[ad_1]
- تهاجم روسیه به اوکراین بسیاری از واردات به روسیه را متوقف کرده است که منجر به توقف کارخانههای مونتاژ لادا در این هفته شد.
- یکی از سخنگویان رنو در روسیه (مدل های لادا ساخت اتوواز هستند که توسط رنو کنترل می شود) ماشین و راننده که تولید محدود هفته آینده از سر گرفته خواهد شد، اما با تعطیلی اجباری در روزهای تعطیل.
- سال گذشته، مدل های لادا 21 درصد از کل خودروهای جدید فروخته شده در روسیه را تشکیل می دادند.
اولین خودروهای تحت برند لادا در سال 1973 در دوران اتحاد جماهیر شوروی ظاهر شدند و این برند نمادی از کشور است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اغلب برای عکس گرفتن در پشت فرمان خودروهای لادا در اختیار داشته است. اکنون، تحریم های اقتصادی اعمال شده توسط ایالات متحده و اروپا در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین، حداقل برای مدتی، تولید این برند نمادین خودرو را متوقف کرده است.
در مجله ی وال استریت گزارش داد که کارخانههای خودروسازی لادا در این هفته متوقف شدند زیرا تحریمها تأسیسات روسیه را بدون قطعات و لوازم مورد نیاز برای ساخت خودروهای جدید رها کردند. گروه رنو 67.6 درصد از سهام کنترلی Avtovaz، شرکت سازنده خودروهای لادا را در اختیار دارد. در مجله گفت: بیش از 20 درصد قطعات مورد نیاز اتوواز وارداتی است که در دو هفته اخیر عمدتاً خشک شده است.
یکی از اعضای سابق هیئت مدیره اتوواز به این روزنامه گفت: “اگر تجارت متوقف شود، اتوواز متوقف می شود.” پوتین می داند که به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. این عضو هیئت مدیره اضافه کرد که در صورت از دست دادن حمایت رنو، ممکن است ماه ها یا شاید سال ها طول بکشد تا دوباره تولید خود را آغاز کند. با این حال، در حال حاضر، بر اساس بیانیه Avtovaz در مورد راه اندازی مجدد مونتاژ خودرو در هفته آینده، نوعی راه حل برای توقف تولید در حال انجام است.
سرگئی ایلینسکی، سخنگوی گروه رنو مستقر در روسیه، گفت: این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا هر چه سریعتر به برنامه تولید عادی خود در کارخانه های تولیاتی و ایژفسک بازگردد. ماشین و راننده.
ایلینسکی گفت: “بحران مداوم در تامین قطعات الکترونیکی” به این معنی است که تولید Avtovaz در هفته آینده متفاوت از آنچه که معمولاً ظاهر می شود، به نظر می رسد. به عنوان مثال، مونتاژ لادا گرانتا و نیوا لجند هفته آینده برای دو شیفت در سه روز با سرعت کامل اجرا می شود، اما 14 و 15 مارس به عنوان “روزهای تعطیلی” اعلام می شود و کارمندان دو سوم میانگین حقوق دریافت می کنند. درآمد. کارگران تولیاتی که بر روی تولید قطعات کار می کنند، همچنان به ساخت این اقلام با توجه به فروش پس از فروش و همچنین مونتاژ خودروهای جدید ادامه خواهند داد.
ایلینسکی گفت، در همین حال، کارخانه لادا در ایژفسک به آماده سازی های لازم برای ساخت مدل نسل جدید وستا ادامه خواهد داد، اما کارگران آنجا که مستقیماً روی ماشین کار نمی کنند مجبور خواهند شد هفته آینده مرخصی بگیرند (ایلینسکی آن را “از کار افتادگی” نامید. حالت “). ایلینسکی گفت که سایر توابع و شرکت های تابعه Avtovaz، مانند آنهایی که درگیر تولید و توزیع قطعات یدکی یا نمایندگان خدمات مشتری هستند، تمام وقت به کار خود ادامه خواهند داد.
این ممکن است بیشتر از آن باشد که شما در مورد برنامه تعطیلات کارگران خودروسازی روسی بدانید، اما به این واقعیت مربوط می شود که روبل از زمان آغاز تهاجم در اواخر فوریه، حدود 30 درصد از ارزش خود را از دست داده است. بنابراین انتخاب زودتر مرخصی می تواند یک حرکت محبوب در میان کارگرانی باشد که ارزش پول خود را به شدت کاهش می دهد.
در مجله ی وال استریت گفت: خودروهای لادا 21 درصد از کل فروش در روسیه را در سال گذشته تشکیل میدهند و با توجه به تعلیق برندهای خارجی تولید خود در این کشور و همچنین توقف واردات به روسیه، خریداران خودرو در روسیه ممکن است با بازار محدودتری نسبت به ایالات متحده مواجه شوند. با گذشت دو سال از این همه گیری مواجه است. بی بی سی گزارش داد که روسیه صادرات خود را بر بیش از 200 محصول از جمله وسایل نقلیه اعمال کرده است.
این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.
این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید
[ad_2]