هنگامی که ما در حال هدایت لندرور رنجروور جدید در مجموعه ای زیبا از جاده های پرپیچ و خم دو خطه که در میان کشور شراب کالیفرنیای شمالی و در امتداد سواحل خوش منظره آن در اقیانوس آرام پر پیچ و خم می شوند، چندین بار اتفاق عجیبی افتاد. ما مطمئن نیستیم که چرا، اما زمانی که همیشه با یک وسیله نقلیه کندتر برخورد کردیم، آنها فوراً مردمی را پیدا کردند و در چند پیچ از مسیر خارج شدند. این هرگز اتفاق نمی افتد.
همچنین ببینید: آزمون آنلاین آیین نامه
اینطور نیست که ما در عقب یا چراغهایمان را چشمک میزنیم، و SUV ما سیاه و سفید با نوار نور در بالا رنگ نشده است. مطمئناً، رنجروور جدید در یک کلیپ خوب به راحتی میتواند همراه باشد و نرخ بسته شدن مشخصی در آن وجود دارد، اما در تجربه ما واکنش معمول این است که آشکارا خواستههای کسانی را که پشت سر گذاشتهاند نادیده بگیریم و تا زمانی که خوب و آماده شوند، در جای خود بمانیم. – به خصوص اگر آنها فقط یک وسیله نقلیه را نگه داشته باشند.
شاید رنج روور جدید در آینه دید عقب چشمگیر به نظر می رسد و آنها آرزو می کردند که کمی فکر کنند. این مطمئناً در هنگام پارک کردن صدق میکند، زیرا شکل روان رنجروور جدید دارای ظرافت سادهای است که در تقابل مستقیم با برخی از وسایل نقلیه جدید حیلهگرتر اخیر قرار دارد. تناسبات و خط سقف آن بی تردید رنجروور است، اما دقتی در اجرا وجود دارد که باعث می شود به نظر می رسد یک مطالعه طراحی است که جان گرفته است. خطوط صاف در امتداد جناحین آن جریان دارند که به سختی با منحنی های ملایم و چین های ظریف قطع می شوند.
این طرحی است که نیاز به ساخت دقیق دارد، بنابراین تلاش قابل توجهی برای سفت کردن تلرانس های فلاشینگ و لاغری شکاف پانل انجام شده است. این جزئیات مورد علاقه ما ممکن است نحوه چرخش کناره های بدنه 90 درجه برای برخورد با شیشه کناری بدون پخ، چین یا قالب گیری باشد. ما همچنین دوست داریم که چراغهای عقب تا زمانی که روشن نمیشوند، لهجههای مشکی به نظر میرسند، که در آن نقطه خودشان را برای آنچه هستند نشان میدهند. شکل کلی به همان اندازه که برای چشم خوشایند است، با ضریب درگ 0.30 (برای یک SUV) قابل توجه است.
فاصله بین دو نسخه استاندارد (SWB) و بدنه بلند (LWB) حدود سه اینچ افزایش یافته است: از 115.0 تا 118.0 اینچ در مورد اول و 122.9 تا 125.9 برای دومی. نتیجه افزایش 1.1 اینچی فضای پای صندلی عقب برای SWB (1.2 اینچ برای LWB) و شش فوت مکعب اضافی فضای بار در پشت ردیف دوم است. نکته مهم، LWB کشیده اکنون به لندرور اجازه می دهد تا برای اولین بار صندلی های سه ردیفه را ارائه دهد. با این حال، نسبتها آشنا هستند، زیرا برآمدگیهای مرتبتر، افزایش طول کلی را فقط به 2.0 اینچ محدود میکنند و لاستیکهای بزرگتر 32 اینچی به خوبی دهانههای بزرگشده گلگیر را پر میکنند.
در زیر، سیستم تعلیق عقب از یک “پیوند یکپارچه” چند پیوندی با یک بازوی پایین پیچیده به یک تنظیم واقعی پنج پیوندی تغییر یافته است. مزایا دوگانه و قابل توجه است. این راهاندازی فرمان چرخهای عقب را امکانپذیر میکند و این ویژگی جدید (که استاندارد است) با وجود فاصلههای محوری کشیده، حدود پنج فوت از شعاع چرخش فاصله میگیرد. یک مریخ نورد با بدنه بلند جدید میتواند یک چرخش U را تنها در 37.9 فوت آویزان کند، مانوری که به 42.8 فوت در دستگاه LWB خروجی و 40.5 در مدل قدیمی SWB نیاز دارد. یک رنجروور جدید SWB می تواند این کار را تنها در 35.9 فوت انجام دهد، که تنها 1.5 فوت کمتر از یک جیپ رانگلر دو در است.
راهاندازی چند پیوندی جدید همچنین فضای بستهبندی داخلی کمتری را در جایی که پیوندها متصل میشوند، مصرف میکند، ویژگی مهمی که امکان نصب یک موتور الکتریکی عرضی را در نسخه کامل باتری-الکتریکی (BEV) فراهم میکند. فاصله بین دو محور طولانیتر نیز با اندازه باتری بسیار مهم زیرزمینی همراه است، اما این مشخصات تا بعداً فاش نخواهد شد. ما کمی بیشتر می دانیم که این موضوع چگونه بر مدل پلاگین هیبریدی (PHEV) که به زودی عرضه خواهد شد، که دارای یک باتری 31.8 کیلووات ساعتی است که به طور قابل توجهی افزایش یافته است که رتبه بندی EPA مورد انتظار 48 مایل را به جای باتری خروجی ممکن می کند، می دانیم. 19 مایل تقریباً بی فایده است.
تا زمانی که آن پلاگین ها وارد شوند، دو موتور بنزینی در دسترس هستند. P400 یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی سوپرشارژ و توربوشارژ است که از سال گذشته تولید شده است. مانند قبل، 395 اسب بخار قدرت و 406 پوند فوت گشتاور تولید می کند و با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت می شود. این ترکیب هوشمندانه و روان حرکت می کند، حتی زمانی که شاسی بلند هفت سرنشین SE را تحریک می کند. لندرور ادعا می کند که LWB در 5.8 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد که سریعتر از مدل قبلی SWB است. علاوه بر این، مصرف سوخت تخمینی EPA از 20 به 21 مایل بر گالن در مجموع (18 شهر / 26 بزرگراه) با قدرت افزایش 3 مایلی بر گالن در مصرف سوخت بزرگراهی افزایش یافته است که تا حد زیادی مدیون آیرودینامیک لغزنده است.
P530 توئین توربو V-8 یک پیشنهاد جدید است که توسط BMW به مشخصات Land Rover طراحی و ساخته شده است. این موتور 523 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت گشتاور دارد و نیروی رانش نرم خود را از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ارائه می کند. لندروور میگوید برای سرعت 60 مایل در ساعت 4.4 ثانیه و ظرفیت بکسل 8200 پوندی مناسب است. P530 هنگامی که روی آن میایستید غرغر دقیقی ارائه میکند، سپس با رسیدن به سرعت کروز بهطور مناسب در پسزمینه محو میشود. تغییرات ایجاد شده برای Range Rover Duty شامل یک لوله ورودی بالاتر است که عمق آبگیری 35.4 اینچ را امکانپذیر میکند و یک مخزن بازسازیشده که موتور را در زوایای رانندگی شدید رو به جلو، عقب یا کنارهای خارج از جاده دچار کمبود روغن نمیکند.
دو لاین پر پیچ و خم کالیفرنیای شمالی همیشه با حرکت زمین در حال تغییر شکل هستند و رنج روور به طرز تحسین برانگیزی با آنها رفتار می کند. در حالت Comfort، فنرهای هوای مدل شاسی کوتاه به سمت شناور تمایل داشتند، اما به روشی عمدی و باشکوه رنجروور که میتوان با تنظیم دمپرهای تطبیقی Bilstein در حالت Dynamic محکم شد. در هر صورت، حرکات بدن بسیار بیشتر از قبل کنترل می شود، به ویژه در حالت چرخشی، که در آن یک سیستم ضد رول میله فعال جدید با عملکرد سریع تر می تواند گشتاور خنثی کننده ای را برای صاف کردن منحنی ها و سپس لنگیدن مناسب بر روی موج های مستقیم برای مقابله با پرتاب سر ارائه دهد. قابل ذکر است که شاسی بلند هفت نفره کمی شناورتر است، شاید به دلیل تفاوت های تنظیم سیستم تعلیق عقب که برای جا دادن هفت سرنشین لازم است.
در داخل، اقامتگاه ها به اندازه ظاهر بیرونی با کلاس هستند، با کنترل های ساده و قرار ملاقات های زیبا. شاید پاشنه آشیل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی باشد، اما ممکن است دلیلی برای احساس گناه باشد، زیرا جریان منو شبیه به نسخههای قبلی است که ما زیاد به آن اهمیت نمیدادیم. اگر بخواهیم منصف باشیم، عملکردها و نماهای دوربینی که ما از طریق صفحه لمسی به آنها دسترسی داشتیم مستقیماً انجام میشدند، اما برای درک بهتر کاربرپسند بودن آن، به تعاملات بیشتر و درجهای از آشنایی نیاز است. ما صندلی ردیف سوم را امتحان کردیم، و دسترسی به آن با ردیف دوم نوک رو به جلو آسان است که به گونهای حرکت میکند که به شما امکان میدهد بسیاری از صندلیهای کودک رو به جلو یا تقویتکنندهها را در جای خود بسته نگه دارید. وقتی داخل آن میشوید، اگر شش فوت قد دارید، فضای سر تنگ است، اما در آنجا جا لیوانی، درگاههای USB-C، دریچههای تهویه مطبوع و گرمکن صندلیها را خواهید دید. لندرور این قسمت را به درستی انجام داده است.
برای سال 2023، SE مدل ابتدایی است، اگرچه به سختی استخوانهای خالی را احساس میکند. SWB پنج صندلی P400 SE با قیمت 102350 دلار و شاسی بلند سه ردیفه با همان موتور با قیمت 108350 دلار به فروش می رسد. بالا رفتن از P530 V-8 در هر یک 17700 دلار هزینه دارد. و در حالی که ما اطلاعات زیادی در مورد نحوه رانندگی P440e پلاگین هیبریدی نداریم، نمی دانیم که این خودروی پنج نفره SE با قیمت نسبتاً معقول 106250 دلار شروع می شود. در همین حال، V-8 در سه مدل اتوبیوگرافی استاندارد است که محدوده 150000 دلاری متوسط تا بالا را شامل می شود. بالاتر از آن، نسخه اجرایی First Edition چهار نفره به کار میرود، و اگر میخواهید تجربه کاملی از خودروی سواری لیموزین داشته باشید، به قیمت پایه 212550 دلاری برای یک شاسی بلند SV چهار مکان نگاه میکنید.
اما این وسیله نقلیه چیزی نیست که ما را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. درخشش و سبک رنج روور جدید حتی در سطح SE با پیشرانه پایه P400 نیز آشکار است. این همان چیزی است که Range Rover را به همراه پیکربندی جدید سه ردیفه و تغییرات مفید شاسی که نه تنها هر روز قابل زندگی تر می کند، بلکه زمینه را برای مدل های پلاگین مربوطه در آینده بسیار نزدیک فراهم می کند، در لیست بالا می برد. . دست از سر راه بردارید، رنجروور در حال عبور است.
این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید
[ad_2]