لکسوس اولین PHEV را در سال 2021 و EV جدید را در سال 2022 راه اندازی خواهد کرد.

[ad_1]

لکسوس اعلام کرده است که قصد دارد به سرعت دامنه وسایل نقلیه الکتریکی خود را از هم اکنون تا سال 2025 گسترش دهد. سازنده ژاپنی گفت که طی چهار سال آینده 10 اتومبیل جدید معرفی خواهد کرد که همگی دارای پیشرانه هیبریدی ، هیبریدی یا خالص الکتریکی خواهند بود.

دو اتومبیل مهم جدید پلاگین هیبریدی پلاگین است که امسال به نمایش در می آید و اتومبیل های الکتریکی کامل که در سال 2022 معرفی می شوند. PHEV اولین باری است که لکسوس با تکنولوژی هیبریدی با ضمیمه ها مخلوط می شود.

لکسوس برخی از جزئیات فنی ارزشمند در مورد مدل های جدید الکتریکی خود را تأیید کرده است ، اما ما می توانیم بر اساس فناوری دسترسی این شرکت از گروه تویوتا ، حدس بزنیم چه چیزی آنها را هدایت می کند.

تویوتا نسخه پلاگین هیبریدی SUV RAV4 خود را ارائه می دهد. پیشرانه مذکور شامل یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی ، یک جفت موتور الکتریکی و یک باتری 18 کیلووات ساعتی با قدرت ترکیبی 302 اسب بخار و مسافت پیموده شده برقی 46 مایل است.

اگر لکسوس PHEV آینده از این پیشرانه استفاده کند ، احتمال دارد که از همان پلت فرم GA-K نیز استفاده کند. این شاسی در حال حاضر از لکسوس ES سدان پشتیبانی می کند و انتظار می رود اساس نسل دوم SUV NX باشد که باید در اواخر سال جاری ارائه شود و احتمالاً تبدیل به مدل جدید هیبریدی خواهد شد که با جزئیات در اعلامیه لکسوس ارائه می شود.

EV که وارد سال 2022 می شود ، احتمالاً به شکل نسخه تولیدی مفهوم SUV Lexus LF-Z Electrified این برند است که اوایل سال جاری رونمایی شد. مانند کانسپت تویوتا bZ4X ، این یک کراس اوور چهار در است ، اگرچه اطلاعات متمرکز بر عملکرد بیشتری نسبت به پسر عموی تویوتای خود دارد.

لکسوس از همان پلت فرم e-TNGA به عنوان SUV تویوتا bZ4X استفاده خواهد کرد و از آنجا که این معماری همزمان با سوبارو توسعه یافته و مانند سکوی MEB گروه فولکس واگن طراحی شده است تا برای استفاده در طیف وسیعی از وسایل نقلیه مقیاس پذیر باشد.

لکسوس همچنین تأیید کرده است که EV های آینده از فناوری جدید توزیع گشتاور تمام چرخ متحرک DIRECT4 و فرمان مجهز به سیم بهره می گیرند.

سیستم قبلی به طور خاص برای اتومبیل های لکسوس ساخته شده بود که همانطور که از نامش پیداست ، چهار چرخ متحرک را تأمین می کند. با این حال ، سیستم دوم در حال حاضر در کانسپت Toyota bZ4X وجود دارد و کمی محتوای اضافی به استراتژی مشترک پلت فرم می دهد.

کانسپت LF-Z Electrified دارای باتری لیتیوم یون 90 کیلووات ساعت و چهار چرخ محرک است که 536 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 700 نیوتن متر گشتاور. لکسوس می گوید که این مقدار برای 0-62 مایل در ساعت در سه ثانیه و حداکثر برد 373 مایل بین توقف شارژ کافی است.

اکنون همه آخرین اخبار را بخوانید جایگزینی آینده لکسوس NX

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.