هیبرید جدید پورشه 911 توربو ، جاسوسی از نوربرگرینگ

[ad_1]

پورشه در حال آماده سازی برق رسانی به 911 با اولین نسخه هیبریدی خودروی اسپرت نمادین خود است و عکاسان جاسوسی ما از آزمایشات این خودرو در Nurburgring Nordschleife فیلمبرداری کرده اند.

هیبریدی 911 آینده بر اساس نسل 992 توربو ساخته خواهد شد که این خودرو آزمایشی دارای بدنه گسترده ، بال عقب و ورودی هوای عمیق است. با این حال ، این نمونه دارای برچسب زرد پنجره عقب بود که برای علامت گذاری نمونه های اولیه برقی در آلمان استفاده می شد.

شیشه های عقب نیز نقاب دار هستند و احتمالاً برخی از سیستم های الکتریکی جدید این مدل ترکیبی پنهان شده اند.

پورشه در حال طراحی پلتفرم سری 992 است تا بتواند از پیشرانه های هیبریدی استفاده کند که در مارس 2020 توسط رئیس تحقیقات و توسعه دکتر مایکل اشتاینر به Auto Express تأیید شده است.

“این پلت فرم برای هیبرید آماده است و ما نمونه های اولیه داریم. من خودم رانندگی می کنم ؛ او می گوید: “رانندگی سرگرم کننده است.”

“یک چیز برای تصمیم گیری این است که آیا این یک هیبرید عملکرد محورتر است یا ترکیبی محدوده گرا. این یکی از اصلی ترین تصمیماتی است که ما باید بگیریم – تصمیم گیری در مورد این که نوع 911 باید در چه مسیری حرکت کند. “

هدف این برند از دست ندادن قابلیت استفاده از علامت تجاری 911s با مدل هیبریدی است که احتمالاً طرح 2 + 2 خودروی استاندارد را حفظ خواهد کرد.

خودی های پورشه می گویند درس های آموخته شده از پروژه های 918 Spyder و Cayenne E-Hybrid به آنها در حفظ چابکی 911 کمک می کند. اما مهندسان در حال حاضر از وزن و عملکرد باتری های امروزی ناراضی هستند ، بنابراین تأخیر در توسعه این هیبرید 911 به تاخیر می افتد. مدل.

“این همچنین در مورد وزن است. هرچه محدوده مورد نظر شما بیشتر باشد ، وزن بیشتری باید اضافه کنید ، اما اگر فقط به دنبال عملکرد هستید ، می توانید یک باتری واقعاً کوچک برای تقویت خودرو و بازسازی در هنگام توقف داشته باشید. ”

پورشه می تواند از مجموعه کوچکی از باتری های نصب شده در جلو استفاده کند که تعادل وزن خودرو را نیز جلو می برد – 911 کاررا S فعلی دارای انحراف 39:61 از عقب است. اما مانند 2،410 کیلوگرم Panamera S E-Hybrid ، افزایش وزن عادلانه در مقایسه با نسخه های بنزینی خالص پیش بینی می شود.

گیربکس 8 سرعته PDK 992 نیز به طور خاص برای دریافت نیروی ترکیبی طراحی شده است. این می تواند بیش از 800 نیوتن متر گشتاور را تحمل کند و دنده آن تقریباً 100 میلی متر کوتاهتر از خودروی نسل قبلی است. این امر باعث می شود تا فضای عقب گیربکس برای قرار دادن موتور الکتریکی باقی بماند.

جزئیات خاصی از پیشرانه هنوز تأیید نشده است ، اما انتظار می رود 911 هیبریدی ویژگی های مشابهی با Panamera S E-Hybrid داشته باشد که از یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 همراه با یک موتور الکتریکی برای تولید 671 اسب بخار استفاده می کند. گشتاور 770 نیوتون متر

هیبرید 911 همچنین تنها می تواند با باتری در مسافت محدود کار کند و سروو ترمز الکترونیکی 992 امکان بازسازی کارآمد ترمز را می دهد.

تا سال 2025 ، پورشه پیش بینی می کند که فروش جهانی 25 درصد خودروهای برقی خالص ، 25 درصد هیبریدی و 50 درصد خودروهای معمولی باشد و هیبریدی 911 طعم نسخه تمام برقی آینده خودروهای اسپرت را می چشد.

آیا مشتاقانه منتظر پورشه 911 هیبریدی هستید؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.