“ناوشکن هیدروژن آندروید به شهر بازگشت”

[ad_1]

صادقانه بگویم ، شما هرگز به این خوبی نداشته اید. امروز یک اتومبیل کاملاً جدید بخرید و با این انتخاب واقعاً خراب می شوید. تقریباً برای هر کس تقریباً با هر بودجه چیزی وجود دارد ، خواه از بنزین ، گازوئیل ، LPG ، بنزین-برق ، گازوئیل-برق یا کاملا الکتریکی استفاده کنید.

اما بعد از نه سال ، دولت این کار را می کند یا اجازه می دهد کمی به مشتری های این چنینی ارائه دهد: شما می توانید هر ماشین جدیدی را که دوست دارید داشته باشید – به شرطی که یک وسیله نقلیه الکتریکی با باتری (BEV) باشد. سیاستمداران هنوز در حال اصلاح قوانینی هستند که تا چه مدت بعد از 2030 می توانید هیبریدی هیبریدی یا پلاگین خریداری کنید. اما فرض مطمئن این است که بهتر است شرط بندی بر روی تغییرات بعدی در قانون باشد تا کاملاً الکتریکی شود.

یا شاید نه یک ناوشکن خارجی به شهر برمی گردد – جانوری که به عنوان اتومبیلی با سلول های سوختی هیدروژن شناخته می شود. از سال های خر ، این موفقیت BEV را تهدید می کرد. مشکل این است که می آید و می رود – و برمی گردد – تقریباً بدون توجه.

یک دهه پیش ، افتخار کسب یک کلاس هیدروژن برایتون در مسابقات اتومبیلرانی آینده Future London با یک SUV واکسهال را داشتم. مهم نیست که پس از این رویداد ، مجبور شد برای سوخت گیری به آلمان ارسال شود ، به لطف “سیستم” رقت انگیز زیرساخت هیدروژن انگلستان ، مانند امروز.

نیمی از دهه بعد ، مدیر هیوندای-کیا مرا به مرکز تحقیق و توسعه عظیم خود در کره دعوت کرد ، جایی که به دلایل بی شماری از بهتر و تمیزتر بودن اتومبیل های با نام تجاری H از رقبای BEV ، از من دیدن کرد.

ماه گذشته شاهد آخرین فشار زیاد برای هیدروژن بودیم. اول ، مدیر عامل تویوتا در یک مسابقه 24 ساعته با یک ماشین هیدروژنی رقابت می کند – و متأسفانه / چشمگیر از دست داده است. سپس سری موتورهای Extreme E از نوع موتورهای هیدروژنی (چرا Extreme H نیست؟) از طریق یک کشتی کثیف و عالی که برای حمل اتومبیل های مسابقه ای “فوق العاده تمیز” و هیدروژن برای تأمین انرژی آنها لازم بود ، از گوشه ای دور افتاده از آفریقا بازدید کرد. به فرانسه برای تلاش موفقیت آمیز در ثبت رکورد جهانی 1000 کیلومتر (621 مایل) در Toyota Mirai – یک اتومبیل هیدروژنی که هزینه خرید و سوخت گیری آن به مراتب بیشتر از BEV است. سرانجام ، واکسهال درگیر شد ، البته در یک ون هیدروژن جدید. جهنم ، فکر می کنم پسران لوتون یک ترفند را از دست دادند.

اما شاید مهمتر از همه موارد فوق ، هیوندای-کیا کره ای با شرکت Ineos انگلیس همکاری کرده است تا زیرساخت های هیدروژنی مهیب خود را در انگلیس و جاهای دیگر بهبود بخشد. این باید چشم انداز H-SUV های زیباتر از نمونه اول را به همراه نسخه هیدروژنی هاردکور 4×4 Grenadier با الهام از Land Rover افزایش دهد.

انتقال از موتورهای احتراق داخلی به BEV یک روند کند است ، اما در نهایت اتومبیل های الکتریکی مقرون به صرفه تر می شوند. تقریباً با داشتن انحصاری که به زودی از آن بهره مند می شوند ، من معتقدم که BEV های کاملاً الکتریکی از 2030 به بعد 90٪ احتمالاً اتومبیل جدید پیش فرض برای مصرف کنندگان هستند. یعنی ماشین های هیدروژنی 10 درصد گریه دارند! برای راننده خانواده با پول ، هیدروژن احتمالاً همیشه منفی خواهد بود. اما برای شرکت های سبز پول دار ، افراد ثروتمند و ایده آلیست یا صلیبیون متعهد که می توانند پول خود را در دهان خود بگذارند و همچنین بیشمار دولت های محلی و ملی ، آنها به سرعت پول مودیان را برای محصولات گران قیمت ، هیوندای-کیا ، تویوتا خرج می کنند و دیگران امروز ، در سال 2030 ، و بسیار فراتر از آن ، با کمال میل سفارشات H آنها را می پذیرند.

در اینجا درباره اتومبیل های هیدروژنی بیشتر بدانید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.