کیا EV6 جدید از سال 2021 دارای مسافت پیموده شده تا 328 مایل است

[ad_1]

کیا همچنین مشخصات کراس اوور الکتریکی جدید EV6 خود را تأیید کرده است ، خودروی برقی سفارشی با شارژ کامل حداکثر برد تا 328 مایل را ارائه می دهد.

قیمت کیا EV6 از 40،895 پوند آغاز می شود و انتظار می رود اولین تحویل ها در ماه اکتبر برسد ، در حالی که دامنه متشکل از سه سطح تجهیزات از دو سیستم پیشرانه است. همچنین هر مدل در انگلیس به جای استاندارد با ورودی 58 کیلووات ساعتی در بازارهای دیگر ، به عنوان استاندارد با باتری 77.4 کیلووات ساعت این شرکت در دسترس است.

پیشرانه عقب Kia EV6 طبق آزمایش رسمی WLTP می تواند تا 328 مایل را طی کند. این موتور الکتریکی با قدرت 226 اسب بخار دارد ، در حالی که تجهیزات استاندارد این خودرو “Air” شامل چرخ های آلیاژی 19 اینچی با برش الماس ، چراغ های جلو ، سنسورهای پارک عقب و برف پاک کن های حساس به باران است.

در داخل ، خریداران صندلی های جلوی گرم شده با روکش چرم مشکی وگان ، یک فرمان گرم شونده ، سیستم روشنایی محیط ، تهویه مطبوع اتوماتیک و دو صفحه نمایش 12.3 اینچی – یکی برای ابزارهای دیجیتال و دیگری برای کنترل عملکردهای سرگرمی و سرگرمی خودرو دریافت می کنند.

مدل اسپرت EV6 GT-Line را می توان با موتور عقب 226 اسب بخار تعریف کرد. (43،895 پوند) یا چهار چرخ متحرک با قدرت 321 اسب بخار. آخرین تنظیم 605 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و در 5.2 ثانیه از 0 به 62 مایل در ساعت شتاب می گیرد. با توجه به عملکرد اضافی ، مطابق آزمایش WLTP ، محدوده درخواستی به 314 مایل کاهش می یابد. هر دو رقم رسمی برای این دامنه ، بهبود اهداف اصلی کیا هستند.

تجهیزات استاندارد GT-Line شامل کیت بدنه تهاجمی تر ، رینگ های آلیاژی 19 اینچی مشکی ، شیشه عقب برای حفظ حریم خصوصی ، سنسورهای پارک جلو و چراغ های جلوی دوگانه LED با نورهای بزرگ تطبیقی ​​است. خریداران همچنین “عملکرد بار وسیله نقلیه” مناسب را دریافت می کنند ، که به آنها امکان می دهد از باتری EV6 برای تأمین انرژی دستگاه های خارجی تا 3.6 کیلووات استفاده کنند.

EV6 GT-Line همچنین دارای چندین تغییر داخلی است ، از جمله پدال های آلومینیومی ، یک پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم ، روکش صندلی جیر مشکی و صندلی های آرامش ممتاز کیا ، که هنگام شارژ خودرو به طور خودکار عقب می مانند و به راننده اجازه می دهد چرت “ناسا” بخورد. ” هنگام رانندگی.

گرانترین نسخه EV6 GT-Line S. است که با همان طراحی بیرونی ارائه می شود و همچنین با موتور محرک عقب (48395 پوند) یا چهار چرخ محرک در دسترس است ، اگرچه با تجهیزات استاندارد تر نیز ارائه می شود. .

خریداران از رینگ های آلیاژی 20 اینچی ، درب عقب با کارکرد نیرو ، کمک پارک هوشمند از راه دور و سانروف پانوراما که همزمان کج می شود و سر می خورد ، دریافت می کنند. همچنین سیستم کمک رانندگی Kia Highway Driving Assist 2 نیز وجود دارد که به EV6 اجازه می دهد هنگام حضور در بزرگراه کنترل فرمان ، ترمز و گاز را کنترل کند.

در داخل ، یک جفت صندلی جلو گرم و تهویه ، صندلی های عقب گرم شده ، سیستم صوتی مریدین با 14 بلندگو و یک سیستم تقویت واقعیت افزوده وجود دارد که اطلاعات مربوط به سرعت خودرو ، ناوبری و فناوری کمک به جلوپنجره را ارائه می دهد.

به لطف پایه جدید E-GMP ، که از آخرین معماری الکتریکی 800 ولت برخوردار است ، EV6 می تواند فقط در 18 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ شود ، در حالی که حداکثر ظرفیت شارژ سریع DC 239 کیلووات است.

EV6 به عنوان اولین بار در جهان ، به لطف تنظیم هوشمندانه موتور و اینورتر ، توانایی تبدیل نیرو از شارژر سریع 400 ولت سریع به 800 ولت را نیز دارد که به EV6 اجازه می دهد تا حداکثر ظرفیت خود را شارژ کند.

مجموعه راه حل های Kia Charge همچنین به دارندگان EV6 امکان دسترسی (و راهنمایی از طریق ناوبری) به حدود 205000 نقطه شارژ را در سراسر اروپا ، هر دو منبع تغذیه AC و DC را می دهد. برنامه تلفن هوشمند Kia Charge به کاربران ارتباط بین ارائه دهندگان شارژ مختلفی را که بخشی از این طرح هستند (از جمله شبکه Ionity) ، با کیا مدیریت اشتراک و پرداخت سه سطح اشتراک عضویت بسته به سطح استفاده مالکان ، به کاربران می دهد.

برای کمک به افزایش دامنه ، EV6 دارای شش تنظیم مختلف ترمز احیا کننده است. این حالت کاملاً خاموش ، حالت های 1 تا 3 ، “i-Pedal” – که امکان جمع آوری حداکثر انرژی را فراهم می کند و ماشین را بدون لمس ترمز متوقف می کند ، امکان رانندگی با یک پدال را فراهم می کند – و تنظیم خودکار

2022 جدید کیا EV6 GT: قیمت و مشخصات

ما هنوز منتظر پرچمدار پورشه تایکان هستیم که EV6 GT را فریب دهد. کیا می گوید در سال 2022 با قیمت 58،295 پوند انگلیس فروخته می شود ، انتظار می رود تحویل آن در نیمه دوم سال باشد.

از دو موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی 577 اسب بخار استفاده خواهد شد. کیا می گوید این سیستم در عرض 3.5 ثانیه زمان کراس اوور را از 0 به 62 مایل در ساعت به یک ماشین رقیب کاهش می دهد ، در حالی که حداکثر سرعت خود را به 162 مایل در ساعت می رساند. با این حال ، عملکرد اضافی به این معنی است که دامنه درخواستی به 251 مایل کاهش می یابد.

تجهیزات استاندارد GT شامل رینگ های آلیاژی 21 اینچی ، طراحی خارجی متفاوت ، سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی و دیفرانسیل الکترونیکی با لغزش محدود و کنترل کننده برای حالت درایو است.

در راستای عملکرد خودرو ، سانروف سنگین GT-Line S نیز برداشته شده است ، در حالی که صندلی های اسپرت استاندارد خودرو با صندلی های سطل تازه که در جیر مشکی و لوله های سبز نئونی قرار گرفته اند ، جایگزین می شوند.

آلبرت Biermann ، رئیس و رئیس تحقیق و توسعه هیوندای ، با تشریح کیا EV6 GT گفت: “نسخه GT EV6 رهبری فناوری ما را از طریق ترکیبی از ویژگی های شارژ و شتاب سریع فوق العاده به عنوان یک ماشین فوق العاده اسپرت نشان می دهد. با سیستم عامل اختصاصی EV ما نیازی به مصالحه بین فضای وسیع و عملکرد الهام بخش نیست. “

جدید 2021 کیا EV6: طراحی و کاربردی بودن

فاصله دو محور کیا EV6 با وجود اندازه نسبتاً کم حجم EV6 2900 میلی متر است و چرخ ها را به اندام مدل فشار می دهد تا فضای داخل آن به حداکثر برسد. رویکرد کارایی در کابین نیز ادامه دارد ، زیرا صندلی های سبک و باریک با پارچه ای ساخته شده از پلاستیک بازیافت شده ، معادل 111 بطری آب ، پوشانده شده اند.

فضای صندوق عقب 520 لیتر است که با تا شدن صندلی های عقب به 1300 لیتر می رسد. علاوه بر این ، 52 لیتر فضای ذخیره سازی اضافی در جلوی مدل های دیفرانسیل عقب وجود دارد که در خودروهای دارای AWD به 20 لیتر کاهش می یابد. باید به اندازه کافی کابلهای شارژ اتومبیل را ذخیره کنید.

کیا ادعا می کند که EV6 با بیش از 35 درصد قدرت باتری می تواند بارهای تا 1600 کیلوگرم را نیز بکسل کند که این برای یک ماشین الکتریکی قدرتمند است.

علاوه بر این ، EV6 دارای یک پمپ حرارتی است که گرمای اتلاف شده را از سیستم خنک کننده اتومبیل پخش می کند. این بدان معناست که حتی در دمای پایین -7 درجه سانتیگراد اتومبیل می تواند به 80 درصد دامنه اعلام شده در دمای 25 درجه سانتیگراد برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینده برقی کیا اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.