خودروهای شاسی بلند الکتریکی جدید هوندا e: NP1 و e: NS1 برای سال 2022 با مسافت پیموده شده 311 مایل معرفی شدند.

[ad_1]

هوندا یک جفت شاسی بلند الکتریکی جدید به نام های e: NP1 و e: NS1 را برای بازار چین عرضه کرده است که می تواند پایه و اساس مدل جدیدی باشد که در سال 2022 به اروپا می آید.

e: NP1 یک SUV الکتریکی است که برای بازار خودروهای چینی طراحی شده است، در حالی که نوع e: NS1 یک نوع بحث برانگیزتر است. هر دو در بهار 2022 در چین به فروش خواهند رسید و توسط شرکت های مشترک هوندا چین تولید می شوند. اما این برند اعلام کرده است که قصد دارد خودروهای برقی چینی را به صورت جهانی صادر کند تا نسخه اروپایی این مدل‌ها بتواند اواخر امسال به عنوان رقیبی برای هیوندای کونا الکتریک و پژو e-2008 به نمایشگاه‌ها برسد.

اوایل امسال، هوندا به ما چشید که شاسی‌بلند الکتریکی آینده‌اش با SUV e: Concept چه شکلی خواهد بود و به نظر می‌رسد این مدل‌های تولیدی طراحی مفهومی را با تأثیر اضافی HR-V منتقل می‌کنند.

خودروهای تولیدی دو درب اضافی در عقب دریافت کرده‌اند، اما شکل جلوپنجره، چراغ‌های جلوی نازک و قسمت بیرون زده سپر جلو به تولید رسیده است. شبح‌های این دو خودرو تقریباً شبیه به کانسپت است و نوار چراغ عقب با عرض کامل تقریباً به همان شکل است، اگرچه کمی ضخیم‌تر از قبل است. حتی رینگ‌های آلیاژی دارای طراحی یکسان با چندین پره هستند، اگرچه به قطر معقول‌تر 18 اینچی کاهش یافته است.

با این حال، علی‌رغم شباهت‌های بین این دو خودرو، این تصاویر جدید نشان می‌دهند که هوندا از دوربین‌های نمای جانبی دیجیتال SUV استفاده نخواهد کرد – حداقل نه به عنوان یک دستگاه استاندارد. مجموعه ای از آینه های درب معمولی وجود دارد که به وضوح در تصاویر به تصویر کشیده شده است.

تصاویر رسمی هوندا نیز جزئیاتی از فضای داخلی خودرو را نشان می دهد. هر دو دارای یک سنج دیجیتال در جلوی راننده و یک سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگ 15 اینچی هستند که در مرکز داشبورد نصب شده است که شامل منوهایی برای تمام عملکردهای خودرو است.

در زیر، دو خودرو از نظر مکانیکی یکسان هستند. هر دو بر پایه شاسی e: N Architecture F جدید هوندا ساخته شده اند که یک پلت فرم الکتریکی است که برای خودروهای برقی جمع و جور با پیشرانه های الکتریکی دیفرانسیل جلو طراحی شده است.

هوندا چندین مشخصات ارزشمند را برای e منتشر کرده است: NP1 و e: NS1، اگرچه این شرکت گفته است که طبق استاندارد چینی، این SUV حداکثر برد 500 کیلومتر (311 مایل) خواهد داشت – که نشان می دهد زیر کف خودرو یک بسته باتری بزرگ

برخی از مشخصات e: NS1 در وب سایت وزارت صنعت و فناوری چین به بیرون درز کرد. اطلاعات باید به اداره دولتی ارائه شود تا خودرو را برای جاده های چین تایید کند.

این نشت نشان می دهد که e: NS1 با موتور الکتریکی 180 یا 201 اسب بخار در دسترس خواهد بود و حداکثر سرعت SUV صرف نظر از درایو به 93 مایل در ساعت محدود خواهد شد. این خودرو همچنین دارای باتری‌های 68.8 کیلووات ساعتی است – اما اینکه این مشخصات تا چه حد قابل اعتماد به نسخه اروپایی خودرو ترجمه می‌شوند جای بحث دارد.

هوندا همچنین جزئیاتی از طیف برنامه ریزی شده تجهیزات ایمنی برای این شاسی بلند تولیدی را منتشر کرده است. خودروی الکتریکی تمام شده دارای یک سیستم کمک راننده 360 درجه جدید خواهد بود که به گفته این شرکت، در مقایسه با تنظیمات فعلی، “مهارت های تشخیص، پیش بینی و تصمیم گیری بهبود یافته ای” را ارائه می دهد، که نشان می دهد این کراس اوور جدید سطح بالاتری از رانندگی خودکار را ارائه می دهد. توانایی نسبت به بقیه خط شرکت.

ژان مارک استرنگ، رئیس هوندا در بریتانیا، اخیراً در مورد استراتژی این شرکت برای خودروهای الکتریکی با اتو اکسپرس صحبت کرده است.

او توضیح داد: «ما یک مدل جدید BEV را در سال 2023 معرفی خواهیم کرد – این گام بعدی است که به ما کمک می‌کند یک پیشنهاد گسترده‌تر داشته باشیم.

اکنون اینجا را کلیک کنید تا بررسی ما در مورد دیگر SUV جدید هوندا را بخوانید. نسل سوم HR-V

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.