وفاداری به برند در حال کاهش است زیرا تقاضا برای خودروها به رکورد بالایی می رسد

[ad_1]

وفاداری به برند ممکن است برای بخش خودرو به گذشته تبدیل شود، زیرا کمبود مداوم خودروهای نو و دست دوم خریداران را مجبور به ترک تولیدکنندگان مورد علاقه خود می کند.

کمبود مداوم نیمه هادی ها، تولید خودروهای جدید را برای سازندگان به شدت دشوار می کند، که همچنین منجر به افزایش تقاضا برای مدل های دست دوم شده است. به این ترتیب، خودروهای کاملا نو و دست دوم با کمبود مواجه هستند، اما تعداد بی سابقه رانندگان – 41.2 درصد – همچنان امیدوار به خرید خودرو در 12 ماه آینده هستند.

Autovia، شرکت مادر Auto Express، با 2445 خریدار مصاحبه کرد که 47.4 درصد از آنها به دنبال جایگزینی برای انتخاب اولیه خود بودند و تولیدکنندگان مورد علاقه خود را در این فرآیند رها کردند.

از هر چهار خریدار فقط یک نفر در شش ماه گذشته موفق به خرید شده است. تنها 57 درصد گفتند که حاضرند سه ماه منتظر بمانند تا یک خودروی جدید دریافت کنند، در حالی که 32.8 درصد از خرید یک مدل جدید منصرف شده و به جای آن یک خودروی دست دوم را انتخاب کرده اند.

حیرت‌انگیز 86.8 درصد از خریداران گفتند که طرح‌های خریدشان به دلیل مشکلات عرضه و قیمت به تعویق افتاده است – 21.2 درصد به دلیل قیمت‌های بالا به تعویق افتاده است و 17.9 درصد گفته‌اند مدل مورد نظر آنها در حال حاضر موجود نیست. با این حال، کمتر از هفت درصد از خریداران قصد خود را برای خرید خودروی جدید برای مدت نامعلومی به تعویق انداخته اند.

جان وب، مدیر عامل داده‌های خودرو، تولید تقاضا و فروش در اتوویا، می‌گوید: «شکست‌ها در دو سال گذشته الگوی معمولی را که در داده‌های قصد خودرو مشاهده می‌کنیم، معکوس کرده است.

علیرغم ناامیدی‌هایی که منجر به ناکامی ۷۲ درصدی در یافتن خودروی مناسب با قیمت مناسب در شش ماه گذشته شد، نیمی از افرادی که با آنها مصاحبه کردیم هنوز امیدوارند که در آینده نزدیک خودرویی پیدا کنند و این میزان به ۶۹ درصد افزایش می‌یابد. زمانی که به دنبال خرید در شش ماه آینده هستید.

ما شاهد تقاضای یک زودپز در بازاری هستیم که هنوز نمی تواند امیدی به ارضای اشتهای مصرف کنندگان داشته باشد و بسیاری از مفسران می گویند احتمالاً مشکلات تولید تا نیمه دوم سال 2022 ادامه خواهد داشت.

وب افزود: «شاید مهم‌ترین یافته در داده‌های ما این باشد که تقریباً نیمی از تعداد زیادی از خریداران قابل اعتماد مایل به تغییر ماشین انتخابی خود هستند. این یک پرچم قرمز برای وفاداری به برند است، زیرا رانندگان احتمالاً مارک را تغییر می دهند تا اندازه و استایل قابل مقایسه ای را پیدا کنند که در ابتدا به آن توجه می کردند.

با توجه به درایور پاور بهترین خودروهایی که می توانید داشته باشید را بیابید…

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.