“فقط به دلیل وجود فناوری چشمگیر ، لازم نیست که این فناوری در اتومبیل ها نصب شود.”


چه اتفاقی برای تحقیقات بازار افتاده است ، برای اندازه گیری خلق و خوی رانندگان قبل از پرتاب چیزها به سمت آنها ، از رانندگان بپرسید که آنها چه کاری انجام می دهند و چه نیازی ندارند؟ ما در صنعت خودرو ، محیط زیست ، ایمنی و سیاسی سر و صدای زیادی از طرف محرک ها و لرزان ها می شنویم. آنها به ما می گویند آنچه فکر می کنند برای ما مناسب است ، خواه آنچه را که آنها گسترش می دهند دوست داریم یا نه. اما من هرگز نمی شنوم كه چنین متخصصانی با ما صحبت كنند ، از آنها بپرسند كه چگونه آنها می توانند زندگی رانندگی ما را بهتر ، ایمن تر ، پر ازدحام تر ، لذت بخش تر و مقرون به صرفه تر كنند.

در عوض ، مواردی از این دست اتفاق می افتد: در یک روز تاریک در تاریخ جدید دولت انگلیس ، یک سیاستمدار ، کارمند دولت یا مشاور با ایده نه چندان روشن جاده های “هوشمند” و “امن” روبرو شد – همچنین معروف به بزرگراه های سخت دماغ. هوشمند و ایمن؟ نه نه. احمق و خطرناک. کی میگه؟ من و مهمتر از همه ، حدود 99٪ از رانندگان ، مربیان ، پلیسها و کارشناسان ایمنی منظم که با آنها صحبت می کنم و گوش می دهم.

این مسئله مشکل را ضعیف می کند. مقامات گوش نمی دهند. اگر آنها بودند ، “بزرگراه های هوشمند” هرگز متولد نمی شدند. این مورد در مورد یک کتاب درسی در مورد تحقیقات بازار صفر توسط دولت ، به علاوه عدم موفقیت وحشتناک آن در ارزیابی دقیق خلق و خوی مردم قبل از سرقت شرم آور شانه های سخت ما وجود دارد. معامله ای مشابه با ورود ماشین ها و سایر وسایل نقلیه خودران به اینجا است. پس چه کسی با این “برنامه” که بلافاصله بزرگترین تغییر در تاریخ خودرو را برای ما به ارمغان آورد ، آمد؟

آیا رانندگان نمک روی زمین ، رانندگان تاکسی و وانت ، رانندگان کامیون و سایر افرادی که اگر بخواهند و به وسایل نقلیه خودران نیاز دارند از رانندگی خوشحال می شوند ، س askedال می شوند؟ البته که نه. اما به هر حال آنها را دریافت می کنند. به نوبه خود ، میلیون ها راننده حرفه ای اخراج می شوند. درخشان! آنچه در اینجا داریم یک “پیشنهاد” بی پروا برای خودگردانی است که از برخی جهات به اندازه بزرگراه هوشمند جسورانه و خطرناک است. در ادامه موضوع ، اجازه دهید تحسین های بدبینانه و جدی را برای ضربه سه گانه دریافت کنیم که مالیات بر ازدحام و انتشار در پایتخت ما و مالیات احتمالی جدید برای ورود به لندن است. هزینه پارکینگ حداکثر 50 پوند در روز برای مصرف در این کیک نامرغوب مناسب نیست.

اول از همه ، من صنعت را به خاطر دستاوردهای عظیم در بهبود کیفیت و کارایی خودروها تبریک می گویم. اما فقط به این دلیل که فناوری چشمگیری وجود دارد ، لزوماً نباید در اتومبیل هایی که با سرعت حرکت می کنند نصب شود. گاهی اوقات کمتر می تواند بیشتر باشد. دوربین های جایگزین آینه ، ورود و حرکت بدون کلید – چه کسی ترفندهایی از این دست را می خواهد یا نیاز دارد؟ من نه. اما من چند ویژگی قابل استفاده دیگر مانند دکمه های فیزیکی برای استریو و کنترل آب و هوا را می خواهم.

در مورد صفحه های ناوبری ماهواره ای ، بیش از حد بیش از حد بزرگ ، حواس پرت کننده و گیج کننده هستند. آنچه را که می خواهم در هر اتومبیلی که رانندگی می کنم یک شکاف بی نهایت متغیر در نزدیکی بالای داشبورد است تا بتوانم با خیال راحت دستگاه تلفن-cum-map-cum-direction / distance خود را قرار دهم. طراحان ، خودروسازان و سیاستمداران باید از تلاش برای پاسخگویی یا پاسخگویی به خواسته ها یا س questionsالاتی که در وهله اول از آنها نمی پرسیم ، جلوگیری کنند. در عوض ، فقط آنچه را می خواهیم به ما بدهید و چندین بار از طریق مالیات خودرو پرداخت کرده ایم. در عین حال ، دیگر از بازدید از طرح ها و محصولاتی که گنگ و احمقانه هستند ، متوقف شوید.

آیا شما با مایک موافقید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید …


منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *