جدید فورد موستانگ Mach-E GT: قیمت ها و تاریخ راه اندازی اعلام شده است

[ad_1]

قیمت فورد موستانگ ماچ-ای GT داغ اعلام شده است. نسخه متمرکز بر عملکرد SUV الکتریکی با قیمت 67،225 پوند آغاز می شود و این رقیب نسخه های پیشرفته تسلا مدل Y است. هم اکنون برای سفارش گیری در دسترس است.

Mustang Mach-e GT در جشنواره سرعت گودوود در سال 2021 ، قبل از شروع تحویل در اواخر امسال ، رونمایی و نمایش داده شد. زمان 0 تا 62 مایل در ساعت 3.7 ثانیه است که سریعترین شتاب دهنده فورد 5 نفره تا به امروز است.

پیشرانه آن از دو موتور الکتریکی برای هدایت هر چهار چرخ استفاده می کند و قدرت ترکیبی 480 اسب بخار را فراهم می کند. و 860 نیوتن متر گشتاور. باتری 88 کیلووات ساعتی حداکثر برد 310 مایل را ارائه می دهد و پشتیبانی از شارژ 150 کیلووات به این معنی است که با اتصال به شارژر سریع DC می توانید باتری را از ظرفیت 10-80٪ در مدت زمان 45 دقیقه شارژ کنید.

برای مقابله با توان خروجی بالاتر ، فورد Mach-e GT را به سیستم تعلیق تطبیقی ​​MagneRide با تنظیمات ویژه مجهز کرده است. ترمزهای برمبو نیز به همین دلیل نصب شده اند.

فورد همچنین با نصب واحدهای ویژه پیرلی که بهتر می توانند با افزایش گشتاور کنار بیایند ، لاستیک ها را بهبود بخشیده و پیشرانه برای رانندگی با لذت بیشتر برای چرخ عقب کالیبره شده است.

حالت رانندگی Untamed Plus جدیدی وجود دارد که می توانید در صفحه لمسی بزرگ انتخاب کنید که ماشین را برای یک دور بهتر در پیست تنظیم می کند. گفته می شود که این ماشین بیشتر شبیه یک اتومبیل اسپرت با رانندگی چرخ عقب است ، جایی که حالت های کوچکتر رانندگی دوستانه تر هستند ، مانند SUV با پیشرانه جلو. این فرمان ، عملکرد گاز ، سیستم تعلیق را تیزتر می کند و برای رسیدن به این هدف ، کالیبراسیون درایو را انجام می دهد.

برای 67،225 پوند ، چرخ های 20 اینچی آلیاژی ، سقف مشکی ، رنگ آبی و نارنجی انحصاری ، طراحی بدنه اسپرت ، صفحه نمایش لمسی 15.5 اینچی ، صندلی های اسپرت ، استریو Bose و سانروف پانوراما به صورت اختیاری دریافت می کنید.

کیت ایمنی شامل کروز کنترل تطبیقی ​​، دستیار نگهداری خط ، تشخیص نقاط کور ، دستیار پارک ، دستیار قبل از برخورد و توقف اضطراری مستقل (AEB) است.

فورد موستانگ Mach-E GT Performance Edition

فورد جزئیات بیشتری در مورد نسخه GT Performance Edition ، که حتی یک نسخه خیالی است که دارای زمان 0 تا 62 مایل در ساعت و دو دهم ثانیه سریعتر است ، متناسب با زمان تسلا ، منتشر نکرد. ممکن است فعلاً این فقط یک مدل آمریکایی باشد.

فورد مطابق با چرخه آزمون EPA استاندارد ایالات متحده به مسیری از 235 مایل می رود – اندازه گیری که معمولاً کمی بدبینانه تر از داده های WLTP است.

برای اطمینان از اینکه افراطی ترین نسخه Mach-E می تواند عملکرد خود را تحت کنترل داشته باشد ، فورد نسخه Performance Edition را به لاستیک های چسبناک پیرلی که دور رینگ های آلیاژی 20 اینچ پیچیده اند ، مجهز کرده است. آنها حاوی دیسک های ترمز برمبو به ابعاد 19 اینچ در جلو و بوسیله کولیس قرمز هستند. ضربه گیرهای تطبیقی ​​نیز استاندارد هستند.

مانند GT استاندارد ، Performance eEdition رنگهای بدنه را از پالت موستانگ کوپه می گیرد ، از جمله Cyber ​​Orange Metallic که در این تصاویر نشان داده شده است. ویژگی های منحصر به فرد برای نشان نسخه Edition در درب صندوق عقب. در داخل ، Performance Edition صندلی های اسپرت با روکش های خاکستری “ActiveX” با درج های بازتابنده دریافت می کند ، و داشبورد تزئینات آلومینیومی اضافی دریافت می کند.

فورد موستانگ Mach-E: قیمت ها

در انتهای دیگر مقیاس Mach E ، فورد موستانگ Mach-E با درایو چرخ عقب اکنون با قیمت اولیه 41،330 پوند در انگلیس قابل سفارش است.

یک مدل محرک چرخ عقب نیز در دسترس است. قیمت آن 49980 پوند انگلیس است و دارای یک باتری 98 کیلووات ساعتی است که امکان شارژ 370 مایل را دارد – بیشتر خانواده جدید Mustang Mach-e و بسیار بیشتر از رقبایی مانند Jaguar I-Pace. مدل برد استاندارد از باتری کوچکتر 75kWh برای برد 280 مایل استفاده می کند.

مدل استاندارد ورودی دارای 254 اسب بخار قدرت و 415 نیوتن متر گشتاور است که 0-62 مایل در ساعت را در هشت ثانیه ارائه می دهد. با این حال ، به لطف ظرفیت باتری اضافی در مدل برد گسترده ، قدرت آن به 281 اسب بخار افزایش می یابد.

گرانترین نسخه چهار چرخ متحرک مسافت طولانی فورد 58،080 پوند هزینه دارد. باتری 99 کیلووات ساعتی همان نسخه دیفرانسیل عقب برای مسافت طولانی است ، اما دارای یک موتور الکتریکی اضافی در محور جلو است که قدرت را به 332 اسب بخار افزایش می دهد و 565 نیوتن متر گشتاور – برای مدت زمان 0 تا 62 مایل در ساعت و به مدت هفت ثانیه کافی است.

فورد موستانگ Mach-E: طراحی و سبک

Mustang Mach-E با طول 4.7 متر کمی طولانی تر از Jaguar I-Pace است و به همان نسبت دارای خط سقف کم و تهاجمی است. با این حال ، کابین برای پنج بزرگسال جای دارد ، در حالی که محفظه های ذخیره سازی جلو و عقب SUV ظرفیت حمل بار بیش از 500 لیتر را دارند.

سبک و چیدمان آن باعث اختلاف نظر طرفداران موستانگ شده است – اما هر دو مطابق روند کنونی خودروهای بلندتر است و برای جای دادن باتری Mach-E روی زمین لازم است.

این کراس اوور دارای تعدادی نمونه ماکت واضح در طراحی موستانگ است که از پایین بینی عضله ، کاپوت بلند ، موشک ها و شکل مشبک استفاده می کند. قسمت عقب EV نیز به ماشین عضلانی نمادین این شرکت اشاره می کند و از طراحی سبک سه سرعته و درب صندوق عقب آن استقراض می کند. مانند ماشین عضلانی ، آرم معروف موستانگ نیز در دماغه و عقب خودرو قرار دارد.

چرخ دنده عقب Mach-Es به صورت استاندارد رینگ های آلیاژی 18 اینچی را به همراه چراغ های عقب LED ، دسترسی به کلید تلفن ، کروز کنترل تطبیقی ​​و شارژ سریع تا 150 کیلو وات دریافت می کند. دامنه گسترده Mach-E به آلیاژهای بزرگتر 19 اینچی ، چراغ های جلوی LED انعطاف پذیر ، صندلی های جلو قابل تنظیم با هشت جهت و آینه های جانبی تاشو گرم شده اضافه می کند.

مورات گولر ، طراح ارشد فورد اروپا ، گفت این شرکت خوشبین است که شک و تردیدها با فرم نهایی برنده می شوند. وی به ما گفت: “ما می خواستیم این EV را با دوش انجام دهیم.” “Mach-E قطعاً از موستانگ الهام گرفته و وسیله نقلیه ای است که فقط فورد می تواند آن را بسازد.”

مشخصات Mach-E توسط یک قسمت اضافی ضخیم از سقف پنهان می شود – که در تصاویر ما با رنگ سیاه متضاد روی ماشین نشان داده شده است – که برای چشم گمراه کننده است و فکر می کند خط سقف SUV بیشتر از یک کوپه است . فاصله دو محور آن 2984 میلی متر است و دارای برآمدگی نسبتاً کوتاه است ، اما پوشش آن بیش از Jaguar I-Pace بیرون زده است.

دستگیره SUV برقی فورد بدون دستگیره درب معمولی نیز کار می کند. در عوض ، دکمه هایی روی ستون B و C وجود دارد که درها را باز می کند. سرنشینان عقب با بیرون آوردن خود پنل درهای خود را باز می کنند ، در حالی که سرنشینان صندلی جلو لب کوچکی را زیر دکمه می گیرند که به عنوان کشش درب عمل می کند. آخرین سیستم پس از تحقیقات فورد نشان داد که مسافران احساس بی قراری می کنند و دستان خود را در شکاف بین درب جلو و عقب قرار می دهند.

دسترسی به اتومبیل از طریق کلید تلفن هوشمند انجام می شود که به گفته فورد ، این توانایی را دارد که کارهای روزمره کاربر را بیاموزد (مانند مدت زمانی که برای سفر صبحانه خود به ماشین می رسند) و هنگام نزدیک شدن درب را به طور خودکار باز می کند. در صورت تمام شدن باتری تلفن هوشمند راننده ، در یکی از ستون های B نیز یک صفحه کلید وجود دارد.

فورد موستانگ Mach-E: فضای داخلی و سرگرمی

داشبورد Mach-E تحت تأثیر یک صفحه لمسی عظیم پرتره 15.5 اینچی قرار دارد که از یک رابط کاملا جدید بهره می برد. این سیستم همچنین از مجموعه ای از الگوریتم ها استفاده می کند که با استفاده از داده های جستجو از مرورگر وب یا تلفن هوشمند شما ، مقصد یا موسیقی احتمالی را پیشنهاد می دهد – مشابه سیستم Android Auto Google. همچنین با استفاده از محتوای شخصی شده به کاربر مورد نظر ، تلفنی را که برای باز کردن وسیله نقلیه استفاده شده است ، تشخیص می دهد.

صفحه لمسی برای کنترل طیف وسیعی از عملکردهای اتومبیل استفاده می شود. کنترل های مهم و قابل دسترسی منظم ، مانند سیستم گرمایش و تهویه ، برای دسترسی آسان در پایین صفحه ادامه دارند. یک صفحه چرخشی سنتی نیز وجود دارد که به خوبی در مرکز پوسته پایین صفحه نمایش ادغام شده است.

به طور طبیعی ، یک پنل ابزار دیجیتال 10.2 اینچی به جای یک سنج معمولی آنالوگ وجود دارد ، اگرچه فورد تصمیم گرفته است که یک نمایشگر سربالا نصب نکند. قسمت پارچه ای در لبه بالایی نما ، موسیقی متن ساخته شده به سبک استریو را که از شریک صوتی Ford Bang & Olufsen ساخته شده است ، پنهان می کند. در محفظه ذخیره سازی پایین داشبورد یک شارژر تلفن هوشمند بی سیم و یک جفت اتصال USB نیز قرار دارد.

مدل جدید به راحتی عملی ترین خودرویی است که تاکنون موستانگ نامیده شده است – و قرار است در این زمینه در برابر بسیاری از رقبای خود رقابتی داشته باشد. علاوه بر این فضای چمدان ترکیبی 500 لیتری (با 100 لیتر در جلو و بقیه در عقب از هم جدا می شود) ، صندلی های عقب را می توان تا کرد و 1420 لیتر ارائه می شود.

پرسش و پاسخ با مورات گولر

طراح ارشد ، فورد اروپا

مورات گولر در تعدادی از پروژه های اصلی در فورد کار کرده است ، از جمله پروژه Puma که اخیراً راه اندازی شده است. او ایده دیگری در مورد فرآیندهای فکری به ما داد که منجر به تبدیل شدن Mustang به اولین EV اتومبیلرانی فورد شد.

سوال: آیا موستانگ همیشه پایه و اساس خودروی برقی بوده که پروژه فورد ادیسون برای آن طراحی شده است؟

پاسخ: “نه ، به هیچ وجه. در واقع ، این مسیر کاملاً متفاوت می رفت و نتیجه ای نداشت. اواخر سال 2016 یا اوایل سال 2017 که ما برای اولین بار سعی کردیم مقداری DNA موستانگ را به پروژه تزریق کنیم ، یک لحظه “یورکا” بود. وقتی اولین طرح ظاهر شد ، او برنامه را ساخت. و این به روش دیگری شروع به حرکت کرد ، زیرا اصولی که ما روی آن کار می کردیم نمی توانست در مورد این خودرو اعمال شود. “

س :ال: خالصان احتمالاً از ایده SUV بودن موستانگ شکایت خواهند کرد ، نیازی به ذکر نیست که با برق خالص کار می کند. آیا آماده واکنش هستید؟

پاسخ: “من واقعاً آن را به عنوان یک SUV نمی بینم. وقتی به نمای جانبی خودرو نگاه می کنید ، فکر نمی کنم این یک SUV معمولی باشد. این واقعا یک کراس اوور است که الهام گرفته از موستانگ است ، امیدوارم بدون استفاده بیش از حد.

“تا آنجا که به خالصان مربوط می شود ، من مطمئن هستم که عده ای هستند که هرگز نظر خود را در این مورد تغییر نمی دهند ، اما ما از برخی کلینیک ها می دانیم که دیگران خیلی سریع به این ایده روی آورده اند.

“در پایان ، فقط شرکت فورد موتور می تواند یک موستانگ بسازد. و این طراحی که از موستانگ الهام گرفته شده است ، با نزدیک شدن به این نوع خودروها دیدگاه منحصر به فردی به ما می دهد. “

سوال: چالش های بزرگ ایجاد موستانگ EV در این قالب چیست؟

پاسخ: “چندین منطقه وجود داشت که باید آنها را با دقت تماشا می کردیم. ما با تیم مهندسی بسیار نزدیک کار کردیم تا مطمئن شویم می توانیم از نسبت های مناسب خودرو اطمینان حاصل کنیم ، زیرا این نقطه شروع است. سپس ما بر روی شکل دادن و عضله سازی متمرکز شدیم – اما حتی در آن صورت مجبور بودیم با دقت تماشا کنیم. مجسمه های زیادی در این ماشین وجود دارد ، اما من فکر می کنم که به خوبی کنترل شده است. “

سوال شما قبلاً تأیید کرده اید که در جاده “GT” Mach-E قرار دارد. آیا ممکن است این خودرو تهاجمی تر به نظر برسد؟

پاسخ: “مطمئناً با استفاده از این ماشین گفتیم که مقداری ادویه موستانگ به آن اضافه کردیم. قول می دهم ادویه های زیادی باقی مانده که هنوز هم می توانیم اضافه کنیم. “

نظر شما در مورد فورد موستانگ جدید Mach-E چیست؟ آیا لایق بشقاب است؟ در زیر به ما بگویید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.