نسخه محدود جدید مورگان پلاس 8 GTR با 375 اسب بخار ارائه شده است

[ad_1]

مورگان نسخه بهبودیافته و فشرده پلاس 8 را با نام GTR منتشر کرده است. با الهام از مسابقات پیست پلاس 8 این شرکت در دهه 1990 – این اولین بار است که این برند بریتانیایی خودرویی با موتور V8 از زمان توقف تولید Aero 8 در سال 2019 به فروش می رساند.

اگرچه به نظر تقریباً مشابه پلاس چهار و پلاس شش فعلی است، این مدل نسخه ویژه بر اساس پایه‌های آلومینیومی متصل جدید مورگان، که برای کار با آخرین موتورهای بنزینی چهار و شش سیلندر BMW طراحی شده‌اند، ساخته نشده است. پلاس 8 GTR از همان V8 استفاده شده در خودروی اسپورت نسل قبلی این برند بریتانیایی استفاده می کند.

وقتی مورگان به معماری جدید خود روی آورد، بقیه شاسی پلاس 8 خود را به یک شرکت خارجی فروخت. با این حال، شرکتی که قطعات را خریداری کرده است، از آن زمان تا شده است، بنابراین مورگان 9 شاسی قدیمی پلاس 8 را دوباره خریداری کرده و آنها را برای استفاده در پروژه GTR قرار داده است.

بزرگترین تأثیر بر طراحی پروژه GTR، مسابقه GT مورگان از اواخر دهه 90 بود که به نام «بیگ آبی» شناخته می شد. این به عنوان یک پلت فرم آزمایشی برای اولین شاسی آلومینیومی متصل مورگان، که در نهایت پایه و اساس Aero 8 را تشکیل خواهد داد، خدمت کرد.

اصلاحات سبک نسبت به پلاس 8 اصلی شامل اسپلیتر تهاجمی جلو، دیفیوزر عمیق عقب، سقف سخت آلومینیومی جدید و طیف وسیع‌تری از قوس چرخ‌ها است که برخی از چرخ‌های آلیاژی سبک جدید را پوشش می‌دهد. کاپوت همچنین دارای چند کرکره اضافی برای بهبود خنک کننده موتور است، در حالی که دریچه های پشت چرخ های جلو به استخراج گرما از ترمزها کمک می کند.

در داخل، کارت‌های درب جدید مخصوص صفحه‌های GTR مخصوص مدل و صفحه‌ای وجود دارد که جایگاه هر مدل را در سری‌های تولیدی مشخص می‌کند. مورگان همچنین صندلی های فیبر کربنی و کمربندهای مسابقه را به عنوان یک اضافی اضافی برای علاقه مندان به پیست های جدی ارائه می دهد.

پلاس 8 GTR همچنین برای مطابقت با نمایش اضافه شده، کمی اکشن اضافی دریافت می کند. موتور 4.8 لیتری V8 که توسط BMW تولید می شود، اکنون 375 اسب بخار قدرت تولید می کند که 13 اسب بخار است. بیشتر از زمانی که این پیشرانه برای اولین بار در سال 2012 به قاب پلاس 8 متصل شد، ارائه شد. خریداران همچنین می توانند بین گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته ZF یکی را انتخاب کنند.

برای مقابله با قدرت اضافی، مورگان سیستم تعلیق، ترمزها و لاستیک های پلاس 8 را ارتقا داده است. مهندسان این شرکت همچنین برخی تغییرات ساختاری در پایه های خودرو ایجاد کرده اند و صفحات تقویت کننده در اطراف محفظه موتور و تقویت کننده اضافی برای پایه های شاسی اضافه کرده اند.

مورگان قبلاً اولین سری را تکمیل کرده است و هشت خودروی باقیمانده تا سه ماهه اول سال 2022 تکمیل خواهند شد. هنوز هیچ اطلاعات رسمی از قیمت وجود ندارد – اما GTR چیزی جز ارزان خواهد بود. انتظار داریم رقمی بین 200000 تا 250000 پوند باشد.

استیو موریس، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مورگان، گفت: “ما هیجان زده ایم که اولین تصاویر پلاس 8 GTR را پس از طرح های طراحی منتشر شده در اوایل سال جاری منتشر کنیم. پلاس 8 GTR فرصتی برای مورگان است تا دوباره موتور V8 را جشن بگیرد، چیزی که پس از تکمیل پلاس 8 و آئرو 8 در سال 2018 انتظار انجام آن را نداشتیم.

«طراحی خیره‌کننده، بهترین طرز کار و یک خودروی اسپرت هیجان‌انگیز برای رانندگی، پلاس 8 GTR بهترین آهنگ قو برای مورگان V8 است. کار با مشتریانی از سراسر جهان در طول فرآیند طراحی و ساخت برای ما بسیار خوشحال کننده است و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن نمونه های نهایی در ماه های آینده هستیم.

اکنون اینجا را کلیک کنید تا در مورد آخرین نسخه ویژه مورگان بخوانید – آفرود متمرکز پلاس فور CX-T…

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.