جدید 2021 Cupra Leon: قیمت و مشخصات


هاچ بک داغ Cupra Leon هم اکنون در انگلیس به فروش می رسد. قیمت مدل های سطح ابتدایی از 31،555 پوند شروع می شود که بیش از 2000 پوند ارزان تر از فولکس واگن گلف GTI است که با آن آرایش مکانیکی مشترک دارد.

ارزانترین کاپرا لئون از یک موتور بنزینی چهار سیلندر توربو 2.0 لیتری با قدرت 242 اسب بخار بهره می برد.

با این وجود ، هنگامی که فولکس واگن گلف GTI با گیربکس شش سرعته دستی به صورت استاندارد در دسترس باشد ، کاپرا لئون تنها با سیستم هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه در دسترس است.

اسب بخار 242 اسب بخار 2.0 TSI و دارای دو سطح تجهیزات به نام VZ1 و VZ2 است. ارزان ترین مدل با رینگ های 18 اینچی آلیاژی ، کیت بدنه تهاجمی ، اگزوز دوگانه ، کولیس های ترمز مشکی و مس مارک Cupra ارائه می شود.

در داخل آن یک جفت صندلی اسپرت ، یک فرمان چرمی با ته صاف ، کنترل آب و هوای سه منطقه ای ، محافظ های روشنایی و سیستم روشنایی محیطی شخصی وجود دارد. خریداران همچنین یک خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و یک سیستم سرگرمی و سرگرمی 10 اینچی با دوربین دید عقب دریافت می کنند.

مدل های VZ2 دارای تجهیزات پیشرفته ای هستند که شامل رینگ های آلیاژی 19 اینچی و کمک فنرهای تطبیقی ​​است که می تواند با استفاده از سیستم کنترل شاسی دینامیک Cupra از طریق صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی سفارشی شود. قیمت از 32،790 پوند شروع می شود.

Cupra همچنین پلاگین پیشرانه e-Hybrid خود را به Leon ارائه می دهد. 35،205 پوند هزینه دارد و از یک موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو و یک باتری 13 کیلووات ساعتی برخوردار است که یک موتور الکتریکی را تأمین می کند. به صورت ترکیبی ، این سیستم 242 اسب بخار و 400 نیوتن متر گشتاور دارد.

پیشرانه از یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو عبور می کند ، اما با وجود گشتاور اضافی PHEV ، وزن اضافی نیز به معنای کاهش زمان 0 تا 62 مایل در ساعت به 6.7 ثانیه است. حداکثر سرعت 140 مایل در ساعت است.

از همه مهمتر ، موتور برای چرخه WLTP با انتشار حداکثر 30 گرم در کیلومتر CO2 به 217.3mpg بازگشت. باتری Cupra Leon e-Hybrid تنها با برق می تواند تا 32 مایل را طی کند. با اتصال به شارژر دیواری ، دستگاه در مدت چهار ساعت شارژ کامل را بازیابی می کند.

سریعترین مدل در دامنه هاچ بک Cupra Leon 2.0 TSI 300 است. این موتور از همان موتور بنزینی توربوشارژ چهار سیلندر 2.0 لیتری گلف GTI Clubsport برخوردار است که 296 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 400 نیوتن متر گشتاور. مانند پسر عموی VW خود ، لئون پیشرانه است و فقط با گیربکس اتوماتیک هفت کلاچه دو کلاچه ارائه می شود.

کوپرا می گوید واحد 296 اسب بخار 0 تا 62 مایل در ساعت در 5.7 ثانیه و حداکثر سرعت محدود 155 مایل در ساعت به لئون می دهد. این موتور همچنین با توجه به شاخص های عملکردی خود ، بازده مناسبی را ارائه می دهد ، مارک ادعا می کند تا 37.2 مگابایت برای انتشار CO2 171g / km است. قیمت این خودرو برای 2.0 TSI 300 VZ2 از 35125 پوند شروع می شود.

خریداران می توانند 1635 پوند اضافی برای داشتن 296 اسب بخار بپردازند. ماشین در مشخصات پیشرو Cupra VZ3. این پول اضافی چندین مورد پیشرفته را به همراه دارد ، از جمله مجموعه منحصر به فرد آلیاژهای 19 اینچی ، صندلی های چرمی گرم شده ، فرمان گرم شونده ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برق و شارژر تلفن هوشمند بی سیم.

Cupra’s VZ3 نیز با قیمت 36،840 پوند در PHEV Leon e-Hybrid در دسترس است. هر دو خودرو را می توان با چند وسیله اضافی مانند روکش چرم آبی بنزینی Nappa ، سقف پانوراما و انتخاب هفت رنگ پایان تعریف کرد.

برای کسانی که کمی بیشتر عملکرد دارند ، Cupra همچنین نسخه قدرتمندتری از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی خود را در Leon Estate ارائه می دهد. در اینجا واحد 306 اسب بخار دارد. و به لطف اضافه شدن چهار چرخ محرک ، این خودرو در مدت زمان 4.8 ثانیه از 0 به 62 کیلومتر در ساعت می رسد. قیمت ها از 40،535 پوند شروع می شود.

جدید 2021 Cupra Leon: طراحی و فضای داخلی

Cupra Leon جدید در یک کارخانه مخصوص ساخته شده در Martorell نزدیک بارسلونا طراحی ، مهندسی و مونتاژ شده است. این خودرو با رقبایی مانند هیوندای i30 N و فورد فوکوس ST و همچنین رقابت گروه فولکس واگن از جمله Skoda Octavia vRS و Volkswagen Golf GTI روبرو خواهد شد.

در خارج ، Cupra Leon مطمئناً ظاهر ترسناک تری نسبت به پسر عموی SEAT خود دارد – و این فقط به دلیل دو پایان مات منحصر به فرد موجود نیست. سپر جلویی دارای یک سد بزرگ در فضای باز ، به علاوه یک آرم جدید با جلوپنجره ای به رنگ مسی است.

در هر دو مدل هاچ بک پنج درب و استیشن یک چراغ عقب متمایز با عرض کامل وجود دارد که با سپر عقب با یک جفت لوله اگزوز برش خورده با مس و یک دیفیوزر عمیق عقب تکمیل می شود. به گفته کوپرا ، این تغییرات همچنین باعث بهبود آیرودینامیک لئون می شود ، به طوری که مدل اخیر هشت درصد بازده آیرودینامیکی بیشتری نسبت به نسخه قبلی ارائه می دهد.

ارتفاع رانندگی خودرو در جلو 25 میلی متر و در عقب 20 میلی متر بالاتر از استاندارد SEAT Leon کاهش یافته است ، در حالی که یک سیستم میرایی تطبیقی ​​می تواند درجه پاسخ تعلیق را بر اساس حالت رانندگی خودرو تنظیم کند.

همچنین یک سیستم فرمان برقی جدید نیز وجود دارد که کوپرا می گوید “پیشرفته ترین سیستم تاکنون” است و برمبو مجموعه ای بزرگتر از ترمزهای دیسکی 370 میلی متری را برای محور جلوی هاچ بک در نظر گرفته است که توسط دستگاه های سیاه کنترل می شوند.

در داخل ، مضمون مسی ادامه دارد ، با لهجه های درز صندلی ها (می توانید از دو نوع صندلی اسپرت انتخاب کنید) ، دریچه های هوای اطراف و فرمان. چرخ از نظر طراحی مشابه SEAT Leon است ، اما دارای دو سوئیچ جدید است – یک دکمه شروع و یک سوئیچ برای جابجایی بین چهار حالت اتومبیل.

یک صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی نیز نصب شده است ، البته با نمای جدید Sport ، که شمارنده دور را در موقعیت برجسته ای در مرکز دید راننده قرار می دهد ، در حالی که قرائت قدرت گشتاور را نشان می دهد. نیروی G و توربوشارژ.

اکنون آخرین اخبار آینده را مشاهده کنید Cupra Tavascan تمام برقی


منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *