[ad_1]
مرسدس به پایان برنامه خود برای توسعه SUV EQE تمام الکتریکی نزدیک می شود. این خودرو در سال 2023 به فروش می رسد و در زیر شاسی بلند EQS آینده در محدوده خودروهای برقی جدید این شرکت آلمانی قرار می گیرد و از طرح های الکتریکی موجود این برند، EQC SUV و سدان EQS الهام می گیرد.
استتار سنگین این نمونه های اولیه اندکی از سبک شاسی بلند مرسدس EQE را نشان می دهد، اما می توانیم ویژگی هایی مانند جلوی صاف و چراغ های جلوی LED نازک را انتخاب کنیم که هر دو در سایر خودروهای این برند با EQ مشترک هستند.
جلوپنجره دارای رادارها و حسگرهایی برای فناوری های کمک راننده SUV EQE خواهد بود. خنک کننده توسط یک سوراخ کم عمق در زیر مشبک اصلی تامین می شود، که انتظار داریم نوعی تیغه فعال داشته باشد که می تواند سوراخ را برای آیرودینامیک بهتر ببندد.
مانند نمونههای اولیه ما، این خودروهای تست زمستانی دارای طیفی از چرخهای آلیاژی کممقاومت هستند که میتوانند به رانندگی چند مایل بیشتر از باتری EV کمک کنند. شیب تند شیشه جلو و روسازی فوق العاده صاف نیز باید از این محدوده بهره مند شوند. تصاویر انحصاری ما نشان می دهد که خودروی تمام شده پس از برداشتن بسته ها چگونه خواهد بود.
شاسی بلند EQE بر روی تکیه گاه های مرسدس EVA2 قرار می گیرد که در زیر سدان های EQE و EQS نیز قرار دارند. این خودرو همچنین از قراردادهای تعیین شده توسط SUV EQC کوچکتر که از نسخه اصلاح شده پلت فرم احتراق GLC به جای معماری الکتریکی خاص استفاده می کند، انحراف دارد.
در داخل، انتظار داریم شباهت های زیادی با سدان EQE آینده داشته باشیم. بنابراین به خریداران باید سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس MBUX Hypercreen را نیز که در EQS معرفی شد، پیشنهاد داد. این سیستم شامل یک صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، یک صفحه نمایش مرکزی 17.7 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی اضافی برای مسافر است.
SUV جدید مرسدس EQE 2023: پلت فرم و درایوها
پلت فرم EVA2 بسیار ماژولار است و انتظار میرود مرسدس گستره وسیعی از پیشرانهها و گزینههای باتری را در محدوده EQE عرضه کند. در واقع، برند آلمانی قبلاً علائم تجاری را برای طیف وسیعی از نشان ها، از جمله نام های AMG از EQE 43 تا EQE 63 ارائه کرده است، که نشان می دهد انواع با کارایی بالا در حال توسعه هستند.
مرسدس قبلاً جزئیاتی از قوای محرکه خودروی خود در سدان به شکل EQE 350 فاش کرده است. این از یک باتری 90 کیلووات ساعتی (قابل استفاده) برای تامین انرژی موتور محور عقب استفاده می کند که 288 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 530 نیوتن متر گشتاور. اطلاعات عملکرد EQE 350 هنوز منتشر نشده است، اما مرسدس به مسافت پیموده شده تا 410 مایل پس از شارژ کامل اشاره می کند.
سالن EQE همچنین از شارژ سریع DC 170 کیلوواتی پشتیبانی می کند که می تواند باتری را تنها در 32 دقیقه به ظرفیت کامل شارژ کند. هنگامی که به یک شارژر AC 11 کیلوواتی کندتر متصل می شود، همان شارژ هشت ساعت و 25 دقیقه طول می کشد.
مرسدس همچنین یک سالن با یک شارژر داخلی 22 کیلوواتی AC اضافی ارائه می دهد که این زمان را به بیش از چهار ساعت کاهش می دهد – و این شرکت با تامین کنندگانی مانند Ionity و Shell Recharge همکاری کرده است تا رانندگان خودروهای برقی آینده را با دسترسی راحت به شارژ سریع فراهم کند. .
استراتژی آینده مرسدس برای خودروهای برقی
اولا کالینیوس، مدیرعامل مرسدس، در مورد آینده این شرکت گفت: «در مرسدس، ما از خودروی برقی اول به خودروی برقی میرویم – فقط برای معماریها و خودروهای جدیدمان. البته، در سطح جهانی، سرعت تغییرات بازار متفاوت خواهد بود. اینجا کمی سریعتر، آنجا کمی کندتر.
اما تبدیل شدن به خودروهای الکتریکی با باتری غیرقابل توقف است. و در همه جا شتاب خواهد گرفت. ما در حال تسریع رشد خود در تحقیق و توسعه برای خدمت به عصر تمام الکتریکی هستیم. سرمایه گذاری در فن آوری های جدید به طور قابل توجهی افزایش یافته و به جلو رانده خواهد شد. این شامل فعالیت های افزایش یافته در سلول ها و سیستم های باتری است.
با نگاهی به آینده، مرسدس در سال 2022 یک خودروی برتر در محدوده SUV EQS عرضه خواهد کرد که در نهایت نسخه خود را از Maybach ایجاد خواهد کرد. کلاس G همچنین در سال 2024 با یک مدل معتبر به نام EQG کاملاً الکتریکی خواهد شد و در سال 2025 این شرکت پلتفرم نسل بعدی MB.AE خود را در حالی که به سمت تبدیل شدن به یک تولید کننده صرفاً الکتریکی حرکت می کند، راه اندازی خواهد کرد.
حالا کلیک کنید اینجا برای خواندن همه چیز در مورد جایگزینی کاملاً الکتریکی آینده مرسدس G-Wagon …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk