[ad_1]
در حالی که ما در آلمان بودیم تا از یک دوره طولانی در پشت فرمان مرسدس بنز EQE 2023 لذت ببریم، گردانندگان ما در یک رانندگی کوتاه از مرسدس بنز EQB 2022 به عنوان اولین طعم از SUV ساب کامپکت با باتری که به فروش میرسد، کفشها را امتحان کردند. در اواخر امسال در ایالات متحده در حالی که EQE از هر نظر بسیار پیشرفته است – آیرودینامیک پیشرو، آرایه سنسور بین کهکشانی، ابرصفحه علمی تخیلی، سکوت قبر – EQB روشن تر، سبک تر، استفاده آسان تر و رانندگی سرگرم کننده تر است.
آن روشنایی به معنای واقعی کلمه است. شکل عمودی و اسکیت GLB گازسوز برای نسخه الکتریکی بدون تغییر است و پنجرههای بلند از انبوهی از نور به داخل کابین استقبال میکنند و دید بسیار بهتری را نسبت به گلخانه فشرده EQE ارائه میدهند.
تغییرات بیرونی از GLB به EQB اندک است. تنها راه تشخیص این مدل به عنوان مدل تمام برقی، از جلو توسط پنل مشکی مشکی است که بالای آن یک نوار نور LED با عرض کامل قرار دارد و در عقب توسط نوار LED با عرض تمام چراغهای عقب متصل میشود. EQB همچنین بسته به بستههای آپشن انتخابی، رنگ بیرونی و انتخاب چرخها، بهعلاوه برجستگیهای آبی رنگ را ارائه میدهد.
برخی از ترفندهای آیرودینامیکی پنهان وجود دارد. هوا از روی سپر جلویی تغییر شکل داده شده عبور می کند و به کرکره های پایینی فعال می رسد، اسپویلرهای دریچه پایینی و عقبی جلو تغییر شکل می دهند، یک کف کاملاً محصور و آجدار در زیر وجود دارد، و طرح چرخ ها تغییر کرده است. این تلاش ها ضریب درگ را از 0.31 که توسط GLB 250 4Matic کلاک شده بود به 0.28 کاهش می دهد.
فضای داخلی EQB فضای سرنشین GLB را حفظ میکند و همچنین ردیف سومی به اندازه نیمی را به عنوان یک آپشن ارائه میکند. اتاق بار، با این حال، کاهش یافته است. EQB بسته به نحوه چیدمان ردیفهای دوم و سوم، به اندازه پنج فوت مکعب فضای چمدان را کاهش میدهد.
در مقایسه با EQE، مجموعه فناوری به شدت کوچک شده است. خوشه دیجیتال 10.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 10.3 اینچی نمایشگرهای تعاملی هستند. یک نمایشگر هدآپ یک گزینه است. هنگامی که در جاده هستید، EQB عمدتا آنالوگ و بی صدا است. اینجا کاری جز رانندگی نیست.
مرسدس وزن محدود EQB 350 4Matic را 4795 پوند ذکر کرده است که آن را بیش از 1000 پوند سنگین تر از همتای بنزینی خود می کند. پخش این وزن کم در شاسی مانند یک دمپر جرم عمل میکند، در جادههای ناهموار اطراف شهر به هم میپیچد و همچنین جلوی چرخش را میگیرد.
با این حال، EQB 400 پوند سبک تر از EQE 350 4Matic است. و EQB 350 4Matic همان 288 اسب بخار قدرت را با EQE 350 تولید می کند و گشتاور 384 پوند فوتی آن فقط کسری کمتر است، بنابراین کسانی که 400 پوند از دست می دهند غیبت خود را هنگام شتاب گیری یا پیچیدن احساس می کنند. (یک EQB 300 4Matic با 225 اسب بخار قدرت و 288 پوند فوت نیز ارائه خواهد شد.) موتورهای الکتریکی موجود در EQB همچنین بر دریچه گاز ضعیفی که در GLB 250 4Matic اظهار تاسف کردیم، پیروز می شوند و در نتیجه کراس اوور از جاده های مارپیچ بیرون عبور می کند. اشتوتگارت بیشتر شبیه AMG GLB 35 است.
با یک باتری 66.5 کیلووات ساعتی، برد WLTP اروپا در 260 مایل بررسی می شود. تعداد ردهبندی EPA ما کمتر خواهد بود، اگرچه انتظار نداریم EQB از آئودی Q4 E-tron و فولکس واگن ID.4 دور باشد – رقابت مرسدس بنز هدف قرار گرفته است. به گفته مرسدس، اتصال به یک شارژر سریع DC با حداکثر نرخ شارژ 100 کیلووات، باتری را از 10 درصد به 80 درصد در 32 دقیقه می رساند.
EQB از رانندگان به دنیای پیشرانه های با سوخت الکترونی بدون خطر اضافه بار دیجیتالی استقبال می کند، و آن را به جهاتی بیش از پلت فرم، قیمت و تعیین مدل تبدیل به پله ای برای EQE می کند. هر دو EV به دلایل مختلف شیک هستند. EQE می خواهد تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید و می توانید تصور کنید که برای آینده برق قابل پیش بینی نیاز دارید، اما منحنی یادگیری آن طولانی است. در مقابل، EQB یک خودروی شهری آشنا، آرام و کاربردی است که از کمی بوگالوی برقی در جادههای دوخطه و سرگرمکننده لذت میبرد. برای هر کسی که GLB را جذاب میبیند، چیزی در اینجا وجود ندارد که دوست نداشته باشد.
این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید
[ad_2]