سند هویت جدید فولکس واگن. نمونه اولیه Buzz جاسوسی است

[ad_1]

فولکس واگن در حال آماده سازی وانت نوع 2 Buzz خود برای راه اندازی در سال 2022 است و عکاسان جاسوسی ما این آزمایش قاطر را در کوه های آلپ اتریش انجام داده اند.

تشخیص آن از استتار سنگین این ماشین تست اما کارت شناسایی دشوار است. Buzz حامل زبان طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل است که برای اولین بار در ID مشاهده شد. 2017 Buzz Concept نمونه هایی از میکروبوس نوع 2 مربوط به دهه 1950 را می گیرد ، با شیشه جلو اتومبیل عمیق ، سطح گرد و گزینه های رنگی دو رنگ کلاسیک که احتمالاً ظاهر می شود.

به نظر می رسد نسخه ای که در اینجا دیده می شود یک شناسه است. Buzz Cargo که ردیف دوم و سوم صندلی ها را برای حداکثر ظرفیت بار از دست می دهد. یک ون مسافرتی نیز در دسترس خواهد بود که انتظار می رود هر دو مدل از باتری های 48 کیلووات ساعت تا 111 کیلووات ساعت با برد تا حدود 340 مایل استفاده کنند. در نسخه با یک موتور 201 اسب بخار فقط با ID.3 و ID.4 فقط به چرخ های عقب ارسال خواهد شد ، حداکثر سرعت محدود 99 مایل در ساعت. با این حال ، یک مدل با چهار چرخ متحرک دوگانه ، با قدرت 295 اسب بخار ، انتظار می رود.

شناسه. Buzz به پیشرفته ترین فناوری از جمله سیستم رانندگی مستقل سطح 4 مجهز شده است.این شرکت آلمانی با همکاری شرکت فناوری Argo AI آمریکا ون برقی خودران را تا سال 2025 راه اندازی کرده است.

بعید به نظر می رسد که سیستم رانندگی خودکار سطح 4 نیاز به نظارت راننده داشته باشد ، زیرا باید بتواند به تنهایی پاسخگوی تصادفات باشد. با این حال ، فولکس واگن تأیید می کند که این فناوری تا صد در صد قابل اعتماد بودن هنوز مسیری طولانی را سپری می کند ، بنابراین قصد دارد این سیستم را فقط در برخی از شهرهای شناسنامه دار در دسترس قرار دهد. انتشار Buzz.

فولکس واگن و آرگو AI قبلاً یک مرکز آزمایشی در فرودگاه مونیخ ایجاد کرده اند ، این زوج قصد دارند اواخر امسال اولین آزمایشات را در جاده های اروپا آغاز کنند. هر قاطر توسعه یافته به زرادخانه ای از دوربین ها و حسگرهای رادار و همچنین سنسور Argo AI رهبر جدید ساخته شده مجهز می شود که به وسایل نقلیه آزمایشی اجازه می دهد اشیا را در فاصله حداکثر 400 متری تشخیص دهند.

این پیام همچنین تصویر تیزر دیگری برای شناسه در اختیار ما قرار می دهد. وز ، که به نظر نمی رسد سبک او نسبت به آخرین باری که ما او را دیده ایم تغییر کرده است. این ویژگی از همان زبان طراحی یکپارچهسازی با الهام از میکروبوس نوع 2 دهه 1950 برخوردار است ، البته با یک گنبد سقفی جدید که تصور می کنیم دارای یک سنسور لیدر است.

در طول نمایشگاه ژنو در سال 2017 ، الیور استفانی ، رئیس طراحی فولکس واگن به Auto Express گفت: “ما می خواهیم [the Microbus] برعکس ، زیرا بسیار خوب در آنچه مارک تجاری نشان می دهد متناسب است: احساسی است ، عملکردی دارد ، زندگی شما را آسان تر می کند. “

وی با اشاره به اینکه نیازی به داشتن موتور جلو EV ندارید ، افزود: “با پلت فرم MEB ، این فرصتی است که اکنون می توانید نسبت های خود را بدست آورید.” “اما شما همچنین می توانید فضای داخلی بسیار بیشتری داشته باشید ، تقریباً یک کلاس بالاتر.”

شناسه فولکس. جزئیات مفهوم وزوز

فولکس واگن شناسنامه را توصیف می کند. وزوز به عنوان وسیله نقلیه ای که “احساس میکروبوس را به آینده منتقل می کند”. این الهام از طراحی الهام گرفته از ون نمادین Type 2 است ، اما فضای داخلی عصر فضا ، رینگ های بزرگ 22 اینچی آلیاژی و چراغ های جلوی LED روکش دار طراحی را مدرن می کنند.

طراحی آن مطمئناً در بقیه سندهای فولکس واگن جای می گیرد. دامنه – و مانند خواهر و برادرش ، بر اساس پایه های الکتریکی ویژه MEB شرکت ساخته خواهد شد. این شاسی به ابعاد وانت کشیده خواهد شد که فاصله محوری آن 3.3 متر و برآمدگی کوتاه خواهد بود اما موتورهای برقی و باتری ها باید جابجا شوند.

طراحی چرخ در هر گوشه شماره شناسایی را نشان می دهد. صندلی های کابین هشت نفره انعطاف پذیر ، با صندلی های عقب بسیار قابل تنظیم و صندلی راننده چرخان 180 درجه. آخرین اقدام به طور خودکار هنگام شناسایی آفلاین رخ می دهد. در حالی که ماشین کنترل کامل رانندگی را بر عهده دارد ، حالت خلبان انتخاب شده و فرمان سنسور خازنی یک جزئی را پس می گیرد.

از دیگر فناوری های این گوشی می توان به نمایشگر سر به جلو با واقعیت افزوده و یک تبلت پرتره متحرک اشاره کرد که عملکردهای خودرو را کنترل می کند.

درست مانند کانسپت ، باتری ها به عنوان یک عنصر ساختاری در کف نسخه تولید شده عمل می کنند و باعث کاهش مرکز ثقل خودرو می شوند. سیستم تعلیق هوای عقب و کمک فنرهای تطبیقی ​​با ایجاد یک چرخش 10 متری ، به لطف فرمان چرخ های عقب ، برای ایجاد راحتی بالایی فراهم می شوند.

سند هویت اگرچه به طور رسمی تأیید نشده است. همچنین انتظار می رود که Buzz به عنوان یک پرچمدار مستقل برای رقیب جدید فولکس واگن برای فولکس واگن ، MOIA عمل کند. این شرکت خوش آمدید در سال 2018 تاسیس شد و قصد دارد فعالیت های خود را طی 5 سال آینده به طور مداوم گسترش دهد و به اولین مارکی تبدیل شود که در سال 2025 از ون خودران استفاده می کند.

رابرت هنریچ ، مدیرعامل MOIA ، گفت: “MOIA تجربه زیادی در خدمات تحرک و مدیریت ناوگان دارد. در مدت زمان بسیار کوتاهی ، ما بزرگترین سرویس سواری برقی کاملاً برقی را ایجاد کردیم و امکان تحرک را برای میلیون ها مسافر فراهم کردیم. ما این تخصص را با همکاری وسایل نقلیه تجاری فولکس واگن و Argo AI ارائه می دهیم. هامبورگ اولین شهری است که خدمات سواری مستقل با شماره شناسایی را ارائه می دهد. گل سرخ “

اکنون آخرین اخبار آینده را بخوانید فولکس واگن ID.5 کوپه-SUV

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.