لاستیک بادی جدید میشلین آپتیس قبل از عرضه در سال 2024 می ترکد

[ad_1]

لاستیک بدون هوا آپتیس برای اولین بار به صورت عمومی به نمایش گذاشته شد – و سازنده آن، میشلن، می گوید سرنشینان یک خودروی مجهز به آپتیس نمی توانند تفاوت بین فناوری جدید بالقوه تغییر دهنده بازی آن و لاستیک های سنتی را تشخیص دهند.

سیریل راجر، مدیر ارتباطات فنی و علمی این شرکت گفت: “Uptis به اندازه تایر رادیال در دهه 1940 انقلابی است.”

لاستیک ها 130 سال است که وجود دارند و ما هرگز نتوانسته ایم راه حل کاملی برای پنچری، فشار ناهموار و آسیب به دیواره های جانبی پیدا کنیم.

او پس از تظاهرات اخیر در مونیخ گفت: «یکی از بهترین چیزها این بود که پس از چند لحظه رانندگی با آپتیس، مردم متوجه نشدند که تفاوتی با آن دارد. Auto Express هنوز برای آزمایش این ادعا پشت فرمان خودرویی مجهز به آپتیس قرار نگرفته است، اما روگت می‌گوید نادیده گرفتن مزایا دشوار است، در حالی که تأیید می‌کند که میشلن برای عرضه فناوری جدید در آسیا در سال 2024 برنامه‌ریزی کرده است. г.

پنچری، آسیب به دیواره های جانبی و سایش ناهموار و زودرس ناشی از فشار نامناسب منجر به بیش از 200 میلیون لاستیک می شود که هر ساله از بین می رود. باد کردن نادرست لاستیک ها همچنین منجر به مصرف بی شماری گالن سوخت اضافی در سال می شود.

در ساخت لاستیک آپتیس از مخلوطی از لاستیک ساده و یک ترکیب فایبر گلاس انعطاف پذیر، قوی و سبک استفاده شده است که میشلن دارای 50 حق ثبت اختراع است، به علاوه “پره” برای حفظ شکل خود برای وزنی که برای تحمل آن طراحی شده است.

سپس ساختار “فشار” مناسب را حفظ می کند، که هم برای عملکرد و سایش تایر و هم برای مصرف سوخت مفید است. روگت افزود: «این برای مصرف کننده بار کمتری دارد. لازم نیست فشار را چک کنید، با مته کنار جاده گیر نخواهید کرد، اما برای [car] سازندگان، آنها نباید چرخ زاپاس یا جک داشته باشند و نیازی به سیستم های نظارت بر فشار باد لاستیک ندارند، که همه اینها باعث صرفه جویی زیادی در وزن خودرو می شود.

با این حال، بعید است که بتوانید هنگام رسیدن به اینجا، آپتیس را از لاستیک ساز محلی خود دریافت کنید. روگت گفت: “ما در حال بررسی مدل کسب و کار هستیم و همانطور که به سمت بازار انبوه حرکت می کنیم، در ابتدا به کشورهای آسیای شرقی به دلیل کیفیت پایین جاده ها و آسیب و هدر رفتن لاستیک های معمولی نگاه می کنیم.” . او اضافه کرد که آپتیس می تواند فروخته شود، زیرا میشلن لاستیک های کامیون را به ناوگان می فروشد، نه به صورت کیلومتر. با گذشت زمان، آنها را می توان با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی بازگرداند و دوباره پردازش کرد.

به نظر شما لاستیک های بدون هوا ایده خوبی هستند؟ نظرات خود را در زیر به ما بگویید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.