فولکس واگن ولفسبورگ را برای تولید پروژه Trinity EV تعیین کرد

[ad_1]

فولکس واگن یک گام به عرضه سدان برقی پروژه Trinity نزدیکتر شده است. این شرکت قصد دارد یک کارخانه جدید در ولفسبورگ بسازد که در صورت تصویب این پیشنهاد از طریق هیئت نظارتی آلمان، ساخت خودروی الکتریکی جدید را در سال 2026 آغاز خواهد کرد.

این کارخانه در حومه دفتر مرکزی فعلی فولکس واگن ساخته خواهد شد و به عنوان کارخانه پرچمدار جدید این برند عمل می کند. سپس این شرکت امکانات خود را در ولفسبورگ در سال‌های آینده ارتقا خواهد داد تا با سطح فناوری کارخانه پروژه ترینیتی مطابقت داشته باشد. او همچنین با صرف 800 میلیون یورو (حدود 680 میلیون پوند انگلیس) برای این پروژه، سایتی را برای افزایش تولید خودروهای الکتریکی ایجاد خواهد کرد.

Project Trinity یک سدان تمام الکتریکی خواهد بود که بر اساس پلت فرم جدیدی ساخته شده است که فولکس واگن می گوید استانداردهای جدیدی را برای برد، سرعت صندوق عقب و رانندگی خودران تعیین می کند.

این شرکت می‌گوید Project Trinity زمان‌های شارژی را ارائه می‌کند که «به همان سرعت شارژ» یک وسیله نقلیه با موتور احتراق داخلی باشد. و در حالی که فولکس واگن هنوز مسافت پیموده شده خودرو را تایید نکرده است، این برند مصر است که معماری جدید آن به لطف تمرکز بر کاهش وزن – یک ضعف فعلی وسایل نقلیه الکتریکی – فواصل شارژ پیشرو در کلاس را فراهم می کند.

فولکس واگن می‌گوید این پرچمدار همچنین باید در رانندگی خودران پیشرو باشد. هنگامی که پروژه ترینیتی راه اندازی شد، برخلاف بسیاری از سیستم های موجود در بازار امروز، قادر به استقلال سطح دوم خواهد بود.

با این حال، به محض اینکه مقررات اجازه دهد، با تمام سخت افزارهای لازم برای ارائه رانندگی خودکار سطح چهار در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که خودرو می تواند در همه شرایط (معمولاً در یک منطقه خاص ژئو حصاردار) بدون نیاز به دخالت انسان کار کند. با این حال، در حال حاضر هیچ قانونی وجود ندارد که استفاده از چنین وسیله نقلیه ای را در جاده های عمومی مجاز کند.

رالف برندشتاتر، مدیر عامل برند فولکس واگن، این خودرو را به عنوان “کانسپت صندلی تخت بسیار کارآمد با طراحی نمادین – رهبر ما در نوآوری” توصیف کرد.

ترینیتی نوعی نقطه تبلور برای استراتژی شتاب ما، پروژه چراغ جلو، ماشین رویایی نرم افزاری ما است.» Accelerate به وعده این برند اشاره دارد که تا سال 2030 بیش از 50 درصد از فروش خود را در ایالات متحده و چین به طور کامل الکتریکی خواهد کرد. در حالی که بیشتر بر توسعه فناوری‌ها و نرم‌افزارهای دیجیتال – هم در ماشین‌هایشان و هم در روش‌های تولیدشان تمرکز می‌کنند.

تیزری که اخیراً از فولکس واگن منتشر شده است، اندکی از سبک پروژه ترینیتی را نشان می دهد. با این حال، واضح است که این یک سدان کم سرعت خواهد بود، در حالی که یک تصویر جداگانه به یک مسیر بسیار عریض اشاره می کند که حاکی از فضای داخلی عظیم است.

Brandstadter آن را به عنوان یک “قهرمان جهانی در جعبه ابزار” توصیف کرد و فولکس واگن “پیشگام در یک پلت فرم الکتریکی صفحه تخت پیشرفته” خواهد بود.

برندستادتر در مورد شکایت پروژه ترینیتی افزود: “ولفسبورگ در حال تبدیل شدن به یک پرچمدار برای فرآیندهای تولید نوآورانه و کاملاً شبکه ای است. ما نشان خواهیم داد که نه تنها در برلین بلکه در سواحل کانال میدلند نیز می‌توانید ماشین‌های برقی نوآورانه را به روشی بسیار کارآمد و اقتصادی ایجاد کنید.

Project Trinity شاهد تمرکز بیشتر برند بر روی یک بازار مبتنی بر فناوری و نرم افزار خواهد بود. احتمالاً انواع کمتری از مدل جدید نسبت به آنچه که امروزه در نظر گرفته می شود وجود خواهد داشت – در واقع، سخت افزار در سراسر محدوده احتمالاً در همه جا تقریباً یکسان است.

مشخصات از طریق تغییرات نرم افزاری ارائه می شود – و این امکان وجود دارد که بسیاری از موارد اضافی از طریق خدمات اشتراک یا برنامه های تلفن هوشمند روشن یا خاموش شوند. به گفته فولکس واگن، این به ساده سازی (و در نتیجه کاهش) فرآیند تولید کمک می کند. منطقه ای که به لطف دیجیتالی شدن کارخانه ولفسبورگ این برند ساده تر خواهد شد.

“در آینده، پیکربندی فردی خودرو دیگر در زمان خرید توسط سخت افزار تعیین نخواهد شد. برندستادتر می گوید. درعوض، مشتریان می‌توانند در هر زمان از طریق اکوسیستم دیجیتال داخل خودرو، ویژگی‌هایی را به درخواست خود اضافه کنند.»

به جدیدترین خودروهای تمام الکتریکی علاقه دارید؟ لیست ما از بهترین خودروهای الکتریکی برای خرید در سال 2021 را بخوانید ….

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.