مرسدس SL جدید 2021 در استتار سبک تری جاسوسی می کند

[ad_1]

اینها جدیدترین عکس های جاسوسی از مرسدس SL جدید هستند که استتار سبک تری را به عنوان فاش شدن کامل طراحی مجدد این برند BMW سری 8 و Lexus LC Convertible نشان می دهند. بعداً در سال 2021 نزدیک می شود.

این تصاویر جدید بهترین نمای را از SL جدید به ما می دهد و برای اولین بار عناصری مانند جلوپنجره های تهاجمی خودرو و دستگیره های در را آشکار می کند.

بقیه طراحی کابریت دارای تأثیر قوی از AMG است که با توجه به اینکه بخش عملکرد مرسدس مسئولیت توسعه خودرو را بر عهده گرفته است ، تعجب آور نیست.

از ویژگی های قابل توجه می توان به جلوپنجره Panamericana همان مرسدس AMG GT و صدا خفه کن مربعی این شرکت اشاره کرد که در همه چیز از سدان AMG E 63 گرفته تا شاسی بلند بزرگ AMG GLS 63 یافت می شود.

کاپوت بلند SL جلو و دم نسبتاً کوتاه آن در طراحی خودروی جدید منعکس شده است ، اگرچه مرسدس تخت فلزی تاشو مدل قبلی را برای سقف پارچه ای جدید ، که باید چند پوند از وزن خود را اصلاح کند ، رد کرد.

مرسدس همچنین به تازگی کابین SL جدید را آزار داده است. مرسدس AMG GT دارای تنظیمات سرگرمی و سرگرمی مشابهی با داشبورد دیجیتالی 12.3 اینچی در جلو راننده و سیستم سرگرمی 11.9 اینچی نصب شده در مرکز داشبورد است.

برای جلوگیری از پراکندگی تابش نور خورشید در هنگام برداشتن سقف ، داشبورد دارای روکش مخصوص به خود است ، در حالی که زاویه صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی را می توان به صورت الکتریکی در موقعیت عمودی تری تنظیم کرد.

یک صفحه نمایش اختیاری اختیاری می تواند اطلاعات را در سه بعد صفحه نمایش در چندین سبک نمایش دهد ، که می تواند با شکل نماهای قابل تنظیم نمایش داده شده در صفحه اصلی خودرو مطابقت داشته باشد. سیستم صوتی خودرو از Burmester می آید.

مرسدس مفهوم داخلی SL را کابینی “فوق آنالوگ” نامیده است و مدعی است که از 300 SL رودستر اصلی دهه 1950 الهام گرفته است. این شرکت این مفهوم را ترکیبی از “هندسه آنالوگ و کار دیجیتال” توصیف می کند.

صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که جمع و جورتر به نظر می رسند و برای جلوه ای شیک تر ، پشتی های سر در پشتی ها تعبیه شده است. می توان آنها را در تعدادی از اتمام کارها اصلاح کرد ، از جمله چرم دو رنگ ناپا ، چرم ناپا با دوخت الماس ، یا ترکیبی از پارچه ناپا و دینامیکا.

گوردون واگنر ، مدیر طراحی مرسدس گفت: “SL نمادی از مارک با ستاره مثلثی است: این رودستر برای دهه ها از جذابیت و میل خودرو دفاع کرده است. فرصت عالی و چالش طراحی زیرا هر طراح می خواهد آیکون ایجاد کند. نتیجه یک تجربه داخلی انقلابی است که بین لوکس دیجیتال و آنالوگ گیر افتاده است. از آن زمان ، ما نمادین ترین SL ، نماد لوکس دهه 1920 را ایجاد کردیم. “

مرسدس همچنین می گوید SL جدید بسیار متنوع تر از مدل قبلی خود خواهد بود. این اولین SL از R129 است که در سال 1989 عرضه شد ، با 2 + 2 صندلی – و این صندلی های عقب دارای فضای کافی برای مسافران تا 150 سانتی متر است. همچنین یک بادگیر وجود دارد که از بافر شدن در سرعت های بالا جلوگیری می کند.

فیلیپ شیمر ، رئیس مرسدس-ای ام جی می گوید: “فضای داخلی مرسدس AMG SL جدید به رانندگان و سرنشینان با لوکس نفیس نگاه کرده است. اس ال جدید ترکیبی از بالاترین سطوح راحتی و کیفیت در فضای داخلی خود را با میزان مناسب اسپرت ترکیب می کند. ترکیبی از آنالوگ با کیفیت بالا و تجهیزات دیجیتالی پیشرفته یک چیز را روشن می کند: SL جدید تولد دوباره یک نماد برای دوران مدرن است. “

مرسدس SL 2021 جدید: موتورها ، شاسی و عملکرد

نسل هفتم شاسی مرسدس SL از ترکیب کامپوزیت های آلومینیوم ، فولاد ، منیزیم و فیبر در ساخت خود استفاده می کند تا وزن را به حداقل برساند. مرسدس می گوید این فرمول کار می کند زیرا اسکلت مرکزی ماشین تنها 270 کیلوگرم وزن دارد.

مرسدس همچنین می خواهد تأکید کند که هیچ چیزی در شاسی SL توسط هیچ یک از مدل های موجود خود حمل نمی شود – حتی AMG GT رودستر. اما شایعاتی وجود دارد که از معماری جدید برای پشتیبانی از جایگزینی AMG با GT استفاده می شود.

بدنه SL جدید از نظر عرض 50 درصد محکم تر از AMG GT Roadster و از نظر طول 40 درصد قوی تر است. مرسدس می گوید این پیشرفت ها منجر به هندلینگ دقیق تر و چابکی بهتر می شود ، زیرا بدنه در پیچ های سنگین کمتر تغییر شکل می دهد.

مرسدس همچنین مرکز ثقل SL را پایین آورد. نقاط اتصال برای زیر چارچوب ها و محورها تا حد ممکن پایین است ، در حالی که موتور کم و نزدیک به کابین نصب می شود.

مرسدس همچنین تأیید کرده است که SL جدید منحصراً با پرچم AMG به فروش می رسد. همچنین این خودرو برای اولین بار با استفاده از سیستم چهار چرخ محرک و با استفاده از سیستم 4MATIC + مشابه سدان اسپرت AMG E 63 S در دسترس خواهد بود.

این بدان معناست که محدوده باید با یک SL 43 کاراکتر باز شود ، که از یک واحد بنزینی 3.0 لیتری با شش عدد مستقیم استفاده می کند. در همین حال ، پرچمدار SL 63 احتمالاً از موتور 4.0 لیتری V8 با AMG دو توربو با 604 اسب بخار نیرو می گیرد.

رئیس سابق AMG ، توبیاس مورز (اکنون مدیر عامل استون مارتین) پیشتر به Auto Express گفته بود که AMG به دنبال ارائه نسخه ترکیبی از هر مدلی است که مرسدس در طول راه ارسال می کند. وی همچنین اشاره کرد که SL ، به عنوان یک اتومبیل ورزشی سنگین تر و متمرکز در تور ، طبیعتاً می تواند برای یک پیشرانه الکتریکی سنگین تر و با قدرت زیاد مناسب باشد.

مرسدس در حال حاضر چنین واحدی را برای AMG S 73 e PHEV با بالاترین برد تولید می کند که بیش از 800 اسب بخار قدرت دارد. AMG همچنین تعلیق کامل SL را در جهت افزایش جذابیت آن برای رانندگان مشتاق انجام می دهد ، اگرچه همچنان جایگزین راحت تری برای خودروهای اسپرت AMG GT خواهد بود.

مرسدس SL 2021 جدید: راه اندازی AMG GT جدید

در سال 2019 ، خودروهای اسپرت با فروش حدود 28400 خودرو ، کمی بیش از یک درصد کل فروش جهانی مرسدس را به خود اختصاص دادند. این میزان در سال 2018 48 درصد افزایش یافته است ، اما به اعتراف خود شرکت ، AMG GT بخش عمده ای از آن را تشکیل می دهد ، زیرا رودستر جمع و جور SLC در حال حاضر خارج از محدوده است و SL اندازه کامل اهمیت آن را کم اهمیت می کند.

در حالی که SLC دیگر آینده ای ندارد ، تصمیم برند برای ساخت SL جدید با لولا AMG بر اساس استفاده مشترک از یک پلت فرم آلومینیومی سبک وزن و فشرده است که در نهایت اساس AMG GT بعدی را تشکیل می دهد.

رئیس سابق AMG ، توبیاس مورز ، قبل از حرکت به استون مارتین در گفتگو با Auto Express توضیح داد که چگونه این پروژه در حال توسعه است: “این واقعا یک برنامه فشرده است.” “SL جدید با نسل بعدی GT مطابقت دارد.

“من فکر می کنم زمان آن رسیده است که نگرش نسبت به SL را کمی تغییر دهیم و کمی از تاریخچه این DNA گردشی SL را به عقب برگردانیم – تا آن را اسپرت تر و چیزهای دیگر کنیم.”

زمان بندی: شش نسل مرسدس SL

W198 (1954-63): Gullwing نمادین سه سال دوام آورد تا اینکه رودستر جایگزین آن شد. چهار سیلندر 190 SL جایگزین مقرون به صرفه ای بود.

W113 (1963-1971): مدل پاگودا دارای یک سخت افزار قابل جدا شدن است. تمام مدل های 230 ، 250 و 280 با موتورهای شش سیلندر ارائه می شوند.

R107 (1971-1989): علاوه بر رودستر ، مرسدس کوپه چهار نفره SLC را تا سال 1981 تولید می کرد. این اولین SL با V8 است.

R129 (1989-2001): SL با قدرت V12 به دهه نود منتقل شد ، که برای اولین بار معرفی شد. نسخه های AMG نیز ظاهر می شوند.

R230 (2001-2011): ارائه سقف تاشو با صفحه سخت ، اولین بار در SLK مشاهده شد ، و همچنین کنترل بدنه تطبیقی ​​و سایر وسایل کمکی با تکنولوژی بالا.

R231 (2012-2020): SL خروجی نسخه ای به روز شده از R230 بود که برای اولین بار از بدنه ای تمام آلومینیومی استفاده کرد.

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.