بزرگراه های هوشمند: آیا می توان اجرای بحث برانگیز را دوباره متوقف کرد؟

[ad_1]

پس از آنکه کمیته بانفوذ مجلس در حمل و نقل خواستار تعلیق پنج ساله شد تا اطلاعات ایمنی بیشتری جمع آوری شود، می توان توقف دیگری در معرفی بزرگراه های هوشمند در سال جدید اعلام کرد.

DfT متعهد شده است که به نظرات کمیسیون کاملا متعهد باشد و گرانت شاپس، وزیر امور خارجه، به دیلی میل گفت که گزارشی را که «نکات بسیار خوبی را بیان می کند، به دقت مطالعه خواهد کرد».

در حالی که عدم پاسخ فوری احتمالاً باعث خشم فعالانی که خواستار حذف بزرگراه‌های هوشمند هستند، می‌شود، میل همچنین گفت که مقامات بزرگراه ملی ممکن است توصیه کرده باشند که بخش‌هایی از بزرگراه‌های هوشمند ناتمام باقی بمانند، بدترین نتیجه از دیدگاه ایمنی

ما از بازرسی کمیته حمل و نقل استقبال می کنیم و اکنون با جزئیات به توصیه های آن نگاه می کنیم و به موقع پاسخ رسمی ارائه می دهیم. در بیانیه رسمی DfT آمده است: این یک کار جدی است که در ماه های آینده از نزدیک روی آن کار خواهیم کرد.

“ما خوشحالیم که TSC تشخیص می دهد که بازگرداندن بازوی سفت و سخت تمام بزرگراه هایی که در همه خطوط حرکت می کنند می تواند رانندگان و مسافران بیشتری را در معرض خطر مرگ و جراحات جدی قرار دهد و ما این حق را داریم که توسط وزیر امور خارجه بر بهبود ایمنی آنها تمرکز کنیم. زمانی که وزیر حمل و نقل شد انجام دهد.

ما می دانیم که پیشرفت ها همیشه به سرعت در گذشته انجام نشده است، اما همانطور که کمیته اعلام کرده است، وزیر حمل و نقل کاملا متعهد است که بزرگراه های هوشمند را تا حد امکان ایمن کند، از جمله هزینه 500 میلیون پوندی برای ارتقا و ارتقا اجرای سریعتر عملکرد تشخیص وسیله نقلیه متوقف شده.”

علاوه بر توقف پنج ساله برای جمع‌آوری داده‌های بیشتر، کمیته منتخب خواستار توقف همه خطوط در تاریکی و قوانین جدیدی برای رانندگان شد تا در صورت گیر کردن از خط اضطراری خارج شوند. وزیر حمل و نقل یک بار در سال جاری برنامه بزرگراه هوشمند را به حالت تعلیق درآورده است، بنابراین اتهامات ایمنی قابل بررسی است.

گزارش کمیته حمل و نقل چه می گوید؟

گزارش کمیته حمل و نقل در بزرگراه های هوشمند خواستار اقداماتی برای بهبود ایمنی است. یکی از آنها توقف معرفی ترافیک در تمام خطوط به مدت پنج سال به دلیل نبود اطلاعات ایمنی و اقتصادی است.

کمیسیون منتخب خواستار اضافه شدن مانور اضطراری در کریدور به آیین نامه راهداری است. این امر باعث می شود رانندگان در یک بزرگراه پر ازدحام مجبور به کناره گیری شوند و فاصله ای برای عبور وسایل نقلیه به اورژانس ایجاد شود. چنین مانوری در حال حاضر در برخی کشورها یک الزام قانونی است، اما در بریتانیا نه.

بزرگراه های ملی در حال حاضر متعهد شده است تا اطمینان حاصل کند که تمام بخش های جدید بزرگراه های “هوشمند” که در تمام خطوطی که دارای بازوی سفت و سخت نیستند، مجهز به پناهگاه های اضطراری (ERA) هستند که در هر نقطه بیش از یک مایل و در هر نقطه و هر مکان 0.75 مایل فاصله ندارند. ممکن است. کمیته حمل و نقل در حال حاضر خواستار انجام اقدامات مشابه در مورد شبکه هوشمند موجود است و ERA در فواصل زمانی مشابه مدرن سازی می شود.

کمیته همچنین استدلال می‌کند که خط بزرگراه‌هایی که در همه خطوط حرکت می‌کنند باید بین ساعت ۱۹:۰۰ تا ۷:۰۰ صبح به یک بازوی ثابت تبدیل شود تا تأثیر درگیری‌های زنده در شب کاهش یابد.

کمیسیون افزود: خدمات حمل و نقل ریلی و جاده ای باید وظیفه ارزیابی مستقل از کارایی و عملکرد فناوری خودروهای متوقف شده در حال معرفی به شبکه را داشته باشد.

این کمیسیون همچنین می‌خواهد که دفتر خدمات راه‌آهن و راه‌آهن، پیشرفت وزارت حمل‌ونقل و بزرگراه‌های ملی در بزرگراه‌های هوشمند را تا سال ۲۰۲۲ ارزیابی کند، به‌ویژه از نظر زمان پاسخ‌گویی به تصادفات خطوط و آموزش رانندگان.

ادموند کینگ رئیس AA در توضیح این گزارش گفت: “این یک گزارش عملی است که منعکس کننده بسیاری از اقداماتی است که ما خواستار آن شده ایم. ما کمپین های متوالی ERAs را حداقل هر سه چهارم مایل اجرا می کنیم و بر یک برنامه مدرن سازی سریع اصرار داریم. کمیته همچنین پیشنهاد ما را برای بازگرداندن طرح‌های ترافیکی در تمام خطوط بین ساعت 19:00 تا 7:00 به منظور جلوگیری از سردرگمی و ایجاد پناهگاهی برای مقابله با برخوردهای زنده در خط که در شب رخ می‌دهد، می‌پذیرد.

ما همچنین خواستار ارزیابی بهتر فناوری تشخیص خودروی متوقف شده بودیم و متعجب بودیم که چرا قبل از باز شدن این طرح ها نصب نشده است. این گزارش دیدگاه ما را منعکس می‌کند که بزرگراه‌های کنترل‌شده صلب امن‌ترین گزینه هستند و اینکه منطق تجاری برای آنها باید در نظر گرفته شود.

AA در سال 2017 خواستار یک قانون جدید برای قوانین جاده‌ای شد تا یک راهروی اضطراری ثابت ایجاد کند تا خدمات اضطراری به تصادفات در بزرگراه‌هایی که بازوی سفت و سخت پیوسته وجود ندارد دسترسی داشته باشند. ما خوشحالیم که کمیته این دعوت را تایید کرده است و در حال حاضر با بزرگراه های ملی در این زمینه کار می کنیم.

وی افزود: امیدواریم دولت به سرعت به این توصیه‌ها پاسخ دهد تا بتوان برای بهبود ایمنی بزرگراه‌های هوشمند و درک عمومی از این جاده‌ها اقدام کرد.

پس زمینه هوشمند بزرگراه ها

پیش از این، DfT یک “موجودی از شواهد” برای بزرگراه های هوشمند انجام داد که منجر به حذف بزرگراه های هوشمند پویا – جایی که خط بیرونی می تواند بین یک بازوی صلب و یک خط ترافیک زنده تغییر کند – حذف شد.

بزرگراه‌های هوشمندی که در همه خطوط بدون بازوی سفت و سخت اجرا می‌شوند، با تعهد به قرار دادن پناهگاه‌های اضطراری به فاصله سه‌چهارم مایل از هم تا جایی که ممکن است و در تمام بخش‌های جدید بیش از یک مایل از یک بزرگراه هوشمند، نگهداری می‌شوند.

بزرگراه انگلستان همچنین متعهد به نصب فناوری SVD در تمام بخش‌های بزرگراه هوشمند است. در حال حاضر، رانندگانی که خودروهایشان در یک لاین زنده بدون SVD خراب می شود، باید منتظر بمانند تا اپراتور دوربین مداربسته قبل از بسته شدن خط، آنها را شناسایی کند.

آیا فکر می کنید جاده ها خطرناک تر می شوند؟ نظرات خود را در نظرات زیر به ما بگویید…

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.