جنگد، زیرا تعداد آنها در اروپا از بیش از 86000 در سال 2017 به کمتر از 40000 در سال 2020 کاهش یافته است. به نظر می رسد هزینه توسعه خودروهای کوچک با سوخت سوخت برای مقررات پیشنهادی آلایندگی یورو 7، پیروزی را دشوارتر از همیشه خواهد کرد، با توماس شفر، رئیس اشکودا، اخیراً اشاره کرد که قیمت یکی از رقبای اصلی میکرا، فابیا، می تواند بیشتر باشد. در صورت پذیرفتن سختگیرانه ترین پیشنهادات اتحادیه اروپا تا 5000 پوند افزایش می یابد.

گیوم کارتیه، رئیس اروپایی نیسان در گفتگو با اتو اکسپرس گفت که این شرکت هنوز آماده تعهد به جانشینی برای Micra نیست و اذعان داشت که در حال بررسی منابعی است که اتحاد می‌تواند به آن اجازه ساخت چنین خودرویی را بدهد. تجارت اصلی امروز و فردا کراس اوور است – جوک، قشقایی، ایکس تریل، آریا و ماشین جدیدی که در مورد آن صحبت کردیم. [the Leaf-replacing crossover EV]”او گفت.” این در حال حاضر پنج ماشین است. سپس برای هر ماشین باید مطمئن شویم که عمق را داریم – پیشرانه های کافی برای مطابقت با حجم های موجود. ما می خواهیم مطمئن شویم که این هسته از نظر حجم مدل افزایش می یابد. .

“سپس ما از اتحاد استفاده می کنیم. ما با Alliance برای طیف کامل LCV خود کار خواهیم کرد. اما یک موضوع باز می ماند و آن نقطه ورود ترکیب است. نکته کلیدی این است که بگوییم: «چگونه می‌توانیم چیزی را ارائه دهیم، به طور بالقوه با اتحاد، که مردم را ترغیب کند تا به برند نیسان بپیوندند و سپس از رفتن مدل به مدل لذت ببرند؟» این چیزی است که ما در نظر داریم. این دقیقاً همان موضوعی است که باید به آن بپردازیم.”

کارتیه در پاسخ به این سوال که آیا خودروی مورد نظر باید برقی باشد، گفت: “بله، این کاملاً کلیدی است.”

بنابراین تقریباً مطمئن به نظر می رسد که نیسان در حال مذاکره با شریک اتحاد خود رنو برای استفاده از معماری CMF-BEV است که در حال حاضر برای جایگزینی سوپرمینو الکتریکی برند فرانسوی Zoe، مدل رترو 5 در نظر گرفته شده است. این مدل برای عرضه در سال 2024 برنامه ریزی شده است. تا آن زمان Micra فعلی فراتر از چرخه مدل هفت ساله معمول خود خواهد رفت.

این برنامه همچنین به طور نامناسبی به تاریخ پیشنهادی برای معرفی EU7 نزدیک خواهد بود – و کارتیه تأیید کرده است که نیسان هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری روی موتورها و وسایل نقلیه خود ندارد تا آنها را با قوانین جدید مطابقت دهد. وی گفت: از نظر استراتژیک، تا جایی که روی یورو 7 سرمایه گذاری نمی کنیم، به برقی سازی متکی هستیم.

این احتمال وجود دارد که نیسان در نهایت تصمیم به خروج از بازار خودروهای سوپرمینی بگیرد. کارتیه اصرار داشت که «هنوز هیچ نتیجه‌ای در مورد استفاده بالقوه از پلتفرم Alliance گرفته نشده است» و شاید به طور قابل توجهی، رئیس کلی آن، مدیرعامل نیسان، ماکوتو اوچیدا، گفت که او معتقد است سبد محصولات جهانی این شرکت در حال حاضر بسیار گسترده است. اوچیدا گفت: «اگر از من بپرسید که آیا امروز خودروهای کافی برای نیسان داریم، فکر می‌کنم در سرتاسر جهان خودروهای زیادی وجود دارد. “ما می خواهیم محصول اصلی خود را با حجم بیشتری به حداکثر برسانیم. این همان کاری است که ما سعی می کنیم انجام دهیم. وقتی صحبت از یک ماشین کوچک یا یک ماشین بزرگ می شود، مشتری این کار را انجام می دهد

آیا می خواهید یک نیسان میکرا تمام الکتریکی ببینید؟ در قسمت نظرات به ما بگویید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.