فروش خودروهای جدید در بریتانیا در ماه سپتامبر متوقف شد ، اما 33000 خودروی برقی فروخته شد

[ad_1]

در سپتامبر 2021 ، از سال 1998 ، هنگامی که خریداران در انتظار انتقال بعدی به پلاک دو ساله ، خریدهای خود را متوقف کردند ، کمتر از سپتامبر قبلی فروخته شد.

ماه گذشته 215،312 خودروی جدید خانه پیدا کردند که 34.4 درصد نسبت به سپتامبر سال گذشته کاهش یافته است ، به این معنی که در اوج افت قیمت افت داشته است. در سال 2020 ، فروش ضعیف به دلیل مسدود شدن Covid است ، اما رقم اخیر تا حدی به این دلیل است که تولیدکنندگان نمی توانند نیمه هادی های اولیه مورد استفاده در خودروها را تهیه کنند.

سپتامبر به طور سنتی یکی از شلوغ ترین ماه ها برای بازار خودروهای جدید است ، اما آخرین رقم به میزان 44.7 درصد نسبت به میانگین ده سال قبل از همه گیری کاهش یافته است.

این یک عملکرد ناامید کننده است ، اما کسانی که به دنبال تابش نور خورشید هستند می توانند حداقل به افزایش مداوم مصرف خودروهای برقی به عنوان درصدی از کل بازار اشاره کنند. تقریبا 33000 خودروی جدید با باتری در ماه سپتامبر نمایشگاه خود را ترک کردند که 15.2 درصد از کل خودروهای فروخته شده است – و تنها حدود 5000 خودرو از بازار کلی خودروهای برقی در سال 2019 بی تفاوت است.

محبوبیت پلاگین هیبرید (PHEV) نیز با سهم ماهانه بازار 6.4 increasing در حال افزایش است. SMMT می گوید این بدان معناست که هر پنجمین خودروی جدید ثبت شده در ماه گذشته دارای “آلایندگی صفر” است.

به طور کلی ، ثبت نام خودروهای جدید تا سال 2021 29.4 درصد کمتر از میانگین قبل از همه گیری و تنها 5.9 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است.

مایک هووز ، مدیرعامل SMMT گفت: “این یک ماه سپتامبر بسیار ناامید کننده است و شواهد بیشتری از ادامه تاثیر همه گیری کووید در این بخش است.” با وجود تقاضای زیاد برای خودروهای جدید در تابستان ، سه ماه متوالی تحت تأثیر تأخیر در تحویل به دلیل کاهش در دسترس بودن نیمه هادی ها ، به ویژه از آسیا قرار گرفته است. با این وجود ، تولیدکنندگان تمام اقدامات ممکن را برای حفظ عرضه انجام می دهند و مشتریان می توانند پیشنهادات جذابی را برای تعدادی از خودروهای جدید داشته باشند.

با وجود این چالش ها ، ورود سریع خودروهای پلاگین ، به ویژه خودروهای برقی باتری ، تقاضای روزافزون برای این فناوری های جدید را نشان می دهد. با این حال ، برای برآوردن جاه طلبی های جمعی خود برای کربن زدایی ، باید اطمینان حاصل کنیم که همه رانندگان می توانند تغییر کنند – نه فقط رانندگان با خطوط خصوصی – که نیاز به سرمایه گذاری عظیم در زیرساخت های شارژ عمومی دارند. توزیع Chargepoint باید همگام با شتاب ثبت نام خودروها باشد.

آیا به خرید خودروی برقی ، بنزینی یا هیبریدی فکر می کنید؟ راهنمای خرید ما را بخوانید تا در این راه به شما کمک کند …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.