لوناز استون مارتین برقی DB6 برقی را با برد 255 مایل به بازار عرضه می کند

[ad_1]

شرکت مهندسی انگلیسی Lunaz از آخرین پروژه خود – تبدیل تمام الکتریکی برای استون مارتین DB6 – کناره گیری کرد. در حال حاضر برای سفارش در دسترس است ، قبل از فرود با صاحبان در 2023.

Lunaz قیمت خاصی برای خودرو تعیین نکرده است ، زیرا می گوید هر یک به سلیقه خریدار تنظیم می شود. با این حال ، به عنوان مدیریت ، این شرکت می گوید که هر یک از 1 میلیون دلار (حدود 737،000 پوند انگلیس) تجاوز می کند.

مانند همه پروژه های لوناز – مانند رنجروور اصلی طراحی شده ، به علاوه جگوار XK120 1953 و اصلاح رولزرویس فانتوم 1961 – کار بر روی استون مارتین DB6 برقی با بازسازی بدنه و شاسی خودرو آغاز می شود. اما قبل از اینکه مهندسان تبدیل را شروع کنند ، ماشین را روی مقیاس های زاویه ای قرار می دهند تا از توزیع وزن آن آگاهی پیدا کنند تا بتوانند پس از نصب واحد الکتریکی ، تعادل کنترل آن را بازسازی کنند.

از بیرون ، DB6 برقی Lunaz شبیه بنزین کلاسیک استاندارد به نظر می رسد ، و تنها هدیه آن لوله خروجی اگزوز مفقود شده است. با این حال ، قسمت زیادی از خودرو اصلی در زیر آن باقی نمانده است ، زیرا این شرکت ترمزهای مدرن ، سیستم تعلیق بهبود یافته و فرمان مجدد را برای مقابله با درایو برقی نصب کرده است.

کابین DB6 به همان اندازه نوسازی می شود ، زیرا خریداران لوکس مانند تهویه مطبوع ، اتصال WiFi و سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن با ناوبری ماهواره ای را ارائه می دهند.

لوناز حتی سعی کرده است تا در طراحی داخلی DB6 برقی انعطاف پذیری ایجاد کند تا موتور الکتریکی سبز آن را تکمیل کند. به عنوان مثال ، فرش ها از تورهای ماهیگیری بازیافتی استخراج شده از دریا تهیه می شوند – و لوناز می گوید که پایان کار با پشم گوسفند بره مطابقت دارد.

مهندسان این شرکت همچنین سعی می کنند تا آنجا که ممکن است از خودروهای اهدا کننده برای کاهش زباله استفاده کنند. بنابراین قاب صندلی و تزئینات داخلی توسط تیمی از ماشین های تخصصی ماشین تراش و تولید کنندگان مبلمان زیبا جدا شده و دوباره طراحی می شوند.

این موتور از درایو برقی خود Lunaz استفاده می کند ، که در بیشتر دگرگونی های خودروهای برقی این شرکت استفاده می شود. لوناز هنوز مشخصات عملکردی DB6 EV را تایید نکرده است ، اما تصور الکتریکی این شرکت از جگوار XK120 دارای حداکثر قدرت 375 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون متر است.

خریداران می توانند از چندین مجموعه باتری بین 80 تا 120 کیلووات ساعت انتخاب کنند – و برخلاف برخی از شرکت های تبدیل خودروهای برقی ، سلول ها به جای پاکسازی از خودروهای تصادف شده ، از تامین کنندگان درجه یک جدید خریداری می شوند. بزرگترین بسته باتری حداکثر مسافت پیموده شده 255 مایل را امکان پذیر می کند و هر گزینه با استاندارد شارژر سریع CCS پشتیبانی می شود.

هر وسیله نقلیه در مقر Lunaz در پارک فناوری سیلورستون توسط تیمی متشکل از 100 مهندس که از شرکت هایی مانند استون مارتین ، بنتلی ، فراری ، جگوار ، مک لارن و رولزرویس انتخاب شده اند ، مونتاژ می شود.

جان هیلتون مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری Lunaz است. طرفداران موتور اسپورت این نام را به رسمیت می شناسند ، زیرا او بین سال های 2003 تا 2006 رئیس بخش موتور رنو F1 بود ، درست در زمانی که این تیم عنوان قهرمانی جهان را از فرناندو آلونسو کسب کرد.

هیلتون گفت: مهندسی مجدد و برق رسانی بهترین رانندگی را برای استون مارتین فراهم می کند. ما به کار خود افتخار می کنیم و بیان پویا ، جذاب و واقعاً قابل استفاده از یکی از نمادهای بزرگ میراث خودروی بریتانیا را ایجاد می کنیم. ”

Lunaz همچنین به عنوان یک نام تجاری محبوبیت زیادی برای جلب حمایت افراد مشهور کسب کرده است ، به طوری که دیوید بکهام اخیراً به عنوان سرمایه گذار در این شرکت ثبت نام کرده است.

او گفت: “به عنوان یک سرمایه گذار در Lunaz و یک علاقه مندان بزرگ خودرو ، خوشحالم که این پیشرفت جدید را می بینم که مجموعه ای از نمادهای خودروی بریتانیایی را تکمیل می کند. من مفتخرم که با یک تیم با استعداد کار می کنم که در ایجاد راه حل های پایدار پیشرو است. ”

اکنون برای خواندن نسخه برقی رنجروور اصلی Lunaz اینجا را کلیک کنید…

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.