مرسدس-میباخ S کلاس 2021 جدید: مشخصات موتور منتشر شده

[ad_1]

مرسدس طیف وسیعی از موتورهای کاملاً جدید مایباخ S کلاس را مشخص کرده است ، خریداران می توانند از بین گزینه های 4.0 لیتری V8 یا 6.0 لیتری V12 و همچنین یک گزینه هیبریدی گنجانده شده را که بعداً در دسترس است ، انتخاب کنند.

میباخ S کلاس جدید در آلمان اکنون با قیمت 164،565 یورو (حدود 141،000 پوند) برای V8 و 217،323 پوند (تقریبا 187،000 پوند) برای V12 با قیمت فروش در آلمان به فروش می رسد. فروش آن به زودی در انگلیس آغاز خواهد شد و اولین تحویل ها در اواخر امسال پیش بینی می شود.

این دامنه با نوع S 580 4MATIC باز می شود که از یک موتور 4 لیتری توئین توربو V8 با قدرت 496 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر پشتیبانی می کند. این موتور چهار چرخ را از طریق یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته متصل به یک ژنراتور استارت 48 ولت برای توقف کامل موتور و راه اندازی مجدد روان می فرستد.

V8 به این سدان لوکس اجازه می دهد تا سرعت خود را در 4.8 ثانیه از صفر به 62 مایل بر ساعت برساند و به حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت برسد. مصرف سوخت 25.9mpg ادعا می شود ، در حالی که میزان انتشار CO2 بین 233 تا 248g / km است.

مدل گران قیمت S 680 توسط 6.0 لیتری V12 و بدون کمک الکتریکی مجهز می شود که 603 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 900 نیوتن متر گشتاور. ناراحتی اضافی باعث کاهش زمان مایباخ از 0 به 62 مایل در ساعت به 4.5 ثانیه شد ، اگرچه سرعت نهایی در 155 مایل در ساعت ثابت بود. همچنین به همان سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و چهار چرخ محرک V8 متصل است.

همچنین از V8 تشنه تر است. مرسدس می گوید که در دوره ترکیبی WLTP بین 19.6 تا 21.0mpg باز خواهد گشت. میزان تولید گازهای گلخانه ای بین 305 تا 322 گرم در کیلومتر برآورد می شود که تنها کمی کمتر از فراری 812 سوپرفست است.

مرسدس همچنین نسخه هیبریدی مایباخ را بر اساس شش درایو مستقیم طراحی شده برای کلاس S استاندارد به بازار عرضه خواهد کرد. مشخصات این گزینه هنوز تأیید نشده است ، اما در کلاس S با مرسدس کلاس کلاس کاملاً الکتریکی 63 مایل خواهد بود – رقمی که احتمالاً برای مدل سنگین وزن میباخ کاهش خواهد یافت.

مرسدس-میباخ S کلاس 2021 جدید: طراحی و فضای داخلی

تجدیدنظرهای آرایشی در مقایسه با S کلاس استاندارد شامل یک جلو پنجره جلو پنجره ، سپر جلو جدید ، چراغ های جلوی LED تازه و یک قسمت عقب ثابت با دیفیوزر ظریف و سیستم اگزوز دوگانه است. علاوه بر این ، خریداران همچنین می توانند به مارک Maybach با یک طرح رنگی دو رنگ که در کمر سالن بریده شده است ، اشاره کنند.

همانند مدل اصلی ، میباخ S کلاس نیز به صورت انحصاری به عنوان یک سدان شاسی بلند در دسترس خواهد بود. با این حال ، اگرچه اصول اولیه آن با یک اتومبیل استاندارد مشترک است ، اما طول آن تا 18 سانتی متر بیشتر از فاصله محوری مرسدس کلاس S است. میباخ می گوید این به مسافران صندلی عقب فضای بیشتری برای کشش می دهد.

مایباخ انتظار دارد که بیشتر مشتریانش راننده خود را داشته باشند ، نه اینکه اتومبیل خود را رانندگی کنند ، بنابراین کابین در صورت لزوم ساماندهی می شود. در قسمت عقب ، یک جفت صندلی برقی و قابل تنظیم به جای صندلی استاندارد روی نیمکت کلاس S قرار دارد که در هر دو صندلی و پایه های ماساژور در زمین تعبیه شده است.

همچنین تعدادی تجهیزات اضافی برای حفظ راحتی سرنشینان صندلی های عقب وجود دارد ، مانند چراغ های LED قابل تنظیم ، کنترل حرکت و دو صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی که به سرنشینان امکان گشت و گذار در اینترنت یا تماشای فیلم را می دهد.

خریداران همچنین می توانند یخچال و فریزری را که در زیربند عقب تعبیه شده است ، مشخص کنند. می توان آن را از وسیله نقلیه خارج کرد و می تواند تا 10 لیتر غذا و نوشیدنی تا 1 درجه تا 7 درجه سانتیگراد خنک کند. مایباخ برای اندکی لوکس بودن ، یک عینک شامپاین نقره ای اختیاری نیز به فروش می رساند که به خوبی در یک مکعب در کنسول مرکزی جای می گیرد.

با این حال ، میباخ راننده را نادیده نگرفت. قسمت جلویی دارای همان خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و سیستم سرگرمی و سرگرمی 12.8 اینچی مدل S کلاس استاندارد است ، اما آنها با کیفیت عالی تر ، تودوزی و فرش های عمیق تر احاطه شده اند.

مرسدس-میباخ S کلاس 2021 جدید: فناوری رانندگی خودکار

مانند S کلاس استاندارد ، مرسدس قصد دارد در نیمه دوم سال 2021 حالت رانندگی مستقل شرطی را برای مایباخ معرفی کند ، که نوید می دهد استرس راننده را برطرف کرده و به آنها امکان گشت و گذار در اینترنت یا بررسی ایمیل های خود را با استفاده از اطلاعات و سرگرمی MBUX خودرو می دهد. سیستم.

سیستم جدید Drive Pilot این شرکت یکی از اولین حالت های رانندگی سطح 3 مستقل خواهد بود که قادر خواهد بود کنترل فرمان ، گاز و ترمزهای میباخ را در بخشهای خاصی از بزرگراه بدون دخالت راننده کنترل کند. مرسدس می گوید این سیستم همچنین می تواند به طور مستقل به حوادثی مانند تغییرات محدودیت سرعت و تصادفات پاسخ دهد.

راننده به طور مداوم توسط دوربین های داخل اتومبیل کنترل می شود و اگر به نظر نمی رسد آنها واکنشی نشان دهند یا زمان زیادی را در عقب خودرو سپری کنند ، سیستم به صورت کنترل شده ماشین را به کنار جاده می کشد و تماس می گیرد خدمات اورژانس محلی

میباخ تکنوفست با سیستم فعال جبران صدای جاده ادامه می یابد که همزمان با سیستم استریو درجه یک Burmester خودرو کار می کند. این همان فناوری کاهش صدا در یک جفت هدفون سطح بالا است ، میکروفون های موجود در کابین سر و صدای پس زمینه با فرکانس پایین را انتخاب می کنند و یک نسخه ضد فاز از امواج صدا را از طریق بلندگوهای ماشین منتقل می کنند.

علاوه بر این ، خریداران می توانند دستیار داخلی MBUX مرسدس را نیز مشخص کنند ، سیستمی که از یک سری دوربین های نصب شده روی سقف برای تشخیص حرکات چشم مسافران ، حرکات دست و زبان بدن برای انجام برخی از عملکردهای داخلی استفاده می کند. به عنوان مثال ، اگر یک سرنشین صندلی عقب به کمربند ایمنی دست پیدا کند ، سیستم حرکت را تشخیص می دهد و کمربند ایمنی را به طور خودکار در دست آنها گسترش می دهد.

مرسدس-میباخ S کلاس جدید چه چیزی را باید شکست دهد؟ بررسی ما از Bentley Flying Spur را ببینید اینجا

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.