ابرخودرو جدید استون مارتین والهالا از یک هیبرید 937 اسب بخاری رونمایی کرد.

[ad_1]

ابرخودرو جدید استون مارتین والهالا به همراه مشخصات کامل اولین خودروی جاده ای موتور وسط موتور تولید شده در تاریخ 108 ساله این برند ارائه شده است.

والهالا که ادعا می کند “سوپراسپرت هیبریدی انحصاری و واقعاً متمرکز بر راننده است” از کانسپت اصلی 2019 به یک مدل تولید آماده تبدیل شده و دوران جدیدی را برای استون مارتین رقم خواهد زد.

استون مارتین والهالا: پیشرانه ، عملکرد و برد

Valhalla اولین خودرویی است که به عنوان بخشی از طرح تحول برند معرفی شده است و کلید آن موتور هیبریدی اضافه شده خودرو است. همانطور که اخیراً Auto Express گزارش داده است ، V6 داخلی کانسپت Valhalla به نفع آنچه استون به عنوان موتور سفارشی 4.0 لیتری 4 سیلندر V8 با میل لنگ دو توربوشارژ توصیف کرده است ، لغو شده است. موتور جدید 740 اسب بخار قدرت تولید می کند.

یک موتور الکتریکی – یکی در محور جلو و دیگری در عقب – به یکدیگر متصل می شوند که 201 اسب بخار دیگر اضافه می کنند. برای مجموع قدرت 937 اسب بخار این موتور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دو کلاچه کاملاً جدید (که اولین مورد برای استون است که در مدلهای آینده استفاده می شود) متصل می شود و نیرو را از طریق دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی به چرخ های عقب منتقل می کند.

به گفته استون مارتین ، موتور الکتریکی عقب خودرو و موتور بنزینی V8 در گیربکس جدید می توانند در دنده های جداگانه کار کرده و حداکثر گشتاور 1000 نیوتون متر را فراهم کنند. به لطف کشش اضافی که به والهالا اجازه می دهد هر چهار چرخ را بچرخاند ، سرعت 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 2.5 ثانیه طول می کشد ، در حالی که حداکثر سرعت خودرو به 217 کیلومتر در ساعت می رسد. استون همچنین بر یک تور نوربرگرینگ 6: 30

در حالت EV با آلایندگی صفر ، این خودرو فقط از موتور الکتریکی جلو خود استفاده می کند و می تواند حداکثر سرعت آن را 80 مایل در ساعت برساند ، در حالی که برد الکتریکی به تنهایی 9 مایل است. Valhalla همچنین دارای دنده عقب الکترونیکی است و از برق فقط در جهت معکوس برای کاهش وزن در گیربکس استفاده می کند.

در حالت های دیگر ، منبع تغذیه سیستم الکتریکی 400 ولت (استون هنوز اندازه باتری والهالا را تایید نکرده است) بین دو واحد برقی تقسیم شده و بسته به شرایط رانندگی متفاوت است. با این حال ، ممکن است تا 100 electricity از برق موجود در شرایط خاصی به موتور نصب شده در عقب ارسال شود.

استون مارتین والهالا: شاسی ، آیرودینامیک و طراحی

شاسی جدید Valhalla به عنوان پیشرانه فیبر کربن برای حداکثر سفتی و کمترین وزن سیم ممکن است. هدف آستون وزن خشک کمتر از 1550 کیلوگرم برای والهالا است.

سیستم تعلیق دو بازوی سبک F1 دارای فنرهای داخلی و کمک فنر در جلو و چند اتصال در عقب است. در طراحی سیستم تعلیق از آنچه استون “سرعت متغیر فنرهای متغیر و دمپرهای تطبیقی ​​قرقره” می نامد استفاده می شود و این قابلیت را برای ایجاد تعادل در رانندگی راحت و رانندگی در جاده و پیست فراهم می کند.

فرمان برقی برقی است ، در حالی که ترمزهای ماتریس کربن سرامیکی والهالا از فناوری ترمز سیمی استفاده می کنند ، درست مانند F1. آنها پشت چرخ های آلیاژی 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب قرار گرفته اند که مجهز به لاستیک های سفارشی میشلن هستند.

برای شاسی ، یک حالت Track وجود دارد که کمک فنرها را افزایش می دهد و ارتفاع حرکت را با توجه به نام تجاری به شدت کاهش می دهد و با بسته آیرودینامیکی Valhalla برای بهبود کشش و در نتیجه کشش کار می کند. این برند انگلیسی مدعی است که این ابرخودرو جدید 600 کیلوگرم نیروی فشاری با سرعت 150 کیلومتر در ساعت تولید می کند.

آیرودینامیک فعال نیز با الهام از هایپرکار مارک Valkyrie (که خود از فناوری های زیادی برگرفته از F1 استفاده می کند) با سطوح جلویی قابل تنظیم و بال عقب تاشو متمایز شده است. با این حال ، هیچ اسپویلر ثابت بزرگ وجود ندارد – در عوض ، Venturis به ایجاد کشش آیرودینامیکی کمک می کند. یک تیر سقفی مرکزی بین لولا درهای دو طرفه ، هوا را به جعبه هوای V8 تامین می کند.

به گفته مارک رایشمان ، مدیر خلاق استون مارتین ، “هنگامی که ما مفهوم Valhalla را ایجاد کردیم ، به دنبال برجسته سازی میراث طراحی استون مارتین والکیری بودیم و این قصد بدون تغییر باقی مانده است ، اما عملکرد آن به میزان قابل توجهی تکامل یافته است تا به تولید این نسخه جدید برسیم. ماشین..

“اگرچه میراث والکری واضح است ، والهالا در حال حاضر بخش بالغ و کاملاً مجاز از طراحی است. عملکردی که ترکیبی از عملکرد آیرودینامیکی خالص شما از یک برند فرمول 1 است ، همراه با شکل زیبا ، تناسب چشمگیر و جزئیات مثال زدنی که استون مارتین به آن شهرت دارد. ”

استون مارتین والهالا: داخلی و فناوری

استون مارتین هنوز هیچ تصویری از فضای داخلی والهالا فاش نکرده است ، اما تأیید کرد که این سوپراسپرت جدید فضای بیشتری در کابین خلبان نسبت به والکریای باریک تر و متمرکز بر عملکرد ارائه می دهد.

کابین همچنان بر روی راننده متمرکز خواهد بود و دارای صفحه لمسی مرکزی جدیدی است که از قابلیت اتصال Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند. صندلی ها قابل تنظیم نیستند – در عوض چرخ ها و پدال ها حرکت می کنند تا اطمینان حاصل شود که راننده می تواند موقعیت مطلوب خود را پیدا کند. مانند Valkyrie – و F1 – پاهای Valhalla بالاتر از حد معمول قرار می گیرند ، که به کاهش قسمت جلویی و بهبود آیرودینامیک کمک می کند.

تجهیزات استاندارد شامل چراغ های LED ماتریسی تطبیقی ​​، تهویه مطبوع دو منطقه ای و سیستم های کمک راننده ، از جمله ترمز اضطراری خودکار ، هشدار برخورد به جلو ، کروز کنترل فعال ، نظارت بر نقطه کور و دوربین دید عقب با امکان مشاهده اضافی است.

لورنس استرول ، مدیرعامل در مورد افتتاح والهالا گفت: “اولین سوپراسپرت تولیدی استون مارتین ، Valhalla ، واقعاً نقطه عطفی برای این مارک فوق لوکس است. راه اندازی Valhalla نشان دهنده تعهد استون مارتین به ساخت طیف وسیعی از خودروهای استثنایی موتور وسط با محوریت راننده است که گام بعدی مهم در گسترش دامنه محصولات ما است.

“همچنین مناسب به نظر می رسید که این سوپراسپرت خیره کننده را در مسابقه اتومبیلرانی و خانه تیم استون مارتین در فرمول یک ارائه دهیم و بازگشت استون مارتین به جایزه بزرگ انگلیس را برای اولین بار در بیش از 60 نشان می دهد. سال ، سنگ بنای واقعی “

قیمت Valhalla هنوز اعلام نشده است ، اما با توجه به عملکرد اعلام شده خودرو ، انتظار می رود که این خودرو با فراری SF90 Stradale پلاگین هیبریدی 986 اسب بخاری که 376،048 پوند هزینه دارد رقابت کند.

اکنون بررسی ما را در مورد آن بخوانید استون مارتین ونتیجبه نظرات خود را در قسمت نظرات زیر به ما بگویید

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.