لینکلن ناوبری 2022 وارد عصر فناوری می شود

سر و صدای زیاد در مورد شاسی بلندهای لوکس بدنه روی فریم به اوج رسیده است. این ادوات رانندگی عظیم مانند همیشه مجلل و سازگار با فناوری پیشرفته، با ورودی های جدید و به روز شده جیپ و لکسوس که رتبه های این بخش را تقویت می کند، به پیشرفت خود ادامه می دهند. حتی یکی از جنرال موتورز این ایده را داشت که به کادیلاک اسکالید، V-8 سوپرشارژر و همه اینها رفتار V بدهد. به این تعداد، لینکلن نویگیتور 2022 را اضافه خواهیم کرد که با لمس های متفکرانه و قابلیت رانندگی بدون هندزفری جدید به عنوان بخشی از تازه سازی میانه چرخه جلا داده شده است.

توانایی حمل و نقل افراد و اشیاء با جذابیت حاشیه‌ای براق باعث می‌شود وسایل لوکس در اندازه کامل نمادهای وضعیت را برای خودشان بزرگتر کنند. جیپ حتی Wagoneer و Grand Wagoneer خود را به عنوان Jeep نشان نمی دهد، تا مبادا به شهرت لجن پراکنی مدل های کمتر خود لکه دار شوند. در مورد جدیدترین Navigator، که LINCOLN روی قسمت پشت آن گچ کاری شده است و نشان متقاطع این برند به صورت یک برآمدگی تقریباً بلند در داخل مشبک که به آرامی طراحی شده است، چنین نیست. در کنار جلوپنجره، چراغ‌های LED نازک‌تر قرار دارند، در حالی که در عقب، نوار چراغ‌های عقب LED باریک‌تر با عرض تمام وجود دارد که اکنون هنگام نزدیک شدن و خروج از خودرو، توالی‌های انیمیشن افقی را منتشر می‌کند. مایکل نایت کیت را تایید می کند.

برای دیدن Gator جدید در جاده باید دقت کرد، اما نگاهی به داخل و صفحه نمایش لمسی مرکزی 13.2 اینچی آن یک هدیه آسان است. در مقایسه با صفحه نمایش 10.1 اینچی که جایگزین شده است، تنظیمات به روز شده در فضای داخلی غارنشین لینکلن با هفت یا هشت سرنشین مناسب تر است، که یکی از محیط های جذاب تر در خودرو باقی می ماند. به عنوان دروازه ای برای انبوه ویژگی های سیستم اطلاعات سرگرمی Sync 4 – از جمله سیستم صوتی اختیاری Revel با 28 بلندگو که تمام تلاش خود را برای تکان دادن شیشه ها از کامیون به بیرون انجام می دهد – صفحه نمایش لمسی نیز به خوبی رندر شده و به صورت هوشمندانه چیده شده است. انیمیشن‌های اضافی، مانند نوارهایی از ستاره‌های چشمک‌زن ضعیف که سوزن‌های اطراف سرعت‌سنج دیجیتالی و سرعت‌سنج را دنبال می‌کنند، صفحه نمایش خوشه ابزار 12.0 اینچی متمرکز بر داده را زیبا می‌کنند.

تعداد پیکسل‌های Navigator تا قسمت‌های عقب آن گسترش می‌یابد، با سرنشینان ردیف دوم، یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی اختیاری 5.8 اینچی و یک جفت مانیتور مجهز به Amazon Fire TV 10.1 اینچی که به پشتی صندلی‌های جلو چسبانده شده‌اند. در حالی که یک نیمکت ردیف دوم سه ضلعی موجود است، صندلی های کاپیتانی استاندارد را نگه دارید و قفل عملکرد ماساژ تازه اضافه شده را برای صندلی های میانی گرم شونده و تهویه شده باز خواهید کرد. در هر صندلی مدل L با فاصله بین دو محور 131.6 اینچی، یک قنداق قرار دهید، و هنوز فضای بار زیادی برای همه سرنشینان وجود دارد – 34 فوت مکعب پشت ردیف سوم در مقابل 19 مکعب در نسخه معمولی 122.5 اینچی با فاصله بین دو محور.

از صندلی‌های جلوی اختیاری با قابلیت تنظیم برقی 30 جهتی گرفته تا تریم چوبی با منافذ باز دوست‌داشتنی با لیزر حکاکی شده با نقشه مسیرها در پارک مرکزی نیویورک – مورد دوم که در یکی از دو بسته طراحی جدید برای مدل‌های بلک لیبل گنجانده شده است. Navigator مکانی گرم و دلپذیر برای بودن است. جدای از حال و هوای لوکس کلاسیک، این بزرگترین جذابیت لینکلن احتمالا دستیار راننده ActiveGlide جدید خواهد بود که به عنوان تجهیزات استاندارد در تریم های Reserve فوقانی و Black Label مانند نسخه برند BlueCruise فورد عرضه می شود. همانند سوپر کروز جنرال موتورز، ActiveGlide از مرکز خط، کروز کنترل تطبیقی ​​و نظارت بر راننده برای ارائه رانندگی بدون هندز در حدود 130000 مایل بزرگراه های تقسیم شده استفاده می کند. نمادهای مجازی فرمان و نمای کلی خودرو در جاده در دسته سنج ترکیب می شوند تا زمان فعال بودن سیستم را نشان دهند. یک نمایشگر هدآپ موجود (استاندارد روی برچسب سیاه)، به اضافه یک فالانکس از تجهیزات ایمنی فعال استاندارد، راحتی و امنیت بیشتری را فراهم می کند.

اگرچه قرار گرفتن در معرض ما کوتاه بود، ActiveGlide همانطور که تبلیغ می‌شود کار می‌کند، و دوربین نصب‌شده بر روی ستون فرمان و ساطع‌کننده‌های نور مادون قرمز تلاش‌های ما برای فریب دید آنها را با پوشیدن ماسک، عینک آفتابی و کلاه مشاهده کردند. اگر متوجه شود که توجه شما از جاده منحرف شده است، سیستم با شدت بیشتری بوق می‌زند، فرمان می‌لرزد و خودرو در نهایت قبل از خاموش شدن سیستم، روی ترمز ضربه می‌زند. اگر به هشدارهای آن توجه نکنید، مانند برخی از سیستم های دیگر، خودرو را متوقف نمی کند. فورد پیشاپیش می‌گوید که این نسخه اولیه BlueCruise/ActiveGlide نسبتاً محافظه‌کارانه برنامه‌ریزی شده است و قابلیت بهبود یافته، در میان سایر ویژگی‌ها، از طریق به‌روزرسانی‌های هوایی ارائه خواهد شد. این یک چیز خوب است، زیرا ActiveGlide در حال حاضر آنطور که احتمالاً می‌تواند توانمند نیست و طبق تجربه ما، به اندازه Super Cruise جنرال موتورز عمل نمی‌کند. ما سرگردانی بین خطوط را مشاهده کردیم، سیستم به سرعت در پیچ‌های تنگ‌تر رها می‌شود، و گاهی اوقات حتی پس از تکان دادن فرمان، متوجه نمی‌شود که ما به آن توجه کرده‌ایم. اما به‌عنوان ابزاری برای کاهش فشار ناشی از انسداد و پیاده‌روی‌های خسته‌کننده بزرگراه، افزودنی است.

خوشبختانه، ناوبری در حال حاضر بهتر است زمانی که انسان کنترل کامل را در دست دارد، رانندگی کند، تا حدی به لطف سیستم تعلیق مجدد تنظیم شده که شامل یک میله ضد غلت عقب سفت تر و یک سیستم جدید مبتنی بر دوربین است که جاده پیش رو را اسکن می کند و دمپرهای تطبیقی ​​را آماده می کند. برای برآمدگی های آینده این هنوز یک وسیله نقلیه بزرگ و سنگین است که با حداقل ورزشکاری آغشته شده است – علیرغم آنچه که حالت رانندگی Excite آن نشان می دهد – اما فرمان آرام و بی حس آن به خوبی با سرعت معمولی ترجیح داده شده است و حرکات بدن آرام تر و جمع تر از آنچه به یاد داریم احساس می شود. تقویت‌کننده ترمز الکترونیکی جدید به‌گونه‌ای تنظیم شده است که پدال ترمز محکم و پیشرونده‌ای را فراهم می‌کند و توقف‌های صاف را کاهش می‌دهد. و اکنون می‌توان همه نسخه‌ها را با طرح‌های جدید چرخ‌های 22 اینچی (20s در مدل‌های پایه استاندارد باقی می‌ماند)، که کیفیت سواری خوبی را در پیاده‌روی صاف اطراف فونیکس به دست آورد. اما ما از تصمیم نهایی خودداری می کنیم تا زمانی که یکی را در مسیرهای آشنای بز غرب میانه خود برانیم، زیرا غلتک های بزرگ در اثر چند ضربه تندتری که با آن مواجه شدیم به طرز ناراحت کننده ای بر هم خوردند.

از زمان معرفی این نسل در سال 2018، اندکی در زیر کاپوت نویگیتور تغییر نکرده است. موتور 3.5 لیتری V-6 توئین توربو هنوز 510 پوند فوت گشتاور دارد و توسط یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک پشتیبانی می شود. حداکثر ظرفیت بکسل 8700 پوندی و دیفرانسیل عقب استاندارد نیز آشنا هستند. تمام چرخ متحرک گزینه ای با قیمت 2695 تا 3000 دلار است، به جز روی برچسب سیاه که در آن گنجانده شده است. با این حال، تغییرات جزئی تیونینگ، تعداد اسب بخار موتور را از 450 به 440 کاهش داده است، که ظاهرا EPA بیشتر از ما متوجه آن شده است. برآورد مصرف سوخت ترکیبی Navigator بسته به مدل، 1 مایل در کیلوگرم به 18 یا 19 مایل در کیلوگرم افزایش یافته است. اما ما انتظار انحراف زیادی از سرعت 5.2 ثانیه ای تا 60 مایل در ساعت نداریم که در تست مدل 2021 خود ثبت کردیم. این برای یک SUV بزرگ که هزینه شروع آن 78405 دلار است و می تواند در فرم L بارگذاری شده به 120 هزار دلار برسد، بسیار سریع است. به همان اندازه نکته قابل توجه اگزوز اصلاح شده V-6 است که عمیق تر از قبل به صدا در می آید و به این لینکلن بزرگ صدایی مناسب می دهد که می تواند (تقریبا) با یک V-8 غوغایی اشتباه گرفته شود.

یک آزمایش مقایسه در نهایت نحوه عملکرد نویگیتور جدید را در برابر همتایان تازه کار خود، از جمله رقیب اصلی خود، Escalade، تعیین می کند. می‌توانیم استدلال کنیم که لینکلن با عدم فرمان‌دادن V-8 دمیده‌شده از GT500 Mustang به‌عنوان پاسخی به Escalade V، تمام تلاش خود را انجام داده است. همگام با زمانه


باشگاه پیست
جامعه ای عاشق ماشین برای دسترسی نهایی و تجربه های بی نظیر. همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.