نسل بعدی مرسدس کلاس E برای اولین بار آزمایش شد

[ad_1]

مرسدس در چند سال آینده به نسل جدیدی از کلاس E با عمر طولانی خود می رود و اولین تصاویر جاسوسی از مدل جدید ظاهر شده است.

رقیب سری 5 آئودی A6 و BMW سری 5 که توسط عکاسان جاسوس ما در جاده‌های عمومی اروپا دستگیر شده‌اند، ماسک مشکی ضخیم معمولی را که معمولاً هنگام ظاهر شدن نمونه‌های اولیه دیده می‌شود، نمی‌پوشد، بلکه پوسته‌ای نازک‌تر و آشکارتر دارد. این بدان معناست که ما می‌توانیم ببینیم که به سبک قراردادی جدیدترین کلاس C و S کلاس پایبند است.

اگرچه جلوپنجره جلوی این نمونه اولیه شبیه یک پوشش کور به نظر می رسد، اما شکل کلی قسمت جلویی بیشتر یادآور کلاس C است که ظاهری اسپرت تر دارد تا کلاس S کلاسیک تر. سپر پایین جلو نیز این را نشان می دهد، اگرچه چراغ های جلو با چراغ های LED دوگانه خود به S-Class نزدیک تر هستند.

در کناره، می‌توانیم خط شانه‌ای کمی بالاتر از خودروی امروزی و همچنین برخی خطوط طراحی برجسته روی درها ببینیم. همچنین همان دستگیره‌های درهای برقی پاپ‌آپ S کلاس قابل مشاهده هستند که هنگام رانندگی برای آیرودینامیک بهتر، همسطح بدنه قرار می‌گیرند.

به نظر می رسد قسمت عقب ظاهر خانواده را ادامه می دهد، اگرچه چراغ های عقب تمام شده خودرو قابل مشاهده نیستند. و اگرچه می‌توانیم در کابین این عکس‌ها ببینیم، داشبورد به شدت استتار شده است. با این حال، ما انتظار داریم که طراحی از جدیدترین کلاس S، از جمله یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگ با زاویه پرتره و یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ، وام گرفته شود.

با این حال، اینها تنها ویژگی های تکنولوژیکی نیستند که E-Class از برادر بزرگتر خود استفاده می کند. انتظار تمرکز زیاد روی اتصال و ویژگی‌های رانندگی خودران، از جمله خودمختاری سطح سوم و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار هوایی. حتی ممکن است شامل اتصال 5G برای ارائه طیف وسیعی از ویژگی های داده با سرعت بالا باشد
فناوری هایی مانند کنترل چرخ های عقب برای بهبود چابکی و ثبات.

با قضاوت بر اساس چرخه عمر هفت ساله کلاس E، انتظار می رود مدل جدید در سال 2023 پس از سدان اجرایی تمام الکتریکی مرسدس EQE که در سال 2022 پیش بینی می شود، عرضه شود. در حالی که باتری کامل برای این خودرو ذخیره می شود. کلاس E جدید احتمالاً طیفی از موتورهای کاملاً برقی را با ترکیبی از هیبریدهای سبک و سیستم‌های هیبریدی پلاگین همراه با موتورهای بنزینی و دیزلی چهار و شش سیلندر انتخاب خواهد کرد.

نسخه‌های پلاگین نیز برد الکتریکی بسیار بیشتری نسبت به خودروی امروزی ارائه می‌کنند. با این حال، بعید است AMG E 63 با همان 4.0 لیتری V8 توئین توربوی مدل فعلی بازگردد. Auto Express می داند که C 63 کوچکتر V8 خود را به نفع یک توربوشارژر هیبریدی چهار سیلندر کنار می گذارد، بنابراین انتظار مشابهی را داشته باشید.
کاهش اندازه برای سالن بزرگتر با این حال، ممکن است E63 از یک موتور شش سیلندر برای در نظر گرفتن قدرت بیشتر خود استفاده کند.

پس از عرضه این سدان، انتظار می‌رود کلاس E جدید را مشاهده کنید، که در فرم‌های استیشن و تمام زمینی نیز موجود است. با این حال، بعید است که کوپه و کانورتیبل کلاس e به طور مستقیم جایگزین شوند: همانطور که Auto Express در اوایل سال جاری گزارش داد، برند آلمانی یک مدل دو در به نام CLE را روانه بازار خواهد کرد که به عنوان خودرویی برای ثبت همه چیز و جایگزینی هر دو عمل خواهد کرد. نسخه های دو در کلاس C و E کلاس. این باید در فرمت های سقف سخت و نرم افزاری موجود باشد.

جدیدترین ها برای BMW سری 7 جدید را اینجا ببینید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.