تفاوت زیاد در درصد آزمون های رانندگی برای گروه های قومی

[ad_1]

بر اساس داده های دریافت شده توسط آژانس استانداردهای رانندگان و وسایل نقلیه (DVSA) از Auto Express ، درصد برای قبولی در آزمون رانندگی برای افراد سفیدپوست به طور قابل توجهی بیشتر از افراد با هر قومیت قومی دیگر است.

داده ها نشان می دهد که میانگین نمره قبولی سفیدپوستان که بین سالهای 2016 تا 2020 آزمون عملی را گذرانده اند 52.24 درصد است ، در حالی که برای سیاهان تنها 34.62 درصد است. میانگین فراوانی عبور از این دوره برای همه گروه های قومی 46.7 درصد است.

اختلاف در نرخ گذار هنگام مقایسه ارقام سیاهان با سفیدپوستان بیشتر است ، اما این روند در سایر اقلیت های قومی ادامه دارد. میانگین نرخ انتقال برای آسیایی ها از 2016 تا 2020 37.86؛ است. میانگین نرخ عبور برای چینی ها 39.08؛ است. و میانگین نرخ عبور برای “مسافر کولی / ایرلندی یا اسکاتلندی” (که توسط DVSA ثبت شده است) 42.25 است – اگرچه اطلاعات مربوط به برخی اقلیت های قومی در تمام سالها ثبت نشده است.

DVSA با توجه به ارقام خود خواستار احتیاط شد و توضیح داد: “اطلاعات قومیت داوطلبانه توسط داوطلبان امتحان ارائه می شود و بیش از 70 of از نامزدها اصلاً قومیت خود را اعلام نمی کنند. بنابراین ، به احتمال زیاد اطلاعات در انتخاب و گزارش خود دچار انحراف است و نه DVSA و نه DfT [Department for Transport] توصیه می کند که کاربران با تکیه بر این داده ها بازتاب واقعی قومیت همه متقاضیان باشند. “

DVSA با بیان اینکه “متعهد به برابری ، تنوع و گنجاندن همه جنبه های کار خود است” ، افزود: “همه داوطلبان در یک سطح ارزیابی می شوند و نمره آزمون آنها کاملاً به عملکرد آنها در طول روز بستگی دارد”. DVSA افزود: “ما به طور مداوم بر عملکرد آزمونگران خود نظارت می کنیم تا آنها تست های رانندگی را مطابق با استانداردهای تعیین شده انجام دهند و ارزیابی کنند. این شامل نظارت بر آزمایش های زنده است. “

شیوه ای که DVSA این داده ها را جمع آوری می کند ممکن است به این معنی باشد که آنها بازتاب واقعی قومیت همه متقاضیان نیستند ، اما این بهترین اطلاعات موجود است. کمیسیون برابری و حقوق بشر (EHRC) به ما گفت: “رانندگی بخش مهمی از مشارکت در زندگی روزمره است. دلایل زیادی وجود دارد که می تواند به تفاوت های ذکر شده در این ارقام کمک کند. با این حال ، همه سازمانهای شرکت کننده باید نحوه شناسایی و غلبه بر موانع برابری را در هر کاری که انجام می دهند ، در نظر بگیرند. “

جدول درصد های قبولی در آزمون رانندگی

چه چیزی می تواند باعث تفاوت ها شود؟

نسبت دادن رابطه علی به داده ها ، نه تنها با داده های بالقوه اشتباه ، مشکل ساز است ، اما آمارهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند نشان دهد چرا تفاوت در نرخ تبدیل در میان اقوام مختلف بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، مالکیت خودرو بر اساس قومیت متفاوت است ، به طوری که آمارهای دولتی نشان می دهد 83 درصد از سفیدپوستان در خانواده ای با دسترسی به ماشین زندگی می کنند ، در حالی که فقط 60 درصد سیاه پوستان و 79 درصد آسیایی ها زندگی می کنند. فقدان اتومبیل خانگی بدیهی است که می تواند بر توانایی فراگیران در دریافت درس های غیررسمی از اعضای خانواده تأثیر بگذارد.

اقوام اقلیتها نیز بیشتر در مناطق شهری زندگی می کنند ، جایی که رانندگی از اهمیت کمتری برخوردار است یا حداقل فعالیت معمولی آنها کمتر از مناطق روستایی است: 18.6 درصد از مردم شهرهای قومی هستند. اقلیت ها ، در حالی که در روستاها فقط 2.4 درصد است. مناطق.

تفاوت در حقوق نیز ممکن است رخ دهد. داده های اداره آمار ملی نشان می دهد که متوسط ​​دستمزد ساعتی برای افراد قوم سفیدپوست 12.40 پوند در ساعت در سال 2019 بود ، در مقایسه با 12.11 پوند برای همه اقوام اقلیت ، تفاوت 2 ، 3 – – اگرچه شکاف دستمزد برای برخی از اقوام ممکن است به 16 درصد برسد. این شکاف ها می توانند در تجارت گران یادگیری رانندگی نقش داشته باشند.

شکاف دستمزد جنسیتی از 8.4 in در سال 2014 کاهش یافت و روند مشابهی در میزان آزمون رانندگی مشاهده شد: میزان قبولی برای سیاه پوستان از 2016 تا 2020 4 افزایش یافت. در مقایسه با افزایش 3 for برای سفیدپوستان و 6.6 increase افزایش برای آسیایی ها

برای مشاهده لیست بهترین خودروهای اول برای رانندگان جدید اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.