“من در مورد هدف هیوندای از دومین خودروساز بزرگ جهان بدبین بودم ، نه الان.”

[ad_1]

روزنامه نگار بودن به این معناست که شما دارای یک دوز سالم بدبینی داخلی هستید. بنابراین اعتراف می کنم که در زمان رونمایی از مدلهای جدید Genesis GV80 و G80 ظاهر شدم ، بدون اینکه انتظار داشته باشم آنها رقیب جدی برای اتومبیل های برتر باشند.

چقدر اشتباه کردم هر دو ماشین به طور جدی چشمگیر هستند و – درست بیرون از جعبه – رقیب جدی در برابر رقبای جدی.

من حدس می زنم که من نباید تعجب کنم که چرا گروه موتور هیوندای طی چند سال گذشته خود و مارک های خود (هیوندای ، کیا و جنسیس) را متحول کرده است. من آنقدر خوش شانس بودم که مدتی را در کره گذراندم ، جایی که همیشه تمایل هیوندای به گوش دادن ، یادگیری و واکنش سریع – من را متحیر می کرد.

به یاد می آورم که چند سال پیش از من خواسته شد که عقایدم را در مورد کیفیت یک محصول جدید به مهندسان کیا برگردانم. دو روز بعد ، آنها برنامه های خود را در مورد چگونگی پاسخگویی به نظرات من – راه اندازی ماشین های تولیدی در عرض چند ماه – به من ارائه دادند. بیا دیگه!

اگرچه اخیراً محصولات هیوندای و کیا با سرعت گره ها بهبود یافته اند (و همسرم هیوندای توسان را که اکنون داشته ام ، به عنوان یکی از بهترین اتومبیل هایی توصیف کرده است)! از نام تجاری: مدل های داغ N هیوندای ، هیوندای Ioniq 5 و اکنون جنسیس.

گروه موتور هیوندای عاقلانه و معقول عمل می کند ، خواه سرمایه گذاری آن در شرکت هایی مانند Rimac ، Arrival و Canoo باشد ، یا انتخاب شرکایی مانند Ineos برای کار با انرژی هیدروژن – همه منطقی است.

در سفری دیگر به کره ، به من بزرگترین تولیدکننده اتومبیل در دنیا رتبه بندی شد و به من گفت که گروه موتور هیوندای قصد دارد شکاف شماره دو را هدف قرار دهد. و بله ، من در آن زمان بدبین بودم. الان نه.

گروه خودروسازی هیوندای با تمرکز بر خواسته های واقعی مصرف کنندگان – ظاهری عالی ، عالی ، کارآمد ، مقرون به صرفه ، با کیفیت و کیفیت بالا – در حال حاضر راه پیش رو به سایر خودروسازان نشان می دهد. و خیلی بیشتر در راه است.

بررسی ما از هیوندای توسان نرم جدید هیبریدی را ببینید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.