هوندا سیویک جدید 2022: جزئیات کامل هاچ بک تنها با هیبریدی

[ad_1]

اولین مدل اروپایی اصلی هوندا در سال 2022، نسل یازدهم سیویک است که به دنبال عرضه نسخه سدان در سال 2021 برای بازار ایالات متحده است و منحصراً با قدرت هیبریدی عرضه می شود.

سیویک جدید که در قالب یک هاچ بک پنج در از خودروهای رقیبی مانند فورد فوکوس، پژو 308 جدید و فولکس واگن گلف ظاهر می شود، تنها دارای قدرت بنزینی-الکتریکی است، مشابه Jazz، HR-V و CR. مدل های V. در آخرین تکرارهای خود. این حرکت بخشی از برنامه هوندا برای برقی کردن کل محدوده اروپایی خود تا سال 2025 است.

آخرین سیویک اولین سیویک خواهد بود که در بریتانیا فروخته می شود، اما از زمان نسل پنجم که در سال 1994 معرفی شد، در اینجا تولید نشد. تولید نسخه عرضه شده در کارخانه هوندا در تابستان متوقف شد و به 36 پایان داد. – تولید سالانه خودرو و موتور در بریتانیا و اتحادیه اروپا.

در عوض، نسخه های اروپایی Mk11 جدید از کارخانه های ژاپنی هوندا مونتاژ و صادر خواهند شد. این خودرو بر روی پلتفرم سیویک آینده ساخته خواهد شد، اگرچه با بهبودهایی برای افزایش استحکام.

مشخصات کامل اروپایی سیویک هاچ بک جدید در ماه های آینده اعلام خواهد شد. با این حال هوندا تایید کرده است که این خودرو تا پاییز 2022 وارد جاده های اروپا نخواهد شد.

هوندا سیویک جدید 2022: طراحی و فناوری

هوندا تاکنون تنها تصاویر بیرونی از هاچ بک جدید را فاش کرده است، اگرچه انتظار نداریم فضای داخلی سیویک اروپایی تفاوت فاحشی با خودروی موجود در بازار ایالات متحده داشته باشد.

جای تعجب نیست که طراحی بیرونی به شدت از طراحی برادر سدان خود وام گرفته است و از همان قسمت جلویی جدید با ظاهری افقی تر نسبت به قبل استفاده می کند.

دماغه مربعی بیشتری دارد و توسط چراغ های جلوی LED صاف تر احاطه شده است. جلوپنجره بالایی کوچکتر است، اگرچه اندازه قسمت جلوپنجره پیش بند پایینی افزایش می یابد. موقعیت ستون A به عقب برمی‌گردد تا تصوری از یک درب بزرگ‌تر ایجاد کند.

با حرکت به سمت پایین، یک خط ویژگی قوی از کاپوت تا ظاهر جدید چراغ‌های عقب امتداد می‌یابد که در قسمت عقب شیک و تقریباً فست‌بک با یک اسپویلر کوچک در پایین شیشه جلو ادغام شده است.

فضای داخلی مشخصات آمریکایی با تغییر قابل توجهی در مقایسه با مدل قبلی مشخص شده است. با داشبورد مینیمالیستی تر و کمتر درهم ریخته تر، یک تم داشبورد افقی طولانی نیز وجود دارد که شامل کنترل های تهویه و سایر تابلوهای برق است.

همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با صفحه نمایش لمسی شناور وجود دارد. دستگاه استاندارد یک دستگاه 7.0 اینچی است که در نسخه های بالاتر به 9.0 اینچ می رسد. همه دارای یک اتصال بی سیم برای Apple CarPlay و Android Auto و در نسخه های خاص، شارژ بی سیم تلفن هستند.

این با یک دسته ابزار دیجیتال 10.2 اینچی ترکیب شده است که می تواند سفارشی شود و پشت فرمان بازطراحی شده قرار گیرد. در نسخه های اولیه سیویک، می توان از صفحه ابزار معمولی تری با صفحه های آنالوگ استفاده کرد.

هوندا ادعا می کند که از مواد داخلی باکیفیت با مشخصات آمریکایی در خودرو استفاده می کند، به خصوص از نظر نقاط تماس، در حالی که صندلی ها نیز بازطراحی شده اند.

هوندا سیویک جدید 2022: موتورها و عملکرد

جزئیات خاص بریتانیا از سیویک جدید در حال حاضر یک راز باقی مانده است، اما هوندا فقط قدرت هیبریدی را تایید کرده است.

این شرکت در حال حاضر Jazz و HR-V را با یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی عرضه می کند که به دو موتور الکتریکی و یک باتری کوچک متصل می شود. در مدل اول 108 اسب بخار و مدل دوم 129 اسب بخار قدرت تولید می کند. ما انتظار داریم سیویک گزینه عملکرد بالاتری را در خود جای دهد.

با این حال، قدرت بیشتری در سیستم هیبریدی دیگر هوندا در دسترس است. واحد 2.0 لیتری چهار سیلندر (دوباره به یک باتری و دو موتور الکتریکی متصل است) 181 اسب بخار قدرت تولید می کند. احتمالاً این می تواند به عنوان یک پیشنهاد متمرکز بر عملکرد از مدل های رقیب مانند تویوتا کرولا هیبریدی 2.0 لیتری که 178 اسب بخار قدرت مشابهی تولید می کند ارائه شود.

با این حال، بعید است که این اشتهای طرفداران Type R را تحریک کند، آنها از شنیدن اینکه هات هاچ احتمالاً تا پایان سال 2022 بازخواهد گشت خوشحال خواهند شد. مهمتر از آن برای علاقه مندان، تقریباً تأیید شده است که این هات هاچ را از طریق بنزین تمیز نگه می دارد. یک نسخه پیشرفته از واحد 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ امروزی. ما می توانیم قدرتی بیشتر از 316 اسب بخار ببینیم. از مدل فعلی

هوندا ادعا می کند که نزدیک به 20 درصد بهبود در استحکام پیچشی سیویک جدید دارد که گفته می شود سواری و هندلینگ و همچنین عملکرد و ظرافت را بهبود می بخشد. این شرکت همچنین قول می‌دهد که رانندگی سرگرم‌کننده‌تر، با مسیر عقب عریض‌تر و فاصله بین دو محور طولانی‌تر، افزایش ثبات و راحتی، به‌علاوه اتصالات توپی و بلبرینگ‌های جدید در سیستم تعلیق جلو باشد.

از نظر تنظیم کلی سیستم تعلیق، Mk11 سیویک جدید از ترکیبی از میله های مک فرسون در جلو و تنظیم چند لینکی در عقب استفاده می کند. این همان سیویک خروجی است.

جزئیات فنی تکمیلی و همچنین قیمت ها قبل از ورود خودرو اعلام خواهد شد.

اکنون لیست ما از بهترین خودروهای خانوادگی در فروش را بخوانید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.