فیس لیفت جدید بی ام و سری 3 تورینگ جاسوسی شده است

[ad_1]

ب ام و در تلاش برای دفع مرسدس کلاس C و آئودی A4 جدید، در حال آماده سازی یک ارتقاء میان چرخه برای سری 3 است. جاسوسان ما تست بازنگری شده استیشن واگن تورینگ را در نزدیکی نوربرگ رینگ ضبط کردند و یک استایل نازک زیر استتار سنگین در جلو و عقب را آشکار کردند. با این حال، با سیستم اطلاعات سرگرمی جدید iDrive 8 و برقی شدن در کل محدوده، مهمترین تغییرات زیر پوست خواهد بود.

در جلو، سری 3 جدید مجموعه‌ای از دسته‌های جدید چراغ‌های جلو با چراغ‌های LED با امضای واضح‌تر را انتخاب می‌کند. جلوپنجره‌های کلیوی بزرگ‌تر نمی‌شوند تا منعکس‌کننده جلوپنجره‌های سری 4 بی‌ام‌و و پرچم‌دار iX باشند، اما سری 3 ممکن است در زمان تولید، مشبک‌های بازطراحی شده دریافت کند.

سپر جلو نیز با جلوپنجره پایینی تغییر یافته طراحی شده است، اگرچه تشخیص دقیق تغییرات پنهان در تصاویر اخیر دشوار است. این خودروی پیش‌تولید دارای مجموعه‌ای از چرخ‌های 18 اینچی مشترک با مدل فعلی است، اگرچه ممکن است مجموعه‌ای از طرح‌های چرخ‌های جدید به عنوان بخشی از به‌روزرسانی ارائه شود. استتار چرخشی بیشتر عقب نشان می دهد که چراغ های عقب و سپر عقب نیز تغییر خواهند کرد.

اما در داخل، فیس لیفت سری 3 معنادارترین ارتقا را خواهد دید. خودروی جدید به جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 8 BMW مجهز خواهد بود که برای اولین بار در SUV iX عرضه می شود. سری 3 معماری کابین خود را با خودروی اسپورت الکتریکی i4 که از این سیستم نیز استفاده می کند، مشترک است.

سری 3 از صفحه نمایش دوگانه خمیده i4 استفاده می کند که ترکیبی از صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی با صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی برای سرگرمی اطلاعاتی است. iDrive 8 همچنین می‌تواند با یک چرخ گیره روی کنسول مرکزی کار کند و دارای قدرتمندترین بسته فنی BMW تا به امروز است.

آخرین پشتیبانی صوتی این برند به همراه سیستم “Navigation for Training” و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار هوایی ارائه خواهد شد. جدای از نمایشگرهای جدید، طراحی کابین تا حد زیادی مانند قبل باقی خواهد ماند، با یک کنسول مرکزی بازطراحی شده و آپشن های اثاثه یا لوازم داخلی جدید که احتمالا به آن اضافه خواهند شد.

زیر پوست، سری 3 جدید می‌تواند طیفی کاملاً الکتریکی را دریافت کند، با طیف کامل موتورهای بنزینی و دیزلی که از کمک هیبریدی سبک 48 ​​ولت برخوردار هستند. مدل هیبریدی پلاگین 330e را می توان با یک مدل قدرتمندتر PHEV ملحق کرد و سری 3 تمام الکتریکی نیز می تواند در کارت باشد.

سری 4 قبلاً با i4 درمان تمام الکتریکی را دریافت کرده است و بر روی همان پلت فرم سری 3 کار می کند. بازنگری در استراتژی نام‌گذاری خودروهای برقی BMW باعث می‌شود سری 3 الکتریکی از نام مستعار i3 استفاده کند که در حال حاضر برای خودروهای شهری تمام الکتریکی این برند استفاده می‌شود.

I3 از همان شاسی کوپه چهار در استفاده می کند که موتور الکتریکی آن 335 اسب بخار در عقب نصب شده است. ما انتظار نداریم i3 از محدوده 365 مایلی اعلام شده در i4 منحرف شود.

i3 M50 با عملکرد بالا نیز می تواند به عنوان بخشی از فیس لیفت با موتور دوقلو با 544 اسب بخار آماده شود. و بیش از 300 مایل برد.

برای لیست ما از بهترین ون های فروخته شده در انگلستان اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.