مرسدس EQG G کلاس برقی را برای سال 2024 و Maybach EQS را تأیید کرد

[ad_1]

مرسدس برنامه های خود را برای عرضه نسخه تمام برقی جدید کلاس G در سال 2024 به همراه نسخه لوکس مایباخ از شاسی بلند EQS تایید کرد.

مرسدس اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2025 در هر بخش از وسایل نقلیه ای که از آن استفاده می کند یک خودروی برقی داشته باشد-هدفی که با برقی سازی در بخش های خارج از جاده و لوکس به دست می آید.

بریتا سیگر ، سرپرست بازاریابی و فروش مرسدس گفت: “سال آینده ما نسخه های SUV EQE و همچنین EQS را ارائه خواهیم داد. همه این خودروها برد بالا ، راحتی درجه یک و پویایی چشمگیر را ارائه می دهند.

“و من می توانم به شما قول دهم که ما این حرکت را ادامه می دهیم. آنچه در مورد مجموعه مرسدس صدق می کند ، در مورد مارک های فرعی فوق العاده قوی ما نیز صدق می کند – ما می خواهیم به صورت برقی کار کنیم. بنابراین ، برای مثال می توانید منتظر نسخه SUV EQS ممتاز مرسدس مایباخ باشید. در سال 2024 ، ما G کلاس کاملا برقی خود را نیز راه اندازی می کنیم. این داستان بزرگ سری G ما را ادامه می دهد. “

همه این خودروها بر اساس خودروی بزرگتر مرسدس بنز خودروهای معماری (EVA) ساخته خواهند شد که امسال در نمایشگاه EQS به نمایش درآمد. این معماری قادر است یک باتری 100 کیلووات ساعتی را در خود جای دهد که می تواند مسافت پیموده شده را تا 435 مایل با یک بار شارژ در EQS انجام دهد.

مرسدس هنوز هیچ اطلاعات فنی در مورد شاسی بلند Maybach EQS یا G-Glass برقی منتشر نکرده است ، اما ما انتظار داریم که مدل قبلی بر روی پلت فرم EVA مشابه سدان EQS باشد-البته فقط با قدرتمندترین پیشرانه های خودرو.

جزئیات حتی برای G-Wagen برقی کمیاب تر است. با این حال ، اگر مرسدس خودرو را بعنوان یک گلگیر خارج از جاده انتخاب کند تا یک SUV سبک زندگی ، مهندسان شرکت ممکن است به دنبال برقی کردن شاسی نردبان مدل فعلی با موتور احتراق با فناوری باتری و موتورهای الکتریکی از پلت فرم EVA باشند. به

برنامه های برقی سازی مرسدس برای سال 2025 و پس از آن

مرسدس در آینده سه سکوی برقی ویژه جدید را در سال 2025 به نام MB.EA ، AMG.EA و VAN.EA. همه آنها بسیار استاندارد خواهند بود ، زیرا این سه پلت فرم تقریباً تمام خودروهای برقی نسل بعدی مرسدس را پوشش می دهند.

MB.EA برای وسایل نقلیه مرسدس متوسط ​​و بزرگ آینده طراحی شده است. AMG.EA شامل تمام خودروهای تولیدی بعدی این شرکت خواهد بود ، در حالی که VAN.EA برای خودروهای تجاری سبک بعدی این شرکت استفاده خواهد شد. برای تقویت معماری جدید ، مرسدس همچنین سازنده برقی YASA مستقر در آکسفورد را خرید.

مارکوس شفر ، مدیر عامل و مدیر توسعه مرسدس گفت: “در سال 2025 ، ما معماری خود را در یک سیستم جامع تر: MB.EA ، معماری الکتریکی مرسدس بنز ادغام خواهیم کرد. دیگر موتورهای احتراق داخلی وجود ندارد.

وی افزود: “این امر انقلابی در نحوه طراحی خودروهای برقی ایجاد خواهد کرد. در واقع ، این حتی معماری نخواهد بود که ما تا کنون آن را می شناختیم. این یک سیستم ماژولار مقیاس پذیر است که اجزای مختلف مورد نیاز ما را برای وسایل نقلیه مختلف – plug and play ، خارج از قفسه ارائه می دهد.

“باتری های ما بسیار استاندارد خواهند بود. بیش از 90 درصد از خودروهای آینده مرسدس بر اساس پلت فرم مشترک باتری ساخته می شوند. در عین حال ، ما به اندازه کافی انعطاف پذیر خواهیم بود تا راه حل های فردی را برای همه مشتریان خود ارائه دهیم. ”

دریافت آخرین اخبار ، بررسی و تجزیه و تحلیل خودروهای برقی DrivingElectric.com

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.