سیتروئن e-Berlingo EV جدید 2021 هم اکنون با قیمت 29575 پوند به فروش می رسد


MPV تمام برقی سیتروئن e-Berlingo برای سفارش در انگلیس در دسترس است ، قیمت آن از 29575 پوند از جمله کمک هزینه دولتی 2500 پوند آغاز می شود.

اولین تحویل ها در ماه اکتبر انجام می شود ، با سیتروئن e-Berlingo جدید رقابت جدیدی برای Nissan e-NV200 Combi و رنو Kangoo کاملا جدید فراهم می شود.

خط e-Berlingo به دو سطح Feel و Flair XTR تقسیم می شود. این مدل سطح ابتدایی با چرخ های فولادی 16 اینچی ، چراغ های LED روشنایی روز ، سنسورهای پارک عقب ، چراغ های جلو اتوماتیک ، آینه های برقی درب و تریم بدنه سیتروئن Airbump ارائه می شود.

در داخل ، خریداران تودوزی پارچه ای سبز ، میزهای تاشو از سینی عقب و یک نیمکت تاشو برای ردیف دوم دریافت می کنند. همچنین یک سیستم سرگرمی و سرگرمی هشت اینچی و تعدادی فن آوری استاندارد برای کمک به راننده وجود دارد ، مانند کمک فعال در نگهداری از خط و توقف فعال ایمنی.

مدل های Feel نیز در دو فاصله دو چرخ به نام های M یا XL در دسترس هستند و از آنجا که بسته باتری در زیر کف MPV سوار شده است ، این نوع الکتریکی جدید فضای مشابهی با مدل های برلینگو با موتور احتراق در داخل ارائه می دهد.

ظرفیت شاسی بلند پنج نفره ظرفیت بارگیری 775 لیتر دارد ، در حالی که نسخه شاسی بلند XL هفت نفره می تواند تا 1050 لیتر جذب کند. با این حال گزینه دوم 2000 پوند اضافی به قیمت شروع MPV اضافه می کند.

صندلی سرنشین جلو EV نیز مانند برلینگو استاندارد می تواند صاف تا شود و اجازه می دهد اشیایی با طول تا 3050 میلی متر در داخل ماشین حمل شوند (مدل های XL). قفسه محموله همچنین می تواند تا 25 کیلوگرم را تحمل کند ، در حالی که کابین فضای ذخیره سازی زیادی را دارد که ظرفیت کلی آن 167 لیتر است.

E-Berlingo Flair XTR سیتروئن با احتساب کمک هزینه 34725 پوند قیمت دارد. این مدل از سبک های جسورانه ای مانند رینگ های آلیاژی 17 اینچی ، ریل های سقفی مشکی و آینه های درب ، مه شکن های نارنجی و لهجه های نارنجی برای صفحات Airbump خود بهره می برد.

همچنین تجهیزات اضافی در داخل وجود دارد. خریداران یک خوشه 10 اینچی با سنجهای دیجیتال و یک سیستم ناوبری متصل دریافت می کنند که به روزرسانی های زنده بازدید را اضافه می کند. همچنین یک دوربین معکوس 180 درجه و یک سیستم کمک اضطراری وجود دارد که راننده را به یک مشاور آموزش دیده در صورت تصادف یا آسیب متصل می کند.

مجهز به پیشرانه آشنا Stellantis Group EV است که در همه موارد از پژو e-208 گرفته تا Vauxhall Vivaro-e یافت می شود. این باتری 50 کیلووات ساعت است که انرژی خود را به یک موتور الکتریکی با قدرت 134 اسب بخار می فرستد. در محور جلو برد ادعا شده 174 مایل است

مانند تمام خودروهای سیتروئن EV ، e-Berlingo دارای سه حالت درایو: Eco ، Normal و Power است. اولین مورد قدرت واحد درایو را فقط به 80 اسب بخار محدود می کند. برای گرم کردن و صرفه جویی در انرژی ، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع را شماره گیری می کند مورد دوم قدرت موتور را به 107 اسب بخار افزایش می دهد ، که طبق گفته سیتروئن برای استفاده روزمره مناسب است.

حالت Power قدرت کامل درایو 134 اسب بخار را باز می کند که طبق گفته سیتروئن هنگام حمل بارهای سنگین مفید است. چهارمین تنظیم درایو نیز وجود دارد. این حالت “B” میزان ترمز احیا کننده را تا حدی افزایش می دهد که می توانید در اطراف رانندگی کنید ، بندرت مجبور به استفاده از پدال ترمز می شوید.

باتری 50 کیلووات ساعتی e-Berlingo با استفاده از یک جعبه دیواری 7.4 کیلوواتی می تواند در حدود 7.5 ساعت شارژ شود. با این حال ، هنگامی که به شارژر سریع 100 کیلوواتی متصل هستید ، MPV می تواند ظرف 30 دقیقه از صفر تا 80 درصد ظرفیت باتری را دوباره شارژ کند. سیتروئن همچنین تضمین می کند که باتری حداقل 70 درصد ظرفیت خود را در طول هشت سال مالکیت حفظ خواهد کرد.

سیتروئن e-Berlingo باید چه چیزی را شکست دهد؟ بررسی ما را مشاهده کنید نیسان e-NV200 Combi اینجا…


منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *