برای صرفه جویی در جعبه دنده دستی ، به روزرسانی تست راننده

[ad_1]

به نظر می رسد آزمون رانندگی به روز می شود تا اطمینان حاصل شود که نسل های آینده قادر به رانندگی با اتومبیل با گیربکس دستی خواهند بود. قانون فعلی تنها در صورت موفقیت در آزمون دستی خود اجازه رانندگی با اتومبیل را می دهد ، اما با تبدیل شدن به استاندارد خودروهای هیبریدی و الکتریکی این مسئله به طور فزاینده ای دشوار خواهد شد ، زیرا این اتومبیل ها با گیربکس اتوماتیک به صورت جهانی در دسترس هستند.

آزمون رانندگی آخرین بار در سال 2018 به روز شده است ، زمانی که موارد اضافی شامل ارزیابی توانایی استفاده از ناوبری ماهواره ای است. آژانس استانداردهای راننده و وسایل نقلیه (DVSA) ، که آزمون و بازرسان را اجرا می کند ، به Auto Express گفت که با توجه به تغییراتی که باید برای انعکاس ماهیت های مختلف اتومبیل های برقی و هیبریدی در مقایسه با نمونه های بنزینی و دیزلی انجام شود ، شروع به کار کرده است.

گوردون ویترسپون ، معاون آزمایش کننده DVSA ، گفت که سازمان وی دائماً در حال بررسی این آزمایش است “” تا تغییرات فن آوری ، عادات رانندگی ، مقررات و زیرساخت های بزرگراه را در نظر بگیرد. ” وی افزود که DVSA “قبلاً به بررسی تأثیر وسایل نقلیه الكتریكی بر آموزش و ارزیابی رانندگان و موتورسواران و برنامه ریزی برای هرگونه تغییری كه این تغییر در نوع خودرو و استفاده از آنها نیاز داشته باشد ، پرداخته است”.

فروش اتومبیل های جدید بنزینی و دیزلی متعارف باید در سال 2030 ممنوع شود ، این در حالی است که هیبریدها نیز در سال 2035 دنبال می شوند. این بدان معنی است که همه اتومبیل های جدید از سال 2030 اتوماتیک خواهند بود ، زیرا اتومبیل های مدرسه رانندگی معمولاً مدل های جدید هستند به احتمال زیاد در حدود یک دهه اتوماسیون را به دانشجویان آموزش می دهند . متقاضیان می توانند از اتومبیل های دستی خود استفاده کنند یا آموزشگاه های رانندگی می توانند راهنمایی برای کسانی که مایل به شرکت در یک آزمون دستی هستند ، ارائه دهند ، اما به طور پیش فرض برای میلیون ها زبان آموز خودکار به نظر می رسد. این باعث می شود رانندگان جدید نتوانند بسیاری از اتومبیل های معمولی “اول” را که امروزه اغلب سوپرمینی دستی هستند ، رانندگی کنند. در صورت عدم به روزرسانی قانون ، خودروهای کلاسیک با گیربکس دستی نیز برای نسل های بعدی ممنوع می شوند.

رابرت کاول از دانشکده رانندگی BSM گفت که او انتظار دارد این آزمون “تکامل” یابد تا موضوعات خاص EV مانند شارژ مجدد را پوشش دهد ، در حالی که مدارس می توانند آنچه را که آموزش می دهند تغییر دهند تا منعکس کننده ظهور اتومبیل های برقی باشد: “به جای استفاده از روش های سنتی رانندگی در محیط زیست رانندگی و با انتخاب چرخ دنده مناسب برای سرعتهای مختلف ، می توانیم به دانشجویان در مورد ترمز احیاگر و نحوه دستیابی به بیشترین میزان باتری خود آموزش دهیم. ”

ایان مکینتاش ، مدیر اجرایی دانشکده رانندگی RED ، گفت که شرکت وی “بر نیازهای بازار متمرکز شده است.” وی افزود ، با این حال ، “تقاضای مصرف کننده در حال حاضر هنوز به نفع یادگیری رانندگی و قبولی در آزمون در یک ماشین دستی است” زیرا “همه فرصت های رانندگی را در حال حاضر و در آینده باز نگه می دارد”.

داده های DVSA نشان می دهد که 88.9٪ از تست های رانندگی در وسایل نقلیه دستی در 2018/19 انجام شده است و اگرچه این میزان از 95.5٪ در 2011/12 کاهش یافته است ، اما میزان قبولی در افرادی که در اتوماسیون امتحان می دهند ، 39.5٪ پایین است. در مقایسه با 45.9 درصد برای تست های دستی.

خودکار در برابر دستی: روندها با یک نگاه

حراجی

  • 2011: 24٪ به صورت خودکار
  • 2019: 49٪ به صورت خودکار

یک دهه پیش ، فقط یک چهارم اتومبیل های جدید اتوماتیک بودند ، این نسبت نسبت به سال 2019 بیش از دو برابر شده است.

امتحانات رانندگی

  • 2011/12: 4.5٪ به صورت خودکار
  • 2018/9: 11.1٪ به صورت خودکار

اکثر متقاضیان در اتومبیل دستی هستند ، اما سهم خودآزمایی دو برابر بیشتر است

پهنای باند

  • سرعت سفر دستی: 45.9٪
  • سرعت سوئیچینگ خودکار: 39.5٪

در مقابل ، سرعت انتقال برای افرادی که تست اتوماسیون می دهند کمتر از اتومبیل های دستی است (مالی 2019/20)

راهنمای دستی دستی ما را اینجا ببینید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.