هایپرکار جدید هیبریدی بوگاتی و EV “سدان تورر” تایید شده است

[ad_1]

یک هایپرکار هیبریدی کاملاً جدید برای بوگاتی بعنوان بخشی از سرمایه گذاری مشترک با متخصص وسایل نقلیه الکتریکی کروات Rimac ساخته خواهد شد – و مارک افسانه ای نیز تا پایان دهه یک مدل کاملاً الکتریکی کاملاً اسپرت را روانه بازار خواهد کرد.

بعد از ظهر امروز اعلام شد ، شرکت جدید بوگاتی-ریماک ، بخشی از مالکیت پورشه ، تأیید کرده است که سایت تولید بوگاتی را در ملشیم فرانسه و همچنین تأسیسات ریماک در کرواسی حفظ خواهد کرد. در یک بیانیه رسمی آمده است: “مدلهای مشترک بوگاتی برای بلند مدت برنامه ریزی شده است” و در گفتگو با رسانه ها در مورد این معامله ، مات ریماک ، بنیانگذار Rimac و الیور بلوم ، رئیس پورشه تأیید کردند که یک مدل جدید الکتریکی به مارک پیشرفته کمک می کند همچنان به ارائه مقداری از قدرت با موتور احتراقی ادامه دهید.

بلوم گفت: “ما کار Chiron را ادامه خواهیم داد.” “اما ما در حال حاضر ایده هایی برای اتومبیل های جدید داریم تا دوباره یک محصول بسیار منحصر به فرد بسازیم. در آنجا ما با دقت به طرفداران بوگاتی گوش می دادیم. برای دوره انتقال ، ما یک ایده با برق بیشتری داریم ، اما هنوز در ترکیب با یک موتور احتراق داخلی باقی مانده است. “

ریماک گفت: “من یک مرد در ماشین هستم.” “ما فقط آنچه را که داریم بازیافت نمی كنیم – Chiron را بازیافت نمی كنیم یا Chiron را هیبریدی نمی كنیم. ما از ابتدا محصول کاملاً جدیدی تولید کرده ایم – همه به این دلیل است که فکر می کنیم این بهترین راه است. این محصول دارای موتور احتراق داخلی خواهد بود.

“ما همچنین بلند مدت فکر می کنیم. بوگاتی یک مارک شگفت انگیز است که در میراث خود تنوع زیادی دارد ، بنابراین می توان از آن برای تولید محصولاتی استفاده کرد که فقط خودروهای هایپر نیستند. فرصت هایی برای ساخت بسیاری از اتومبیل های مختلف هیجان انگیز که کاملاً برقی هستند وجود دارد. بنابراین می گویم که در این دهه یک بوگاتی کاملاً الکتریکی وجود خواهد داشت ، اما در پایان این دهه یک بوگاتیس با موتور احتراقی ، اما بسیار هیبریدی وجود دارد. “

بوگاتی-ریماک-پورشه

وی گفت: از ابر خازن هایی که برای کمک الکتریکی به لامبورگینی استفاده می شد استفاده نمی شود. وی گفت: “ما می خواهیم خط را فشار دهیم ، و ابرخازنها دارای انرژی كمی هستند.” آنها برای ما راه حل نیستند. “

ریماک گفت که هایپرکال های شرکت وی باید بتوانند با پیشنهادات با کیفیت بوگاتی همزیستی داشته باشند. وی گفت: “داشتن دو مارک کاملاً متفاوت ، می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.” “بوگاتی در مورد میراث و صنعتگری است. Rimac روی فناوری متمرکز است. این مانند یک بوگاتی یک ساعت آنالوگ سوئیسی است و یک Rimac یک ساعت اپل است. ما می توانیم دو خط تولید موازی و کاملاً متفاوت داشته باشیم. “

با این حال ، او اذعان کرد که با انتقال بوگاتی به برق کامل ، همگرایی بیشتری بین دو مارک وجود دارد. میت اظهار داشت: گسترش دامنه مدل بوگاتی به دور از هایپرکار می تواند به حفظ اختلاف کمک کند. وی گفت: “ممکن است طی 10 سال موضوع بیشتر باشد.” “من می گویم اگر به رویكرد هر دو مارك نگاه كنید ، جایی كه Rimac كاملاً فقط معطوف به كارایی بود و کارهای دیوانه واری با چهار موتور الكتریكی ، اتصال ، توابع درایو خودكار انجام می داد – این موارد بسیار خوبی است كه مشتریان بوگاتی از آنها استفاده نمی كنند. “برای من جالب است. آنها بیشتر به چرم زیبا ، کاردستی ، جزئیات ، الیاف کربن علاقه مند هستند. موقعیتی متفاوت وجود دارد ، حتی اگر واحد قدرت را بردارید.

وی افزود: “علاوه بر این ، بوگاتی مدلهایی در میراث خود دارد که فقط هایپرکار نبودند.” “برای اشاره به شما در آنجا ، فرصتی برای بسیاری از اتومبیل های جالب وجود دارد که با مدل های دیگر بازار متفاوت هستند. Rimac می تواند در منطقه بسیار کارآمد بازار بهتر بماند.

“در دراز مدت ، اگر دیگر طبیعی نباشد ، باید دوباره به آن نگاه کنیم. ما نمی خواهیم مارک ها را به طور مصنوعی تقسیم کنیم. اگر به طور طبیعی همگرایی داشته باشد ، ممکن است در برخی موارد نیاز به همگرایی داشته باشد. اما اکنون که نگاه کنید ، تفاوت و تقسیم کافی بین این دو مارک وجود دارد. “

Rimac و Blume جزئیات بیشتری در مورد بوگاتی کاملاً برقی ارائه ندادند ، اما با توجه به ارجاع به “مدل های غیر هایپرکار” و همچنین میراث مربوط به آن ، احتمالاً این یک سالن یا سدان کاملا برقی بسیار لوکس است.

فکر می کنید ارتباط جدید بوگاتی و Rimac برای دامنه محصولات این دو مارک چه معنایی خواهد داشت؟ نظر خود را در نظرات بیان کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.